ERKEKLER ADET/REGL SANCISINI DENEDİ!!!

katma 25 Kas 2020
Kadınların her ay yaşadıkları adet ağrılarını, regl sancılarını erkeklere denettik! Özel cihazımız ile erkeklerin bellerine ve kasıklarına kas uyarıcı elektrik verdik. Bu durumda iken adet ağrısı nasıl geçer, regl sancısına ne iyi gelir onları da denedik. İyi Seyirler:)
---------------------
Kanal Sahibi: Burak Tatlıcı
buraktatlici
Dr. Seçil Günay Avcı: trtorrent.info/P0okPfgjDR0bEpZ_G-ak-cw
Ömer Şanlı: trtorrent.info/PYQ1n1BgnLFUG9HGTMawURA
Yaren Kılıç: kilicyarenn
Batuhan Büyükakkan: trtorrent.info/Pf7rdl3qfaRKLTzQ97iMiVw
Muratabigf: trtorrent.info
----------------------
İşbirlikleri için: tepkikolik@creatorstation.com
Twitch Kanalımız: www.twitch.tv/dasquad
Instagram Hesabımız: tepkikolik
Tepki verilmesini istediğiniz videoları, oyunları, yemekleri ve eşyaları yorumlara yazabilirsiniz:)

YORUMLAR

  • ERKEKLER DOĞUM SANCISINI DENEDİ trtorrent.info/watch/iZKCgrVuZIysnqI.html

    • Ay çok iyiiiiii

    • @Berat Bozkurt hayatınızda bir kere oluyonuz o da genellikle daha doğar doğmaz yapılıyor sanki her ay kesiliyor da mal mal yorum yazmayın

    • @Grace Carpentar HYR

    • BANANE

    • @Gamefire neden siliyorsun yorumlarını? Bu arada sen veya siz regl ağrısını bilemezsin biz testis ağrısını bilemeyiz kapiş? Kendinizle kıyaslamayın lan artık sıktınız konu sizin testis ağrınız değil KONU REGL AĞRISI OKEY? EĞER KIZLAR TESTİS AĞRISINI DENEDİ GİBİ BİR VİDEO OLSAYDI O ZAMAN İSTEDİĞİNİZ KADAR BUNU SÖYLEYEBİLİRDİNİZ. YETER YA!

  • Ağrılı reqilken bakdim baya güldüm çok iyiydi. Ben de bugün işime odaklanamadim. Müdirime soguk oldu bobregim ağrıyor evden çalışayim dedim. Çalışamadim odaklanamadim ağrıdan geberdim

  • ilk okulda regl oldum diye erkekler dalga geçti ve ben de şuan KEYİFLE İZLİYORUMMMMM

  • 14:35 zevk alan ben😂😂

  • Peki bunu izlerken regl ağrısı çekmem😂😂

  • Bu acı sizdə 3-4 dak.lik oldu...amma biz bunu ən az 3-5 gün çekiyoruz..siz dayanamiyorsunuz bile.. Allah kadını nasil dayanıkli, sabrli yaratmış.. kadın yüce bir kuvvettir...anlayın artık bunu

  • Bu biz kızların ve kadınların intikamıdırrr.😏😅👄💪🏻♀️

  • Regl olurken bakmak mutlu etti..))

  • gülmekten izleyemedim...

  • 14:06 hahahahahaa

  • AQ ÇOK İYİ YA XŞWÇXŞWÇXŞ AĞLIYODUM AĞRIDAN İYİ GELDİ XŞSÖXŞWLDÖA

  • Ya işte görüyormusunuz?ÇEKİN BZİM ACIMIZI

  • Ulan biride çıkıp demiyor ki küçücük çocuklar nasıl dayanıyor ölüyorum yaa şuan (neden çocukken olmaya başlıyoruz kii) :')

  • Burdan ağrı cekmeyenlere selam olsun nazar değmesin inşallah *

  • Vay arkadaş iyki erkek olmuşuz :) hanımlar hakkınızı helal edin abartıyorsunuz sanıyorduk.

