Sıfır VW Passat mı? İkinci El Range Rover Sport mu?

katma 11 Şub 2020
Arkadaşlar merhaba, yeni bir seri için sizlerden gelen yorumlar üzerine en çok satan ikinci el otomobilleri inceliyoruz. İlk bölümümüz için Ümit Erdim ve Barış Yalmancı'nın kullandığı ve ikinci el satışlarda en çok araştırılan model olan Range Rover ile birlikteyiz. Bu otomobilin artıları, eksileri, kronik sorunları nedir? Hepsini konuştuk. Umarım beğenirsiniz. Yeni bölümler için istediğiniz modelleri aşağı yorum olarak bekliyoruz. İyi seyirler!
-
Trendyol:
Sevgililer Günü hediyeleri için Trendyol'dan size indirimi kaptım. TrendyolMilla ve Trendyol Man ürünlerinde geçerli 100TL ve üzeri alışverişe 20TL indirim kazanmak için DOGAN20 kodunu girmeyi unutmayın.
Trendyol Man seçtiğim kıyafetler için butik linkimiz: ty.gl/dogankabak_yt_man_0702
Bir kişi indirim kodundan yalnızca bir kez yararlanabiliyor, indirim kodumuz ay sonuna kadar geçerli. Fakat Garage Sale butiklerinde geçerli değildir. :) İyi alışverişler!
Abone Olun; goo.gl/QUq1Lt
Instagram: goo.gl/eFKPja
Twitter: goo.gl/hDMmX5
Facebook: goo.gl/UpVYg5
Kamera: Can Kaleli
Kurgu - Montaj: Emirhan Gündüz
#dogankabak #rangerover #rangeroversport

YORUMLAR

  • Sizce sıfır km Passat mı? İkinci el Range Rover Sport mu?

    • Bu kadar Range Rover diyen varken neden bu aracın 2. Eli bu kadar hızlı değil. Anlamıyorum??? Ben dahil çevremde araç yenilemeyi düşünen bir çok kişi var. Bakılan araçlar 250-350.000 tl arası fiyat yüksek görünsede ancak orta seviye alınabilen araçlar. Biri bile bu tip eski model lüks araç bakmıyor. Sebebi nedir sizce??? Gerçekte cebinize 350.000 tl koyup araç bakmaya gittiğinizde Range Rover bakar mısınız??? Sanırım Range Rover diyenleri %5 i bile bakmaz. İş ciddiye binince yakıt gideri, motoru taşıtlar vergisi, arıza çıktığındaki büyük maliyetler, uzun parça bekleme süreleri, parça bulma zorluğu, periyodik bakımın yüklü fiyatları, değer kaybı, yeni teknolojik oyuncaklar, çevredekilerin bakışları ve bir çok şey göz önüne alınacak ve göz ucuyla bile bakmaktan vazgeçecekler. İki aracıda aynı fiyata kiralasalar bende Range Rover derim. Nasılsa tek ödeyeceğim kirası olur...

    • @Mehmet Ali Sertyörü o kadar derine inersen hangi şartlarda ve yollarda kullanıldığı, hangi devir aralıklarında ne kadar süre kullanıldığı, motor soğukken zorlanıp zorlanmadı v.s. çok daha önemli. Bunun sonu yok.

    • Passat. En azından çıkaracağı arzayı karşılamam daha kolay olur. 2 yılda garantisi var.

    • range rover alıp başımı belaya sokmam :D passat al bingit

    • Range <3

  • 6 Aylık MTV si 2653.5 krş. Bizi aşar reis

  • bu seri devam etmeli

  • Bence 2. El modifiyeli tofaş

  • Eveeet

  • Sıfır vw passat der geçerim :)

  • Transporter in bokunu yesin bence Passat la kiyaslama bile bence dogancim SUV la otomobili touregle kıyasla bunu sen

  • bmw 8 ı denermısın

  • Tabiki range baba 😍 2013 sdv6 256 beygir hse' ye biniyorum. Ömrümün sonuna kadar kullanabilirim. O denli seviyorum yani

  • 0 alabiliyoruz da ikinci el mi kaldı?

  • 40.yıl F30

  • 👍

  • bence range rover al

  • Kronik sorun yoktur nasıl bir anlayış. Kulaklarıma inanamadım. Maalesef ne kadar bakarsan bak bazı araçların bazı yönleri zayıf ve arıza çıkarmaya müsait.

  • BMW 645Ci test edermisin Doğan Abi 🖐

  • Sonuçta İkiside Ayrı Sınıf Araçlar Birisi Arazi Arabası Diğeri İse Günlük Hayatta Kullanılan Araba

  • Mutlaka Barış Abinin arabasını bekliyoruz. Deli gibi Meraktayız :)

  • Sifir passatla karsilastirmadan once alcaginiz Range Rover fiyatinin uzerine uzun vadede en az 50 bin tl bakim parasi ve yakit tuketiminizin de 2 kati olacagini hesaba katarak yaparsaniz daha saglikli bir karar vermis olursunuz. Ben senede 30 bin km civari yol yaptigim icin fazladan ortalama 10 bin tl civari yakit parasi anlamina geliyor. 5 sene bu araci kullanacagimi varsayarsak bu durumda dogru karsilastirma sorusu 350 bin liralik range rover mi, yoksa 450 bin liralik sifir bir arac mi seklinde olacaktir.

