THE PLATFORM - ELEŞTİREL PARODİ

katma 19 May 2020
19 Mayıs Atatürk'ü anma Gençlik ve Spor Bayramımız KUTLU OLSUN...
Bugüne özel yaptığımız çekilişi Instagram'dan da duyurduğumuz gibi Tansu Kaya kazandı. Bir sonraki çekilişler ve fırsatlar için Teknoway kanalına abone olabilir veya instagram hesabını takip edebilirsiniz. Seviliyorsunuz...
TEKNOWAY TRtorrent: trtorrent.info/PCy2C0O9GYUstNWPKBIaaEg
TEKNOWAY Instagram: teknoway
F&F Club'a Katılmak için: trtorrent.info/PZCUdSjhEFof8_dNn4e9maQjoin
→→ABONE OLMAYI VE BEĞENMEYİ UNUTMAYIN CANLAR→→
►►► HİLE IMDB: www.imdb.com/title/tt6456546
►Instagram: filmlervefilimler
☎Contact: filmlervefilimler@gmail.com
▶▶▶HİLE WEB SERİSİ 1. SEZON▶▶▶
▶1.BÖLÜM: trtorrent.info/watch/iYSeq8lwg3WJp6Y.html
▶2.BÖLÜM: trtorrent.info/watch/bIOZosyLdIdnnJE.html
▶3.BÖLÜM: trtorrent.info/watch/maKlYcZ_ZaaZidQ.html
▶4.BÖLÜM: trtorrent.info/watch/hIR-n7uKmIyHgtA.html
▶5.BÖLÜM: trtorrent.info/watch/kIGXdNx6mJeZf64.html
▶6.BÖLÜM: trtorrent.info/watch/g56viaaQmWd2isg.html
▶7.BÖLÜM: trtorrent.info/watch/qJVufsuum5tpnK4.html
▶8.BÖLÜM: trtorrent.info/watch/eWGDk6xrhIupmao.html
▶9.BÖLÜM: trtorrent.info/watch/d6GNkKx-nKmDh8g.html
▶10.BÖLÜM: trtorrent.info/watch/haWYZNuhp2yWi7I.html
▶▶▶HİLE WEB SERİSİ 2. SEZON▶▶▶
▶1.BÖLÜM: trtorrent.info/watch/o3l6Z9Z-fp6ffrY.html
▶2.BÖLÜM: trtorrent.info/watch/hYalcrt9mZihadQ.html
▶3.BÖLÜM: trtorrent.info/watch/o5mbZNuLY2xkpcw.html
▶4.BÖLÜM: trtorrent.info/watch/n5ZtpZhxcmipiNA.html
▶5.BÖLÜM: trtorrent.info/watch/fYiQda2bmJ18k5U.html
▶6.BÖLÜM: trtorrent.info/watch/pIJ8pJd_fZqfq8Q.html
▶7.BÖLÜM: trtorrent.info/watch/l52ml95oeGh9m6Y.html
▶▶▶HİLE WEB SERİSİ 3. SEZON▶▶▶
▶1.BÖLÜM: trtorrent.info/watch/fqVqq66oY6uRla4.html
▶2.BÖLÜM: trtorrent.info/watch/laaqnZVuh6h4jJE.html
▶3.BÖLÜM: trtorrent.info/watch/gWCOn9OMnppojaI.html
▶4.BÖLÜM: trtorrent.info/watch/g6OriqiDZHyce7I.html
▶5.BÖLÜM: trtorrent.info/watch/p36GapF9oH6qnJk.html
▶6.BÖLÜM: trtorrent.info/watch/l4iehbVpYopzdbY.html
▶FİNAL: trtorrent.info/watch/m5KXopiqf4yZha4.html
♦♦Filmler ve Filimler kanalında her hafta vizyona girmiş bir yapımın Eleştirel Parodisi yer alır. Bu parodilerin sonunda FİLM(iyi) FİLİM(kötü) anlamına gelen ibareler dile getirilir. Senin beğendiğin yapımı biz beğenmemiş veya tam tersi durumlar oluşabilir. Dünya farklı insanları barındırdığı için güzel bir yerdir.♦♦
▶Filmler ve Filimler (Movies and Moovieez) is a Turkish entertainment platform. We produce movie parodies to make people smile.
Film (Movie) is the grade that we gave to "good" productions. Filim (Mooovie) is the grade that we gave to "bad" productions.
Charlie Chaplin logo means "Movie" and Hitler logo means "Mooovie".
Watch it, like it, share it !

