Teke Tek'te sansasyon yaratan astrologlar yeniden Habertürk'te | Teke Tek - 26 Mayıs 2020

katma 27 May 2020
Haberturk TV TRtorrent Kanalına Abone Ol ➤ hbr.tk/QNhqSs

Fatih Altaylı, Teke Tek Yılbaşı Özel'deki tahminleriyle büyük sansasyon yaratan astrologları yeniden bir araya getiriyor; salgının, Türkiye’nin ve dünyanın seyrini yıldızların diliyle masaya yatırıyor.
Yıldız haritaları salgının bitişi ile ilgili ne söylüyor?

Türkiye ve dünyayı bekleyen başka tehlikeler var mı?
Hangi burçlar için, hangi fırsatlar yolda?

Fatih Altaylı soruyor; astrologlar Hande Kazanova, Öner Döşer, Dinçer Güner ve Şebnem Ekşib Teke Tek’te yanıtlıyor.
HaberturkTV
➤ www.haberturk.com/tv
HaberturkTV
HaberturkTV
➤ trtorrent.info


#Habertürk
#Haber
#Gündem

YORUMLAR

  • Beni de en rahatsız eden şeylerden biri Dinçer Bey’in de bahsettiği ve rahatsız olduğu çip olayı. Çiple ve 5G ile insanlığı kontrol etmek, duygularını, davranışlarını istedikleri şekle sokmak isteyen Bill Gates ve ‘üst akıl’ denen dünyanın en zengin bir kaç ailesi bu pislikleri planlıyor. Ben hep buna karşı özgürlüğüne sahip çıkan insanlığın isyan edeceğini düşünüyordum zaten ve öyle bir şeyden bahsetti Dinçer Bey. Fatih Bey de tam bunu, kimin kazanacağını sordu. İyiler vs kötüler konusunda Fatih Bey gibi düşünüyorum. Uzun vadede tüm bu planların da üstünde iyi niyetli bir plan olduğuna inanıyorum. Özünde iyi ve iyi niyetli kalmakta fayda vardır her zaman.

  • Bu konukların enerjileri süper, bayıldım

  • Ancak astrologların şöyle bir problemi var, her şeyden bahsediyorlar ve olabilir diyorlar bir kısmı da çıkıyor

  • 1:21:58 "İnternette ilgili yeni düzenlemeler dedi." Geçen gün Erdoğan sosyal medyayla ilgili çıkış yaptı kapatılmasını istiyoruz falan dedi, oha :))

    • hatta kanunlar diyor sonrasında

  • NEREDEN BİLDİLER?İLLUMİNATİDEN.ZOONOTİK BİR HASTALIK,HAYVAN BESLEDİKLERİNE EMİNİM HEMDE TONLA.FALCI ÖZELİ

  • 1:56:50 😂😂😂😂😂

  • 2019-2020 ne kadar iğrenççç yıllardı. Ne zaman nefes alıcaz oghh yılları ne zamann? Ülkemizin parlak yılı? Şaha kalkıyoruz 2030 da mı mesela? Çokk ileriye dönük görüyor mu Astroloji? Birazda çokk güzel şeyleri anlatın hiç mi yok ya?

  • Senede bir iki kez degil lutfen daha cok yapilsin

  • Hande Kazanova sanki astrolog değilde psikolog gibi ne kadar sakin gerek anlatımı gerek ses tonu nitekim görünümü dâhi tam bir psikolog canım yaa

  • Allah belamızı verecek diyor.Özetle

  • allah teala hidayet nasip etsin.

  • Hukukçular, sosyal medya üzerinden yapilacak duzenlemeler, özgürlük insan haklari savunuculari (ırkçılık ayaklanmasi ve lgbt yürüyüşçüleri vs...) Ne gezegen dizilimiymis, kitap okur gibi okudunuz bu yılı. Ilk kez astrolojiye bu kadar ilgi duydum.

  • Fatih Altaylı bi sus be adam ağzinda tükürük varmış gibi konuşuosun zaten bi kapa ceneni de insanlar konuşsun.