  • Ahdjsjjd ben ne izledim🤣

  • 13:39 Hocam ben adet oldum zaten🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • İzlerken niye bu kadar rahatladım 😅

    • @Elif Çelik pek çok kişinin hoşuna gitmiş gibi görünüyor

    • @Beşiktaş sevdalısı ahaha estağfurullah ne düşmanlığı 😅 bazı durumlarda hayatımızdaki erkekler biraz abarttığımızı düşünebiliyorlar, o yüzden hoşuma gitti bu uygulama 😅😅😅

    • bilmem kızlar tuhaf bir şekilde sanki bizim yüzümüzden acı çekiyormuş gibi bize düşmanlık beslemiş

  • Uzuvlarına tekme kadar acıtamaz

  • Suan regl olcakmisim gibiyim

  • 14:07

  • Dün regl sancılarım varken kardeşimle ders yaptım ama nasıl yapıyorum😂 hem ağrıyor hem de ders yapıyoruz kardeşim pişman oldu bütün sinirimi ondan çıkarttım😂

  • Her regl olduğumda gelip izliyorum...

  • Ne güldürmesi ya o halde biri güldürmeye çalışsa son konuşması olur heralde skcndmc

  • 14.08 izleyimsusjudjksos

  • İlk adet olduğumda sinirden annemi ısırmıştım.

  • izlerken kahkaha attığım için kendimi çpok kötü hissediyorum DKŞVDFGEDWGVEDGŞ PİŞMAN DEĞİLİM

  • kesinlikle satanist gibi gülmüyorum shshhshs

  • 10 derecedekini iki hafta yaşıyorum erkeklerin hepsine yapılmalı neden kavga ettiğimizi anlarlar

  • Doktor hanımefendi çok tatlı

  • Keşke bütün erkeklere denetseler spwpğwğqialslwş

    • @Beşiktaş sevdalısı harbi

    • erkek doğduk ki yaşamıyoruz salın bizi

    • Allahım neden yorumların %50 keşke deneseler %49 ohh canımada deysin yazmış sadece %1 bi kısım düzgün bişey yazmış

  • Tam adet günümde izledim gülmekten karnım ağrısını unuttum

  • Tam adet günümde izledim gülmekten karnım ağrısını unuttum

  • Regl olduğumda çok sinirli oluyorum ve gece 4 de kalkıp 9 10 kadar ağlıyorum şakam yok

  • Demek ki abartmıyormuşuz

  • Lannn daha yeni bitirdim yeniden sanci tuttuuuuu🥺

  • 14:05😂😂😂

  • Testislere darbe aldığındaki acıyıda yaparmasınız nsnsnsns

  • Akıntısınıda deniye bilseler keşki

  • Murat abi harbi adet oluyo gibi

  • Aslında erkekler de bir nevi regl oluyor boşalma olmayınca tesislerde ağrı oluyor sonra zaten vucut kendi atıyor ama o sırada erkekler sinirli ve agresif oluyor

  • Kıllarım acıyo benim çok iyi yaaa fjfjdjdjdjdjdjdjdkdkdı

  • Olum. Kız baturayın kardeşimi

  • ne bu çile aaa en fazla doğal yollarla pamuk tıkarsın yanii (ironi)

  • Gülmekten resmen altıma s*çtım😂😂

  • Her regl olduğumda gelip izliyorum izleyeceğim

  • Ben daha *regl olmadım :l* ( *korkuyorum :/* )

  • 14:06 *HAYKIRDIM* fxhehxhdudsldhxeb

  • Bu arada şöyle bişi var, kızlar yapı olarak erkeklerden daha dayanıklı (yorgunluğa, acıya, susuzluğa) gerçi bu video da bunu kanıtlar nitelikte olmuş :)

    • Erkekler fiziksel acıya daha dayanıklıdır

  • Izlerken o acıyı hissettim

  • Şu an reglken bu sancıyı çekerken izliyorum hem gülüyorum hem ağlıyorum çok kötüüüü Allah düsmanımın başına vermesin dedirtecek kadar kötü bi sancı

  • Ketcap sisesi diyince,Cem Özer'in adet kanini oynadigi reklam geldi aklima.

