ÇAY DEMLENENE KADAR HAZIR...DENENME REKORLARI KIRAN DAMLA ÇİKOLATALI KURABİYE TARİFİ...

katma 28 May 2020
Her gün yepyeni lezzetler lezzeti ask sayfasında...
.
Kanalımda ki diğer farklı kurabiye tarifleri:
.
Limon sıkacağında elmalı kurabiye👇
trtorrent.info/watch/a558q8iQfKulecw.html
.
Sıvıyağlı ekonomik kurabiye👇
trtorrent.info/watch/bIaNaKeMp52XpLo.html
.
Selanik gevreği👇
trtorrent.info/watch/kHl4Z72lmaWhl6Y.html
.
Pastane usulü orjinal un kurabiyesi👇
trtorrent.info/watch/rZqgqL1qkKd_ftg.html
.
3 malzemeli hamurdan 5 çeşit kurabiye👇
trtorrent.info/watch/noelhLiQhJ2ZdZU.html
.
Buzluk kurabiyesi👇
trtorrent.info/watch/eWR9qNyGmYCRbJU.html
.
Browni tadında çatlak kurabiye👇
trtorrent.info/watch/g51sf9egkqWsbZk.html
.
Hindistan cevizli kar topu kurabiye👇
trtorrent.info/watch/hWiEfqplmWaMh9A.html
.
Bağımlılık yapan😍 Tek atımlık kurabiye👇
trtorrent.info/watch/ZnqbgqdwpYWoesQ.html
.
Ani misafir için şipşak kurabiye👇
trtorrent.info/watch/mHiIhdCnk2iklsg.html

YORUMLAR

  • trtorrent.info/watch/iZSjoZemep6IZcg.html

  • Güzel gibi görünüyor ama çok yağlı

  • Çok fazla yağ var

  • Altına yağ surdunuz mu

  • trtorrent.info/watch/iaqidK2NoayTpMg.html bende yaptım çok güzel oldu tarif için teşekkürler

  • Yapmicam ama yinede izliyorum

  • İçine 1 çay kaşığı kadar karbonat koyarsanız kurabiyeleriniz öyle top top kalmak yerine yayılacaktır.

  • Ellerine sağlık çok güzel gorunuyo

  • harika oldu tskr edyrm ❤👍

  • Super birseydi

  • Bir kez baktim bu kanala bir daha bakmam .Tarif yok bir sey yok. Kusura bakmayinda Masmavi mutfakta 3 varken buralar vakit kaybi İsinize sayginiz olsun biraz

  • Harika görünüyor, elerinize sağlık. Like!

  • nişasta ve bu kadar fazla un eklemeseniz daha çok yayılan yumuşak bi kurabiye olur aslında böylesi de güzel bence

  • Böyle şeyler derin kapta yapılır

  • Kolay gelsin arkadaşım 👍🖐

  • Cox gözəl xoşuma getdi əllərinizə saglıq

  • O elinizdeki aparatı nasıl bulabiliriz nerden alabiliriz

  • 200 gram tereyağının ölçüsünü nasıl ayarlayabiliriz?

  • Gerçekten deneyen varsa sonucu yazabilirmi . Bir kurabiyelik malzemem var ziyan olmasın

  • Çok güzel görünüyor kurabiyeler ama keşke malzeme listesi ekleseydiniz

  • Çok güzel ve kolay gözüküyo en yakın zamanda deniycem ellerinize sağlık

  • Az önce yaptım. Harika oldular elinize sağlık. ❤

  • Sallıyor arkadaşlar 200 Gr tereyağ 14 yemek kaşığı eder yalan yani orda 4 kaşık tereyyag var

  • 200 gr terayag kac kasik arkadaslar hep bol koymusumdur 😅tutmaz ondan

  • Aboneyim begendim begen butonuna bastim.

  • Guzel

  • Malzemeler nerde hanım??

  • Yumurta koymazsak olurmu

  • Здравствуйте! можно рецепт на русском языке!?

  • Yo hayır arkadaşlar belkide bu videosuna yazmayı unutmuştur insanların günahlarını almayın Çünkü Diğer videolarına yazmış 👍🏻 ve çok güzel olmuş elinize sağlık 😌

  • Çok güzel görünüyor ilk fırsatta deneyeceğim

  • Səlam. Niwasa kullanmsam olar? Lutven tez cevab yazın ancaq un kullansam? Hamur böylə cikarmi

  • Sayfama beklerim☘

  • Denedim çok güzel oldu ellerinize sağlık fındıklı daha güzel oluyor❤❤

  • 200 gram ortalama bir su bardağının ne kadarı kadar

  • Dün yaptim harika oldu tesekkur ederim

  • Kabartma tozunu neden tüm paket dokmediniz

  • Pudra şekeri kullanmasam olmaz mı

  • Şimdi yaptım harika oldu tek kelimeyle rahatlıkla yapabilirsiniz . Tarif için teşekkürler ♥️✨

  • Tereyağı yerine margarin olur mu

  • Bu nasil bir caymis demlenmesi 20 dk fazla

  • Nişasta yerinə un əlavə etsək olar?