  • İyi işte gökyüzü herşeyi gösteriyor.. Tüm olumsuzlukların aksine hareket ettikmi tamam.. Gökyüzünüde yanıltırız.. Bu sefer gökyüzü yeni planlar uygular bize! Nakadar saçma..

  • abdullah çiftçi 2016 yılında tahmin etti :)

  • vay arkadaş bu ne marsmış bu ne jupitermiş vs. vs. bir yandan da gülerek izliyorum bir şeyi unutuyorsunuz sayın yorumcu arkadaşlar ne mars ne jupiter hiç bir şeyi ne tetikler ne de etkiler Allah var Allah, Allah istemedikçe hiç bir olay gerçekleşmez inanmayın arkadaşlar bunlara eğer kurban olduğum Allah varsa ki bence var Allah istemedikçe hiç bir şey hiç bir şeyi tetiklemez ... ( en çok kullandıkları kelime o bunu tetikler şu bunu tetikler )

  • Şebnem hanımın kandaka sati mi ne dediği şeyin (49. dakika) ne olduğunu bilmiyorum ama 2001 ve 2026 2027 tarihleri çok çok ilginç geldi çünkü serhat ahmet tan'da müştak baba'nın tabletindeki dizelere bakarak 2027 tarihine dikkat çekmiş ve recep tayyip erdoğan'ın bu tarihlerde kaybedeceğini ve türkiyenin çok zor zamanlara gireceğini söylüyordu, videoları var you tube'de. (Lürfen olaya siyasi önyargıyla bakmayın, araştırın)

  • Okullar zamanında açılacak mı. Bir sorun olup yani CORANA tekrar ortaya çıkıp kapanması mümkün mü?

  • Arkadas m.ö 1800 lerde babil kuruldu deyip tarihi nasil carpti gecti... babil m.ö 3500 vardi... de diyecegini tarih yartma

  • Bu adamlar ne yıldızları yorumluyor ne de geleceği görüyor. Dünyayı yöneten putperestlerin planlarını astroloji kılıfında adamlarına anlatıyor

  • Allah askina, boyle bir mesleki yalan gormedim. Siyasetciler bunlarin yaninda amator tiyatrocu kalir. Kuresel sermayenin (milletler ustu, kendi dini olan) yeni bir sisteme gecisi mevcut. Bu programin unsurlarindan biri de bunlari kitlelere anlatmak, kitleleri hazirlamak. Birimiz ilim adami dinler, birimiz hoca dinler, birimiz fenomen dinler, birimiz sarkici dinler.. Bunlar da kendi kitlesini bu yeni somuru duzenine hazirliyan “astrologlar” :) Merkur saturnle kavusmadi, insan seytana kurban

  • Zeynep Turan'ıda görmek isteriz bir dahaki sefere.

  • 27. Dakikada hukukcularla ilgili sıkıntılar çıkacak sözü dr gercek oldu. Barolarda sıkıntılar,avukatların yürüyüşleri diyebiliriz. İlginc gercekten.

  • Sizin anlatigniz herseyi sagen biliyoruz da bunlarin burcla hic ahlakasi yok

  • Dünya saglik örgütü sadece wergi kacirma amaci war ve insanlari kandirip cipleme düsuncesi ama insan sagligyla hic ahlakasi yok

  • Ne alaka ya salgini zu sefer insanlar yarati doga deyilki sizde biraz Baska birsey söyleseniz Astrologie deyil bu bunlari normal insanlarda biliyor

  • Fatih Bey'in programın sonunda "Biz burada bilim yapmıyoruz" gibilerinden yaptığı kapanış konuşması çok üzücüydü. Astronominin, bütün bilimlerin babası olmasına rağmen Türkiye'de üfürükçülerin yaptığı iş gibi görülmesi, gerçek olmayan ama gerçekmiş gibi algılanan yalan öğretilerin ise "dokunulamaz, konuşulamaz, tartışılamaz" olması insanlığın en büyük cehaletidir.. Neyse ki kova çağında bu durumların düzeleceğini duymak güzeldi..

  • Da Vinci'nin Şifresini okuyanlar kova çağı, balık çağı vs olayını daha iyi anlayacaktır.