  • Lan onlar bir kere yaşadı bunu kitap bile okuyamıyorlar, biz bu sancıyla sınava giriyoruz, ders işliyoruz, temizlik yapıyoruz, seyahate çıkıyoruz ohoooo

    • @Naz Kalem hem ilkkez o acıyı yaşıyolar o duruma gelmeleri normal

    • @Naz Kalem her kız o yaşlarda yaşıyor yani kızların doğasında var. erkeklerin öyle bir şey yaşaması imkansız.

    • @Beşiktaş sevdalısı Bu bizim doğamızda yok, biz de de 14 15 yaşlarında başlıyor

    • çünkü sizin doğanızda olan bir şey. bizim değil

  • ABİ ÖLDÜM YAAA DSFJDFAJÖHDFHJDFHJÖDFHJADJVDJÖJVAÖVCHHÖADHQYE KEŞKE BİZİM DE DURDURMA/AZALTMA GİBİ BİR İMKANIMIZ OLSA

  • Ben agrikesici kullaniyorum, amma yine de agri azalsa da halsizlik gitmiyor...

  • Yaren'le tepkileri aynı olması gerekmez mi? Bence onun biraz direnci olmuş ve erkeklerin 4-5. seviyesiyle eşit hissedilmiş gibi görünüyor. Yani regl sancısı bu kadar fazla mı emin olamadım.

    • Emin olmak istemezsin feci agrıyo

  • Bugün regl oldummmm erkekler çok salak bide tüm kadınlar oluyor abartma diye çıkışıyorlar sığırlar

    • Bütün kadınlar ağrıyı gizlediği için haklılar yani hem söylemekten çekiniyorsunuz hem de anlayış bekliyorsunuz.

  • 14:05 JFKDKFKDNJD

  • Haykırdım yaaaaâ

  • Muratın düşmesi komik değilmi bana hak verenler like atsın

  • Gulerek izliyorum sjhshdhdhdhdhdhdh

  • Her erkeğin denemesi gereken bişey 😀

  • İyi oldu her ay biz neler çekiyoruz bilin👻

  • O kadar naz yaptılar En sonunda bunda bir şey yokmuş diyor

  • Kızlar: umarım erkekler ne acı çektiğimizi anlarlar ve empati kurarlar Erkekler: SiZ BiDe TeSTiS AğRIsINı DeNeYiN

    • @Ezgi Yılmaz ya da bir kız yaşadığı bi sorunu dile getirmişti ve düzgün yorumlar gelmişti ama bi erkek yaşadığı bir şeyi anlattığında saçma sapan yorumlar yazılmıştı. sence erkek mi haklı kız mı? sence kim burda yaşadığı bi saygısızlığı ifade ederken cinsiyetçiliğe uğramış? iyi olmuş beter olsunlar diyenler mi dersin tüm erkeklere okulda uygulanmalı diyen mi dersin sadece bizi anlamanızı istiyoruz derken "izlerken zevk aldım, acı çekmeleri hoşuma gitti" diyen mi dersin? daha neler var neler. sence kim yaşadığı saygısızlığı ifade ederken cinsiyetçilikle suçlanmış?

    • @Ezgi Yılmaz ya bak sana şunu sorucam erkekler "kızlar da testis ağrısını denesin" demişti ve kızlar saçma sapan yanıtlar yazmıştı, ama kendileri de doğum sancısı bölümünde "regl ağrısını deneyin" demişti. burda şimdi erkek mi haklı kız mı?

