Halit'in videosu viral oldu! - Yasak Elma 72. Bölüm

katma 9 Mar 2020
Halit’in gece hastanede çekilmiş video ve fotoğrafları tüm sosyal medyaya yayılır.
Yasak Elma Resmi TRtorrent Kanalı: goo.gl/7AqfHc
Yasak Elma ailesine katılmak için linke tıklayın; bit.ly/2txfwwf
Oyuncuları:
Talat Bulut
Şevval Sam
Eda Ece
Nesrin Cavadzade
Şafak Pekdemir
Doğaç Yıldız
Barış Aytaç
Buçe Buse Kahraman
İlber Kabaoğlu
Serkan Rutkay Ayıköz
Barış Kılıç
#yasakelma #yasakelma72 #bittimisandınız

YORUMLAR

  • Baraj İlk Bölümüyle 17 Mart Salı Akşamı 20.00'de Fox'ta! www.kisa.link/N0Jr

  • Halite tam üzülücem aklıma yaptıkları geliyo sinirleniyorum

  • 5. Sınıftaki çocuk 50 kilo :d

  • halite kim acır ? aq oğlu kimseye acımadı milletten acıma bekliyor gavat karılarını ne hallere soktu

  • eskiden enderi sevmezdik şimdi enderci olduk 😂😂😂😂 Edit:yorumum tutmamış aga beee

  • Şa-hi-kâ

  • Üzerinize birşey giymeyi unutmuş sunuz 😏

  • İgidin oyunu yapmacılık bu kadar şahika ona pislik ettik yenede onun tarafinda gibi oynayir

  • Yiğit Niye Halaa Varoş Giyiniyo Vay Amk!

  • Çok gıcıksın şa hi ka

  • Şu zenginler kahvaltıdan önce niye "tabletten" haber okuyolar

    • Normalde gazete okurlardı ama teknoloji tabii.

  • Yıldız yine Anadolu kadını nasıl olur herkese gösterdi

  • üff bu erim de her şeye üzülüyo

  • Ah bu elbiseler 💖

  • Şeytan Şahika yı görse önünde düğme ilikler yeminle 👿👿👿

  • Dogudaki ler takip edin .gunluk deprem tahmini, olmadan once bilin..

  • Bu dizide de herkes fakir oldu ; enderde olmuştu. şimdide halit ve sıradaki kim var acaba?

  • Ederin bi çocuğu olsun ya cok güzel olur

  • Bence bu bir yine nadirin oyunu bence nadir olmemis

  • Babay çok iyisin yaa

  • #bittimisandınız yazmaları😄 yorumları okumaları çok hoş. Belki de bu yüzden iyi reytinglere sahipler ve dizi gerçekten seviliyor. İzleyicilerine önem vermeleri çok hoş👍💕

  • <a href="#" class="seekto" data-time="120">2:00</a> Nesrin Cavadzade'den olaylı glutensiz beslenme açıklamasına gönderme :)

  • Glutensiz besleniyorum esprisi mükemmeldi dkflflglvlv

  • Yakıt yetmiyecek bi yıldız yolculuğuna başlayacak halim yok uyur giderim bende

  • Ben cukurdan geliyorum,vartoli babey size selami var arkadaslar. Podroski edicem sizi cagatay yaptimiz gibi ulen

  • Ne videosu bu ya bize niye gostermiyolar

  • ❤️

  • bence bu kafadaysan hiç gitme ihihihi kaya saflıkla iyilik arasında bir yerlerdesin ama nerede

  • bundan 3 hafta öncesinden halit'in bu hallerini gormek için sabırsızlıkla beklerken, şimdi ise ona acıyorum senarist senin Allah belanı vermesin ! naptın lan bizee Enderi bile zamaninda nefret eden ben şimdi ona bayılıyorum...

  • Bazıları Halit yıldızci olmuş halıtin yaptıklarını unuttunuz heralde yilker sonuna kadar neler yaptı kıza unuttunuz mu? Fakir haline üzüldüm yilker istiyorum.