YORUMLAR

  • 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramımız Kutlu Olsun... Seviliyorsunuz.

  • hayır 4/5 film oluyo XD

  • Annabelle parodi yap sana abi

  • Bok gibi rezil mide bulandırıcı bir film idi

  • İZLEDİĞİM EN GARİP FİLMLERDEN BİRİ

  • 33 mersinliyim

  • Abi bu distopya yanlız

  • 06.17 ):)

  • Sevgilim prometheus parodi çekermisiniz

  • Zeniciyu görünce "NEFES ALAMIYORUM 😔"

  • Benim fikrim deli denilen kadının platformda hamile kalması,yani mantık mantık hatası olduğunu sanmıyorum.Hapiste doğan çocuk gibi bir şey.

  • Avı ben10 eleştirisi de çek

  • Asansörün bağlantısının olmaması teknik olarak elektro mıknatıs ile ayarlanabilir birde çocuk mevzusuna takılmışsın kadın orada doğurmuş olabilir. benim asıl takıldığım konu neden kimse bu asansöre binmiyor Aq tatlıyı saklayacaklarına asansöre binsinler o salak neden oğlanı yalnız gönderiyor en basiti oda bine bilirdi. Yaşlı amcanın adamdan önce uyanmasıda ayrı saçma bunları bir mantığa oturta bilirlerdi . Sonuç olarak fikir güzelde uygulama daha iyi olabilirdi.

  • adam suratima sicti

  • Sonraki müzigin müptelası oldum

  • Yok bugün yemek okunmadı daha

  • Abi manyetik kuvvet :D

  • İbrahimoviç’in filmi var mıydı!!

  • <a href="#" class="seekto" data-time="266">4:26</a> da adam uyanmıyomu demişssin belliki filmi gözünle izlememişsin adamları bayıltıcı gazla uyuttukları için uyanmaması normal çünkü adam uyumuyo baygın her filmi bilip bilmeden eleştirmeyin nolur eleştireceksende nolur dikkatli izle atıp tutma

    • Adamları bayıltıcı gazla uyutuyorlar iyi hoşta o zaman yaşlı adam nasıl uyandı sonuçta herkesi aynı gazla uyutuyorlar birine daha etkili bir gaz vermiyorlar

  • <a href="#" class="seekto" data-time="367">6:07</a> ve reklam gelir

  • <a href="#" class="seekto" data-time="357">05:57</a> sonunda bu adamların götünüde gördük

  • mersinliler burayaaaa *33*

  • En sondaki bahsedilen Nolan ın filmi hangisidir?

  • <a href="#" class="seekto" data-time="357">5:57</a>

  • bence filimdi o finalden sonra reis

  • bu şeyin mekanizması nasıl havada duruyor dedik biz

  • bikeresinde kuzenim sicarken bildigin fuze gibi bokunu firlatmisti buna maruz kalan ben :c

  • Belki de çocuğu orda tapmışlar

  • Abi diziler ve dizyyler kanalına z nation dizisine eleştirel parodi yapsana +1

  • film midemi eleştirinden daaha az bulandırdı. bu eleştiri altındaki eleştiriyi izleyin

  • Film veya filimdir ne demek oluyor gençler biriniz aydınlatabilir mi ?