  • 2008-2009 Audi Q7 3.0 TDI Quattro ile bu aracı kıyaslar mısın?

  • Abi sıfır passat mı 2.el range rover mi diyorsun ama benim 88 model renom var ve izleyici kitlenin %80 i benim gibi biraz daha uygun bütçelere gel bu tarafa gel bu tarafa

  • @doğan kabak abicim araba iyi güzel de kafalığa bağladığınız rayın tam adı nedir ondan almak istiyorum

  • Bir ingiliz atasözü der ki; Range roveri bir alırken mutlu olursun bir de satarken

  • tabi Barış Abinin aracını merak ediyoruz mümkünse çekilsin abii :)

  • Porsche 911 996

  • Türkiyede araba almak isteyenlere Yazik!bu nedir be kardesim fiyatlara bak Yazik (kazik) almanyadan

  • Yazik insanlari kandirmayin ya araba bi b yaramaz cok masraf ,yakit cok parcalar pahali yani bos isler...

  • Ben ikinci el Chrysler grand voyager almayı düşünüyorum mümkünse onunla ilgili bir video yayınlayabilirminin saygılar...

  • Bir de ikinci el Toyota land cruiser prado testi bekleriz sensei

  • Doğan ağabey, şu araçların kapı seslerine de arada bir dikkat çeksen çok hoş olur.. benden küçük bi rica.. :) ;)

  • vw tuareg abi lütfen yine 8-10 yaş civarı

  • Türklerin şu suv görgüsüzlüğü bir bitmedi...

  • 5.54 sn çukurlara giriyoruz deyip o bölümü kesmişsiniz...keşke kesmeseydiniz de bizde duysaydık o tok sesleri.Aklıma hemen deli sorular geldi !!!

  • videoyu izliyorum ama sittin sene bu arabayı bırak almayı rüyamda bile göremem.ne bok yemeye izliyorsam onu da bilmiyorum.

  • Sıfır passat elbette. Das auto.

  • Focus 2011- 2012 çekebilirsin abi

  • Komple yanlış bilgi vermiş, 3.0 Sportun Triger Değişim Kilometresi 182.000 dir. 100 bin kilometre de ağır bakım diye bişey yoktur

  • 70-100 bin arası 2.el alınabilecek 10 araba çekermisin abi?

  • Touareg 4.2 veya 3.0 tdi ikinci el videosu lütfen

  • Yaklaşık 2 ay kullanma talihsizliğini yaşamıştım.. hayvan gibi yakıyor, sürekli sorun çıkartıyor.. vergisi deli gibi fazla, sürüşü süper, satarken çok zarar ediyor, galerilere yalvarıyorsun satmak için.. Aracım 2009 Vouge idi. 3.6 Passata gelince, az yakıyor, ikinci elde para kazandırıyor, uzun süre sorun çıkartmıyor, Rangeroverin 10 da biri fiyata parçalarını bulaibiliyorsun, satmaya kalktığında da altın bilezik gibi .. doğru fiyat ile hemen satılıyor..

  • Bu RANGE ROVERDEN AYNISI AMCAMDA VAR

  • ARAÇ SDV6 MI, TDV6 MI HSE, PREMIUM HSE DAHA İYİ

  • Tabiğkide range rover

  • arkadaşlar her zaman sıfır sıfırdır.. Çok temizdir şudur budur diye 23 yaşında mercedes aldım ebemi sikti 😂

  • Bu arabaları kim alıyor arkadaş ya

  • Hocam, sizden ricam Hummer H2 ile ilgili bir video çeker misiniz? Artıları eksileri, kullanım maliyeti, yedek parça, servis vs. Saygı, sevgi ve muhabbetle...

  • arabanın bakımına bir motosiklet daha alınır zahar. yok anam yok bu İngiliz bize göre değil.

  • E39 520

  • Vogue çek doğan çek bekliyoruz yakıtı ve fiyatları bilgilendirme dogrusuyla

  • 12:15 arkadaki arabadaki eleman napiyor

  • Vogue çok hoş olurdu

  • derdini seveyim

  • Bu range rover eğer bi arıza yaparsa Ümit erdim videoları bırakıp tekrar dizi aramaya başlayabilir

  • Doğan bey bence 2. el anlatımı videonuz güzel olmuş barış bey ve Ümit beyin samimi sohbeti'de videoya renk katmış.

  • Su markanın arabalarına bayılıyorum

  • Benim fikrimce iki araç karşılaştırması tarafsız olarak yapılabilir videoda,özellikle d segment araçlarda 5 yaşında ve ya daha yüksek yaşlı araçlarda dikkat edilmesi gerekenler anlatılabilir.Superb passat insignia avensis accord bu araçlar arasındaki fiyat farkları donanım farklarını hala tam olarak açıklayan bir kanal görmedim

  • abi güzel bir değişim videoları gelsin be

  • a

  • Tabii ki passat alınır range alıp bakımına 13bin turbosuna 30 bin verilir mi üstelik ikinci el pimi çekilmiş bomba 😏

  • BMW X6 neredeyse hiç detaylı bilgi yok senden bu arabanın detaylarını dinlemek ve izlemek isterim...

  • Yakıt ekonomisini parça ucuzluğu geniş servis ağı ile egea derim Türkiye şartlarında en ekonomik araba ama paran çoksa o ayrı bı konu