  • Yaşadınız sanırım hepsini felaket seneryosunu iyi hazirlamissiniz yeter artık kimsenin psikolojisi iyi diil zaten mahfettiniz ülkeyi

  • muhteşemdi

  • Şarlatan takimi.üfürükcüler.kanmayin.para kaptirmayin.dininize kültürünüze milletinize ümmetinize bağli kalin.terlemeden para kazanan utanmazlara dikkat!!!!!!

  • Þý

  • Çok uzun olmasına rağöen videoyu pür dikkat dinledim geleceğe dair yön haritamızı belirlemede büyük yardımcı oldu teşekkürler🙏🏻

  • Hukukçular mevzusu da gerçekleşti

  • Allah askina su baslangic teke tek muzikmi artik neyse deyistirin adamin kafasini bozuyor, artik basdan seyir etmiyom

  • Toprak alın diyorsunuz. Maske vermeyen toplumlar ya da aynı toplum insanları, bir kıtlık anında size ait topraklardaki mahsulleri yağmalamazlar mı sanıyorsunuz.

  • Anammm oyy biz bu sene sag cıkarmıyız 🇹🇷🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

  • ÜLKEMİZDE SADECE KANITA İTİBAR EDEN DOGRUYA SAYGI YANLIŞA BOYUN EGMEYEN AKILLI İNSANLARIMIZDA VAR

  • Okadar ucsuz bucaksız konuşuyorlarki mutlaka söyledikleri bir iki şşey cıkıcak zaten cıkması fala bakmaya gerek olmayan öngörülen şeylerde var salla salla dur

  • Vüris ne zaman bitecek ?????

  • Sularla ilgili felaketler demişlerdi O da oldu gerçekten astroloji çok net çalışan bir sistem söyledikleri şeyler yerini buldukça Ben de buraya yazıyorum çünkü astrolojinin insanlar tarafından fark edilmesini anlaşılmasını ve değer verilmesini bendedir astrolog olarak çok istiyorum

  • 21 Haziran’da çok kötü olaylar olabilir denildi. Bursa’da sel felaketi ve İstanbul Esenyurttaki hortum, sel felaketi ve ölenler üzücü 😢😢

  • Öner Bey'in 26:45 - 27:02 arası söyledikleri şu an gerçekleşiyor bile. İnanılmaz.

  • İnsan yapımı bir oyun virüs olayı dünya değişecekmiş yazılan hikaye deyişmesine Allah izin vermez o oyunu bozar para için herşeyi sattı insan oğlu insan oğlu ektiğini biçiyor azgınlığın bedelini ödüyor

  • Tamam adamlar gerçekten çok medeni bizi bile aşıyorlar ama astroloji sallama sanatının süslü püslü ismi. Böyle insanlardan gelecek öğrenilmez. O çok istediğimiz gelecek ancak gerçek bilimin yol göstericiliği ile olur yoksa ben de her saat bir şey sallarım bir tanesi olasılıksal olarak tutar ve derim ki "Evet, işte ben bunu demiştim!". Malesef teke tek programında böyle bilim dışı şeyler görmek beni fazlasıyla üzdü oysa ben bu programı bilim insanlarının gelip tartışma yaptığı bir program olduğunu zannetmiştim. :(

  • Bakalım kimin dediği çıkacak.

  • Bilgi: Astrolog Hande Kazanova Kurtlar Vadisi ilk 97 bölümde Canan karakterini canlandırmıştı

  • 2024 abd bitecek ülkemiz çok zengin olacak bir gün gelecek filistine hic yahudi kalmayacak Rabbimin izniyle İNŞALLAH

  • Bundan yeni ata sözü bugünün kara yarınım bugünden kara, geçmiş olsun.

  • hepsi ajan :)

  • Tahminden ötedir, merak etmeyin. Yaşayınca anlıyoruz.

  • Dinçer Güner harikasınız, alçak gönüllü güzel ruh. Teşekkürler.