    • @Beşiktaş sevdalısı "Siz burada yaşadığı saygısızlığı anlatan kişiye cinsiyetçilik diye söylemlerde bulunurken benim alanda gerçekten cinsiyetçiliğe karşı savunma yapmam gerek." Yorum yapan kişiye kısmı nerede yazıyor? Gerçekten okuma ve algı sıkıntınız var. Hatta o kadar büyük algı sıkıntısı ki dile getirmiş olmama rağmen hâlâ hadsizce sen diyorsunuz.

    • @Ezgi Yılmaz ya şaka mı yapıyorsun sen bana "asıl yorum sahibine cinsiyetçi demişsin" demedin mi? ben de sana öyle olmadığını açıklamak için "iyi oku ben asıl yorum sahibine cinsiyetçi demedim 'yorumlarda cinsiyetçilik yapan kızların olduğunu söyledim bundan 2 önce attığım yoruma bak' dedim."

    • @Ezgi Yılmaz sen benim sana verdiğim ilk cevaba bakar mısın? orda kızların yorumlarda söylediği şeyleri yazdım. hatta dur buraya da yazıyorum. kızlar; oh iyi olmuş beter olsunlar izlerken zevk aldım tüm erkeklere denetilmeli okullarda tüm erkeklere uygulanmalı tarzı yorumlar yazmışlar. ek olarak mesela erkekler "testis ağrısı da gelsin" demiş ona karşılık regl kadar kötü değil her ay yaşıyor musun gibi yorumlar atmışlardı. yani karşılaştıma yapmışlardı. ama doğum sancısı bölümünde tüm kızlar "regl ağrısı gelsin" yazmıştı. yani çifte standart uyguluyorlar.

  • Adetliyken izliyorim

  • hocam bari bir haber verseydiniz ne ya dıfhapıghbsoıhgbfdgnj

  • Biz bu ağrıyı çekerken gıkımız çıkmıyor bunlar barın barın bağarıyo inşallah biraz olsun kadınları anlarsınız

  • İyi ki erkeğim

  • Keşke bizdede düğme olsa ara sıra durdurabilsek bide biz günlerce çekiyoruz bu acıyı

  • İçin rahatladı beter olsunlar

    • Lan bu satanistlik lan bende beddua ediyom kör ol kıvran acıdan yaşayabileceğin en utanç verici şeyi yaşa

    • Regl ağrılarında boğul

    • sana hiçbir şey diyemiyorum bu kafayla devam et sen

  • 12:03 ksjsksjsksksksk

  • 14:06 Replay Button

  • Çok iyi ve komik

  • Kadınları üzmemekte fayda var

  • Canım acıdı lan

  • Son zamanlarda hiç bu kadar çok gülmemiştim yemin ederim 😂😂 özellikle burası: 14:23 ve burası: 14:34 🤣🤣🤣

  • Videoyu izlerken regl olmam ve çok güldüğüm için karnımın daha çok ağrımasi üstüne sıcak su torbamin soğumasi

    • Bende reglim bu karli günlerde 😞

  • Erkelerin bunu hissetmesi gercekten cok güzel . En azindan empati kur dedigimizde anlamalari ayri güzel. Ömeri cok taktir ediyorum yaa.konuşmasi ve davranişlari cok hoş.😊😊

  • Yüce Allah kadın ve erkeğin fıtratını uygun yaratmış burada karşılaştırmak pek önemli değil kadının rahmi ve regl dediğiniz şeyw göre direnci var Allah o gücü feraseti vermiş erkek te denemek mantık hatası

  • Her erkeğe uygulanması gerektiğini düşünüyorum.

  • Şu an bu videoyu bu ağrıyı çekerken izledim...