  • <a href="#" class="seekto" data-time="357">5:57</a> gülmekten ben sıçaktım altıma 🤣🤣

  • Lucifer 5. Sezon 1. Bölüm Fragmanı Yayında! ( Fragmana Kanalımdan Ulaşabilirsiniz! )

  • Abi çok iyi

  • Film adını bilen varmı

  • Bu arada gerçekten çok iyi bir movie.mantık müthiş bi de flım yazmayı unuttum ajsısjsukshe

  • çok saol filmde ne kadar önemli sahne varsa hepsini söyledin filmi izleyesim kaçtı

  • Mersinliyim o masada tantuni eksik

  • Dün izledim güzel ama igrençlik var

  • <a href="#" class="seekto" data-time="380">6:20</a> 😂😂😂

  • Aynı bizim okuldaki kermes gibi önce dokuzlar iniyor bize bir şey kalmıyor

  • Hristiyanlık dini ve İsa ile alakalı detaylar var hatta o köpeği olan kadın incilden bi ayet söylüyor yani olay sen yedin o yemedi paylaşmalıyız falan değik

  • yorumum ne kadar doğru bilemiyorum ama; filmden anladığımbina dünyayı temsil ediyor,katlar arası değişim insanın kazancına göre yaşam şartlarını, hayat kalitesini bazen karnının doyduğunu bazen de aç kaldığını yani gelir seviyesinin değişken olduğunu ifade ediyor.gelir değiltikçe sosyal ortam çevre de değişiyor.yemeğin orantılı paylaşılması halinde herkese yetecek olması dünya nimetlerinin herkese yeteceğini; ancak üst tabakanın buna müsade etmediğini , cimri zenginler yüzünden fakirlerin açlık çektiğini kast ediyor.binanın kaç katlı olduğunun bilinmemesi insanın ömürü temsil ediyor. herkesin katla ilgili bir tahmini var ama bunu en sonunda öğrenebiliyor. binada 16 yaşından küçük olmaması çalışma hayatının dışında kalan çocukların dünyada ki para kazanma savaşında olmadığını savaşı yetişkinlerin yaptığını gösteriyor.Katlar arasında dolaşan kadın da hastalığı temsil ediyor. Bazen sadece uğrayıp geçiyor bazen de ölümcül olabiliyor.çocuğa gelince ; yeteneği olması ve onunla binadan çıkılabilmesi, aslında çocuğun ölüm meleği olduğunu bu nedenle binadan yani dünyadan onunla çıkılabildiğini temsil ediyor. Çocugun annesi olan katlar arası dolaşan kadının hastalığı temsil etmesi de çocuğun ölüm meleği olduğu anlamını kuvvetlendiriyor.Başroldeki oyuncunun karanlık bir ortama ışıkla ve çocukla gitmesive sonunda öldürdüğü adama kavuşması öbür dünyaya geçtiğini temsil ediyor !çocuk yeni kişileri getireceği için plarformla dünyaya yani binaya geri dönüyor.

  • Başrol abi neden İbrahimovic e benziyor

  • youtubeden korkmayıp o sıçma sahnesine mizah yapıp bzi 2 saat anırttığın için teşekkürler :D

  • Şimdi bana bir şeyler demeyin, içimde kaldı söyleyeceğim ; Aslında o sondaki çocuğu dünyada ki hani çok yoksul yerlerden ama mucizevi bir şekilde sağlam olan çocuklar vardır ya işte ona gönderme yapılmış .(benim düşüncem)

  • <a href="#" class="seekto" data-time="375">6:15</a> "Suratına bok atsak yapışmaz."

  • Abi BRIGT eleştirel parodi gelsin

  • <a href="#" class="seekto" data-time="18">00:18</a> Bunu eleştireceğine en büyük mantık hatasını eleştirmen gerekiyordu. İnsanlar yaşama eğilimdedirler. O yüzdendir ki intihar eden birisinin tırnaklarının arasında kendini astığı ipe rastlanır çünkü boğulurken kendini kurtarmak için direnmiştir. Böyle bir düzenek kurulduğu takdirde en üstteki kişiler yemek geldiğinde efendi gibi oturup hızlı hızlı yiyebildiği kadar yemek yemeyecek, gelen yemeği stoklamaya çalışıp tabaklarla alabildiği tüm yemeği odasına koyacaktır. Filmi izlemedim sadece internette bu tarz videolarını gördüm. Eğer bunun mantıklı bir açıklaması veriliyorsa filmde bilemiyorum :)

