Arto'dan şoke eden Demet Akalın iddiası! / Magazin Turu

katma 2 Haz 2020
Söylemezsem Olmaz yeni bölüm ile ekranlara geldi. Söylemezsem Olmaz'ın bugünkü bölümüne sivri dilli sanatçı Arto konuk oldu. Arto ünlü sanatçı Demet Akalın hakkında dikkat çekici açıklamalarda bulundu. #Arto #DemetAkalın #EvdeKal
Söylemezsem Olmaz TRtorrent Kanalına Abone Olmak İçin: bit.ly/soylemezsemolmaz
Bizi Takip Edebileceğiniz Diğer Sosyal Medya Hesaplarımız:
Söylemezsem Olmaz | Instagram: solmazyeni_
Söylemezsem Olmaz | Twitter: solmazyeni

YORUMLAR

  • Ayyy ayyy nrrdeydiiin artoooo superrr superrrrr

  • Bu kadar kötü müsünüz gercekten ?

  • Yaaaa nerdeydin harikaaaa bir cevherrr içim acildiiii yaaaa artooo superrr

  • Superrr artoylaaaa çok keyifliii

  • Doktor Artonun dişleri eğri yapmış....

  • Arto enerji heyecan gelmiş progrma ondan önce canlı cenaze gibiydiler

  • Hadise çok itici

  • yalvariyorum bircani bi daha almayin seren de kendine ceki düzen versin

  • Arto kesinlikle kalmalı. Bu üçlü çok iyi oldu artık giden olmasın.

  • Ya ne ezik insan bunlar ya

  • Valla bu Arto çatlak manyak yaaa😂😂😂😂 Arto sen gel proğramda kal seninle çok gülüyoruz😂😂😂😂

  • Ay gül gül öldüm. Artooo gitmese hep kalsa please

  • Arto süper, çok zeki, çok komik çok yakıştı bu program da Arto'yu görmek istiyoruz 🙏🍀💖

  • Acip acip artoyu izliyorum asiri egelndm😁😁 hep kalsin

  • 19:40 kola içerken yakalandım nefessiz kaldım ölüyodum 🤣

  • Museviler ev almaz 😳😳 iyide Arto musevi diyilki söyleye bilmiyorsun dimi

  • Arto git şu sağ dişlerini yonttur , ağzına sağmıyor

  • Artonun çenesi mi yamuk dişi mi dengesiz anlamadım. Dişlerinin yarısı ağzından sarkıyor yarısı içerde

  • Eleştirileri ağırda olsa kabul mu etmeliler? Ünlüler de bir birey ve onlarında kalbi, hisleri var. Kimsenin kimseye haddinden fazla eleştiri yapma hakkı yok. Had aşmaya gerek yok. Bu cümlenize zerre katılmıyorum.

  • Ya arkadaşlar neden bu sunucular samatcilar dişlerini bu kadar cok beyazlatiyor berbat ya dogal degil

  • ARTO SANA BAYLIYORUM VAR OL BURDA OL BEYAZ TVE ARTO QAL BU PROKRAMDA ALLAH SENİ KORUSUN AZERBAYCANDAN SALAMLAR VAR OL ARTO

  • ARTO VAR OL BURDA OL DAD DUZ GƏLDİ PROQRAMA CAN QAN GƏLDİ

  • Arto cok guldurdu ama dogrulari konusuyor

  • arto gelsin sayın yapımcı seren arto süper ikili olur

  • Arto iyi gelir Programa Arada sirada cengiz gibi serenle tartismali

  • Arto devamli programa gel senle program cok iyi🌸irlandadan slmlar🇮🇪

  • spor isimler

  • O ses Turkiye'ye Gokhan Tepe 'nin gelmesini cok isterim.Neden dusunulmuyo? acaba.Her meziyet onda.Acun bunu lutfen bir dusun derim.Programin kalitesine muthis bir enerji katarsin bence

  • ermeni Arto Çağla azeri asıllı onun için ona sataşırsan kusur arayırsan

    • Yok artık , Türkiye de kimsenin aklına öyle şeyler gelmez.

  • Saçmalamışsınız.Hic bir şey anladıgınız yok.Seda Sayan O Ses'de gelmiş geçmiş en iyi kadın jüruydi.ve zaten geldiği 2.sene şampiyon oldu👍

  • Ucuzunuzu bir araya toplasak bi cagla.sikel yapmazsiniz be

  • Arto purorama gelsinnnnnnnnmmm

  • Arto adam gibi adam

  • Her gun Arto olsun

  • hepsi ok fakat cem yilmaz a yapilan yorumlar sacma. tabiki genc guzel kizlarla olucak. sohretli zeki parali gidip bu programdaki kasarlarla mi cikicakti. hahaha