  • Dinin dibini Dincer demişdi

  • İçim karardı

  • Et konusu çok kötü bunu daha öncede söylemişlerdi etten aldığımız proteğini başka yerden alamıyoruz.Şimdi hayvanlardan bulaşan virüs çıktı diyecekler ve inekleri koyunları telef ettirecekler.Buda kurban bayramına denk gelir kesin çok manidar olur.Herşeyin farkındayız

  • Bu kadro daha sık çıkmalı.

  • BUNLARI ERTAN OZYIGIT DA SOYLEMISTI AMA KANAL 24 DE OLE ASROLOG FALAN DEGIL AMA IYI BIR ONGORU VE SEYTANI AKLIN HILELERINI CIZME ADAMI 😉

  • Bu virusten yada korkudan ölmessek valla bu virüs bitecekmi bitmiyecekmi

  • Allah aşkına lütfen susmayın insanlarin yaptığı büyük adam diyorlarla kendilerini lütfen deşifre edin bu insanlarımız niye susuyor bu bir oyun insanları yok etmek insanlarımız uyarın

  • Çok güzel program olmuş hepinizin ağzına yüreğine sağlık Türkiye de ve tüm dünyada saglik huzur ve barış olsun inşallah ne diyelim👍

  • Şarlatanlar ve Şarlayan Fatii

  • Astrologları saygıyla selamlıyorum işlerini ciddiyetle yapıyorlar açık ça konuşamıyorlar haklılar

  • Hindistan Çin arasında gerilimi de bildiler 😂😂

  • 2:21:10 ABD deki eyaletlerin bağımsızlık ilanlarını biliyor valla bir yerde ilan edildi...

  • Yıl 2020 bunlara hâlâ inanan var mi

  • İnsanlar 2,5 saat konuşmuş,aylarca araştırmış karşına çıkmış ,sen sonunda “Burda bilimsel bir şey konuşmadık!” diyorsun! Resmen sıçıp sıvamak budur! Astroloji bir bilimdir!

  • Yok artık tebrikler👏

  • Dibin dibini görecegiz diyen Dincer Güner'di. Fatih kendi programinda yoktu herhalde. Hande de yok Dincerdi demiyor :(

  • Ulan hepsi iyi güzel insanlar ama malesef boş işler astroloji nedir lan

  • Lutfen, sarlatanlari cikartma buraya. Bilim adamlarini saygi ile dinliyoruz. Bu tiplerden zaten yeteri kadar var toplumda.

  • 👍🏻

  • Korkuu filmi gibi

  • Acaba birbirlerinin sakladıklarına içlerinden guluyorlar mi

  • Öner ve Dinçer bu işin piri gerçekten. Şebnem hanımda çok bilgili ama nedense paylaşımı zayıf. Hande kazanovayı konuşmaya değmez. Ezberlemiş astorolojinin temel kelimelerini onları söyleyip duruyor. Biz bile okadarını öğrendik artık.

  • Çok başarılı astrologlar çok teşekkür ederiz bu faydalı bilgiler için 💚💚💚

  • Dinçer Gūner, ne kadar efendi mutevazi!.. programda olmayan, ve bu olaylarin olabilme ihtimalini aylar once soyleyen ,videolar hazirlayip, yayinlayan astrologlar var. Petek Seyran Oguzhan Ceyhan gibi...

  • Diyorlar ki ayvayı yedik.

  • Öner Döşerin sürekli kitaplarının reklamını yapmasından çok sıkıldık

  • Niye bu programi astrolojiye saygılı olan biri sunmuyor?

  • herkes demiş ki; çok saygılı tartıştılar birbirlerine onay vermediklerinde bile efendice davrandılar :)))) olm bu astrologların hepsi yıldızlardan gezegenlerden konumlarından vs. yola çıkarak yorum yapıyorlar. biri anya biri konya derse deşifre olurlar. öyle deseler bile bunu hararetlendirmeden çaktırmadan kibarca yapsınlar ki... foyalar çıkmasın ortaya. çünkü hepsinin argümanı aynı. gezegenler yıldızlar falan hepsine farklı farklı konumlarda görünecek değil bu işin bi kuralı var onlara göre. eğer ters düşüncelerinde hararetle tartışıtlarsa azıcık olan ciddiye alınma seviyelerini yerle bir ederler. sonuç?? para kazanamazlar :)))