  • Kapaktaki fotoğrafı görünce dondurma zannedenler 👇👍

  • Tarifi Video nun altına eklermisiniz

  • Ben çayı demleyene kadar mazemeleri kim alır ? ,iyide hangi parayla.🤣🤣🤣 Şaka para var ama nişasta bulmak zor tabi

  • Sadə etmək olar üzərində heçnə olmasın? Kakos olsun

  • Gerçekten mükemmel oldu. Tarif de birebir tuttu. Ellerinize, emeğinize sağlık. 🙏💜

  • Aferim sana cok guzel.لذيذ جدا شكرا لك

  • Kadın zaten malzemeleri ve miktarını söyleyerek yapmış neden istiyosunuz ısrarla

  • Tarif yazarmisiniz lutfen

  • 200 gramı nasıl ölççem lan ben jkamjjmsjnjsnjsj

  • Yapana kadar çay demlendi bacım.. 😝😂

  • Ben yaptım ve çok güzel oldu

  • Yaptım tavsiye ederim çook güzel oldu

  • Tarif için çok teşekkürler. Mükemmel. ❤

  • Ben denedim oldukca güzel oldu 2.ci kez yapıcam şimdi.😍

  • Pudra şekeri kulanmasak olurmu onun yerine ne kulana bilirim nolur cevab yazin

  • Əə

  • Merhaba çok güzel olmuş ellerinize sağlık teşekkürler 🌹

  • nişasta kullanmasak olurmu?yada onun yerine başka malzeme?

  • Siz malzemeleri yazmadıkça insanlar aboneliğinizden çıkar ona göre artık yazın 😠

  • Su süt karistirilmiyormu

  • Çok güzel yapmışsınız ellerinize sağlık

  • Duz dedi büşra xala

  • Uzun zamandır tariflerinizi takip ediyorum her tarifizinizin altındaki yorumlarda ısrarla listeyi yazmaniz bekleniyor ve siz bunu takmıyorsunuz bile buda demek oluyorki amacınız tariflerinizi paylaşıp insanlara katkı sağlamak değil yorum ve izlenme kasmak tenezzül bile edip insanlara cevap bile vermiyorsunuz keşke yaptığınız şeyi layığıyla yapsanız takipten çıkıyorum.

  • Denemeye gidiyiyorum sonucu merak ediyorum😃

  • Ellerinize sağlık çok güzel olmuş ben dondurma kaşığından cikartamiyorum sizinki gibi neden kaynaklanıyor 🌹

  • Salam xanımlar sizə iş təklifim var. İşimiz haqqında məlumat almaq istəyirsinizsə yazın.

  • Super

  • nişasta koymasında ki amaç ne acaba

  • Of çok lezzetli görünüyor ellerinize sağlık ablam

  • Tarifi açıklama listenize yazsana bacım

  • Pişdikten sonra erıyıb kaybolmuyomu

  • Keşke açıklama bölümünde tarif yazılı olsaydı. Elinize sağlık 😊👏

  • Ma'am your recipes r awesome please list the ingredients of this recipe in English

    • @Cemre Sevinç Thank you very much

    • 200gr butter 1 egg 1tea glass oil 1 water glass powdered sugar 1 water glass starch 4 water glass flour a teaspoon of baking powder a packet of vanilla 1 tea glass of chocolate

  • Takipdeyim kanalıma beklerim hepinizi 🥰🥰🥰

  • kadına bak oarayi kiriyor

  • Neden tarif i yazmadiniz

  • Herkes malzeme listesi istemisde kimsede düşünmemiş o kadar emek verilip vidio çekmiş listeyi alıp vidio izlememek işinize geliyor sanırım vidio izleyen zaten yapar listeye ne gerek var emege saygı

  • ablacım merhaba videoların gerçekten çok güzel emek ediyorsun ama takipçilerinin şöyle bir isteği var aynı şekilde benim de açıklamalar kısmina tarifi yazman çünkü sende farkettiysen çok eleştiri alıyorsun ve hatta abonelikten çıkıyorlar haklılar bı bakimdan isteğimiz bence gayet anlaşılır bir şey inşallah koyarsın