  • Şa-hi-ka ayy bayılıyorum sana enderrrrrrjsnndnsjjsjsj

  • <a href="#" class="seekto" data-time="149">2:29</a>

  • Babay

  • Halit in videosu viral oldu!

  • Ulan yıldız milyoner oldun ama hala aşkını koruyor

  • Bari yorum 35 olsun sjelwmsbeiwlwnjek beyenin pls

  • Bişey sorucam Halit iyi bir insan olduğuna göre şimdi Otobüs durağında Yıldız niye ona atar yaptı?

  • Ender Şahika deyisini değiştirmiş sanki

  • Yine iyi insanlar olarak uzulduk tabii,ama biraz da hayatin dongusu iste.yildiza az bagirmiyordu bizi rezil ettin,cahilsin ya da gorgusuzsun diye az cektirmedi kiza.simdi alsin gorgulu sahikasi ile yasasin

  • Şahika en kötüsü

  • Bu dizide en sevdiyim şey hizmetcilere her kesin iyi davranması

    • Herkes kendi kalitesini gösterir davranislariyla. O kotu davrananlar egitimsiz insanlar. Sirf öğretimle olmuyor egitim sart.

    • @Zlsh Zlsh evdekilere hizmetçi diyolar

    • Hizmetçi değil hizmetli

  • Gorumcek 48 kilo cunku seker ve gluteni kesti😂🐍

    • O kiloya gore kilolu aslen daha çok duruyo 55 ustu gibi

  • <a href="#" class="seekto" data-time="149">2:29</a> Endo😂

  • ender şahika’yı bozunca aşırı keyif alıyorum

  • Şahika: Ay ben bi kaç kilo aldım o yüzden yeniden glutensiz besleniyorum. Jahshah süper gönderme

  • <a href="#" class="seekto" data-time="149">2:29</a> Ender ' in Şahikadan omuz çekişi 😂😂😂

  • Dizide birtek şahikaya bisey olmuyor

    • nasil olmuyo 48 kg olmuş kadın daha ne olsun sksjsjjsjs

  • Ben birkaç kilo aldim yeniden glutensiz besleniyorum shxjshxhxchx <a href="#" class="seekto" data-time="120">02:00</a> nesrin cavadzade’nin kendisiyle dalga gecmesi... 10/10

    • @elif nur takık değil, magazin onun hakkında glutensiz haberi yapmıştı. aslında google'da aratsanız daha doğru bilgi edinebilirsiniz...

    • Kendisi kiloya takık mı ?

  • Ya ya ya bayilıyorum yaa Enderin şa-hi-kaaa demesine yaaa

  • Nobody: Şahika: zaten 48 kiloyum

  • Herseyden öte bir Halit olarak bakamıyorum olaya bir baba olarak bakıyorum ve hiç bir babayı bu halde görmek istemez insan...

  • Bebek yapsın ender emekliliginde lütfenn

  • Endocum gel sen bizi dinle yap şu Jr.Endo'yu da kudursun şu Şa-hi-qua 🤪😂

  • Yeniden glutensiz besleniyorum😀

  • Ender bile üzüldü Halit’in haline vay be.

  • Enderin sahneleri niye bu kadar azz😠

  • Sana medya bile acımıyor Hâlit ama biz yinede acımaya çalışıyoruz çünkü çocukların var

    • @Sadece Asya Biliyorum?

    • @Şiana Alerli Doğrusu şapkalı a ile yazılmıyor zaten yanlış yazmış

    • Abla bu diziye suriyeli mülteci gibi yerleşmiş. Heryerde var nazar değmesin.

    • @Ayten Maalesef?

    • @Şiana Alerli beni tanıdın mı?

  • Şahika da otobüs duraklarına düşsün yeter yaf

    • Düşünce hangi durakta kaldığını yazın bana

    • Hapislere düşecek o

    • @zeynep basaran halit kendini nefret ettirir bir şekilde skekxkskekf

    • amin haliye acıdım ama şahikaya acımam

    • BLACKPINK FAN biasın kim benim biasım yok hebsini eşit severimmmm 🌼🥄

  • bu video da da acımasız medya yı konu etmiş ler😱😭😠😠