    • Reyiz stok yapamıyorsun platform senin bulunduğun kattan aşağı inice hücrende kalan yemekleri atmazsan ya cayır cayır yanıyorsun ya da kalıp gibi donuyorsun tek akıllı sen değilsin :D

  • İzlediğim en ama en sacma sonlu en anlamsiz filİm di film bitince aklimda 3bin tane soru isareti kaldi

  • Filmdir ne demek iyi mi kötü mu ? Birde oradaki puan kac yani 4 puan mi 1 puan mi bir turlu anlayamadim

  • Abi Extremely Wicked'a inceleme çeker misin? Fikrini cok merak ediyorum ben cok beğendim

  • Abi Extremely Wicked'a inceleme çeker misin? Fikrini cok merak ediyorum ben cok beğendim

  • Abi Extremely Wicked'a inceleme çeker misin? Fikrini cok merak ediyorum ben cok beğendim

  • Abi Extremely Wicked'a inceleme çeker misin? Fikrini cok merak ediyorum ben cok beğendim

  • <a href="#" class="seekto" data-time="182">3:02</a> :))))

  • <a href="#" class="seekto" data-time="33">00:33</a> ben dedim onu :))

  • Abi terminator yap

  • 1M olacan abeeeeeeeeey

  • Abi ne var yani bende öyle sıçıyom

  • Abi o bişe değilde o acun beyaz tişörtümü giyiyor?!¿😂😂😂

  • Olm sonda ki saçmalık neydi lan.Adamlar hepsi bomboştu mq demiş resmen.Nalet olası kapitaller yetmiyo.Çocuk yiyicek cenabetler mi demeye getirmişler😲

  • Senin bn...

  • Ulan karayip korsanlarına bile filim dediniz, buna film derken utanmadınız mı?

  • Filmin güzel yanı aslında devletteki sistemi anlatması. En tepede kim varsa o istediğini yapabilir alttakilere de yalnızca onların artığı kalır.

  • bildiğin küp la bu orda da deli kurtuluyordu

  • *Filmin ana teması herkes kendine yetecek kadar yeseydi kimse ölmezdi ancak ilk 50 katı atlamalarına rağmen onca ölen intihar eden olmasına rağmen kendileride yemiyor sanırım ama en aşağı kata bir tatlı indirebiliyorlar sadece teması baştan sakat mesaj vereceğim diye mantalitemize sıçılıyor aslında **<a href="#" class="seekto" data-time="376">6:16</a>** da.*

  • Abi kadın sürekli aşağı inip duruyor nasıl bulamadı çocuğu

  • inception ayrıntısı :)

  • Yarıldım aq gülmekten

  • <a href="#" class="seekto" data-time="347">5:47</a> kskksksks

  • Adam survivor Berkana benziyor

  • Reis ben şimdi anlamadım? Odalarda kamera yok zaten. Yemekler geldiği zaman indir masadan koy kenara. Platform gittikten sonra bile yersin. Neden platform gidene kadar tıka basa yiyorlar ki?

    • Yemek alırsan oda aşırı ısınıyor yada soğuyor falan

  • adsfasdf

  • La hacı emmi kaç gündür yeni video attığın yok birde şu gotham dizisi iyi tuttu azıcık sallasana şuna! Çalışmalarınızda başarılar diliyorum 😊

  • Tam da nevzat abinin yemek yerken yemekteyiz reklamı çıkması 10/10

  • Kıl , tüy , tükürük , sidik , eşeleme ahhahhaa :)

  • Mersinliler!!!

  • Parodi için film önerileri (Yapmak zorunda değilsin abi ama bence hoş filmler yani) 1- Kadavra 2- Ceset 3- 11.22.63 4- Azazil 5- Doğruluk mu cesaret mi ? 6- Hush 7- Hayvan mezarlığı 8- Parçalanmış (sprit) 9- Temizlikçi 10- The forest 11- The stranger 12- Yetimhane 13- Zombi ekspresi 14- 13th friday (Ekstra bir sıralama yapmadım. Aklıma gelenleri yazdım.) NOT: Bazıları Türkçe çünkü İngilizcem o kadar da iyi değil :')

  • ben the platformu dizi zannediyom film kaç dk