  • Oğlum benim karnım yarıldı. Kan ve iltihap 3 ay boyunca dolu dolu fışkırdı. Hafifçe sırıttığımda canım çok yanıyordu. Yarayı yaktılar (bayıltmadan) Yinede çığlık atmadım bu adamlar bilerek çığlık atıyor ya da ortalama erkekten daha hassaslar. Benim yaram acısı hele de yakılırken doğum sancısını aşmıştı ben çığlık atmadım dişimi sıktı (dişimi kırmamam için ağızlıkla) ama ağızlık bağırmama engel değildi Bunlar bildiğin hassas erkekler ya da bilerek bağırıyorlar (diri diri dağlanmanın, yanmanın acısını anlatamam) Neden ilaç kullanmadığıma gelince sepolospolin ve penisiline alerjim var. Yani ilaçların neredeyse tamamına alerjim var (ölümcül alerji) Yani kızla erkek eşittir kankalar. Eğer ben o acıya dayanabiliyorsam erkekler adete dayanır, kızlar benim acıma dayanır

    • @Boş konuşmaya bayılıyorsun sizin acınızı küçümsemiyorum. Vidyoda kızın hiç tepki göstermemesine rağmen erkeklerin çıldırması sinirimi bozdu. Anlatmak istediğim erkekler ve kızların acı eşiğinin eşit olduğu

    • Peki bunu her erkek yaşadı mı? Bir tek senin yaşaman her erkeğin yaşadığı anlamına mı geliyor? Bunu her kadın yaşıyor. Başkasının acısını küçümsemeyi kes! Kendini küçük düşünüyorsun. Adet sancısını tatmadan abartıp abartmadığımızı anlayamazsın! İlk adet olduğumda acıdan aynayı parçaladım. Şimdi şu yorumu yazıp durma ve git İlla herkesin acı eşiği senin acı eşiğin ile aynı mı olmak zorunda?

  • Keşke bir devlet programı olsa da her erkeğe zorunlu bir gün yaşatılsa, empati kurabilirler bu sayede. Norveç’te uygulanabilir gerçi de, Türkiye’de yine parasını vereyim deyip askerlikten kaçar gibi kaçanlar olur 😏 devletimize bir vergi kapısı daha 🤓🤫

  • 14:06 kısmı çok komik ve çok merak ettim nedense nasıl olduğunu

  • Ya muhtesem ahshbdkdjdjd deliricem izlerken bu yasima kadar birikmis olan tum negatif enerjim gitti sanki :dd keske her erkek denese

  • Bi de bunun 100 katini düşünün doğum sancilarini...😈🤣

    • @Koyu Beşiktaşlı ayen bende yaşadım 3 unu de...

    • Bence böbrek taşı düşürme sancısı daha kötü

  • daha olmadım çok korkmaya başladım

    • @i am so tired of studying yooo ne alaka cevap verme o zaman

    • @i am so tired of studying korktuğumu kim söyledi

  • Şuan karnım ağrıyor ama bunları izledikçe mutlu oluyorum ağrım hafifliyor

  • Murat Kıllarım acyıyoy ama Ben D4vc5byvumn5td4v😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • Abartmayın beyler 😂😂😂😂

  • 14:06 kglsxnajzkğaxkksx

  • 😂😂güzel video olmuş emeğinize sağlık 👍 hocam eksikler var onlarida ekleseydiniz 😀mide bulantısı baş dönmesi ataş basması, merak ettim o zaman ki erkeklerin hâlini

  • 14:12 DHWNXJWJ KIRILDI JDMSJXM

  • Bu videodan bir kaç tane daha yapar mısınız lütfen jcndjxnsjxn özellikle şu an adet ağrısı çekerken izleyince çok rahatladım jdmdjxms

  • Bu ağrı böyle bir kaç dakika olmuyor ve gittikçe artıyor. İkinci günden sonra ayağa bile kalkamıyorum ben, yemek yiyemiyorum, su içmek bile eziyet gibi oluyor...

  • ay haykırdım izlerken dködoe8wlrjew

  • 😂😂😂😂😂

  • Bunu buraya bırakıyorum çünkü yalnızım, beğenirseniz dinlemeye her seferinde girerim 💔.

  • 14:06 ben bu sahneyi biryerden hatırlıyorum