  • Ilk defa başından sonuna seyrettim çünkü ARTOOOOO👏👏👏👏

  • Corona dan sanki AIDS gibi korkuyorlar diye yaptigin benzetme olmadı Bircan Balı. Hiv ile yaşayan ve damgalanip iş ve sosyal hayatında zorluklarla yaşayan bireyler e karşı otekilestirici bir dildir bu

  • Həmişə gəlsin

  • Aferin be arto serenay cem

  • Ağdalı ağdalı, abarta abarta abuk subuk mantıksız yorumlardan dolayı izlemiyordum,tesadüf rastladım Arto gülmekten gebertti😂😂😂

  • Arto çok tatlısın yaaaaaaa

  • Demet dötü yemedi bağlanmaya 😂

  • Iki devlet yalakasi eleştiri nedir öğrensin

  • Arto neden bi program sunmuyor. Bence harika olur

  • Hasta adam öldüm gülmekten😂😂😂😂

  • Ayy arto bile yaşlanmış be

  • Neymiş iddia? Videoyu sonuna kadarda izleyemem

  • Vala ben keyifle bakıyom sedanın yemekdeyiz prokramını herkez tabiki dusuncesi

  • Sedaya yemekdeyiz prokramį yakişi

  • Ama acık sòzlùsùn bu halin gùzel şuan kırmadan gùlùmseyerek sòyledin icin seni mutlulukla diyniyom

  • Arto sen kïrılma ama zivri diliydin cok eskide daha bi zivri dilin var insanı gùcendiriyodun ondandır aha bak bende eskide sana bakınca senden nefret ederdim ama şuan insam zamangecince herşeyde olgulaşi sana okadarda nefretim yok artık sende gençlinin şımarıklî olabilir

  • Artooooo çok komiksin ve açık sözlüsün 👏👏 izlerken çok güldüm. Herkese laf sokup gerçekleri söylemen çok güzel ve komikkkk😂

  • İnşallah artoyu alırsınız bilal bey programa resmen ilk defa izlemeye doyamadığm bi program oldu 🤣🤣😍😍

  • Arto..seni Amerikaya sokanın..EGS!

  • baştan sona ilk kez izledim Artoya bayılıyommm.

  • GULLU VE YA KIBARIYE COK IYI GELECEK 4 KOLTUGA=ACUN BEY DIKKATE ALSIN=

  • Bircan suratina kömür sürmüs sanki😆

  • Artoyu tek geçiyoruz

  • Bircan gereksiz tıpsiz gönderın arto gelsin

  • Seren bişey dedinde herkes diyo sen kimsisin sanane falan filan, Ama arto direk herkesin hayatina karişib saçma saçma daldan dala atiliyo ve siz takipçiler bayiliyomusunuz??????neden ???? Ne hakla boyle konuşabiliyo

  • Artoyu alin programa valla cok enerjik programa renk geldi

  • Kesinlikle arto gelmeli programı zevklendirdi eğlenerek izledim hala gülüyorum artonun etkisinden çıkamadım 🤣🤣

  • sebnem ferah veya zeynep bastik. o ses icin 2 dev isim

  • Arto Cagla icin:“İnsan adaplı olur. Oturup kalkmasını öğreteceğine televizyonda memelerini 70 milyona göstermemeyi öğretsin” demisti! Simdi neyi siviyorsun? Sen adabi ögretecegine, Lafa baslarken 70 milyonun karsisinda „Ulan“ dememeyi ögren önce

  • Artoooooo ne olurrrr sende katilllllll programa😙

  • Ironimi...????

  • *Arto tek başına sunsun bu proğramı 🥰🙏*

  • Artoo. Toplamismi kiralari.. atesle ordan 5000 dolllaress🤣🤣

  • Arto🤣🤣

  • Serenin iyi kalpli ve bir canlıya zarar verebileceğini hiç sanmıyorum yufka yürekli bir hanım zaten belli oluyor sadece çok kendini övmesi sonradan görme olmadığını her konuda araya sokup söylemesi itici sadece yoksa çok iyi vicdanli bir insan belli oluyor:)))

  • Instragam da Arto bey'i takip etmek hic aklima gelmedi ... evet dogru, Arto ya cok sivri dilli biri idi ... sivri dilli derken, millete direk sorar her seyi, acisiyla tatlisiyla ....

  • Abi bircan sanki yüksek lisans dersi dinliyor ya. Alt tarafı dedikodu

  • Adam adam yaa artooooo idolüm sun

  • Ya böyle kesip duracaksanız yapmayın programı.konuşulmayacak birşeyse almayın ağzıniza. insanı merak ettirip sinirlendiriyorsunuz.sırf bu yüzden abonelikten çıktım

  • Seranay Sarıkaya hiçim söyledikleri çok doğru

  • Arto kesinlikle program yapmali

  • Harika Arto🤗

  • Bircan birgunde kendine yakışan bir şey giy. Ten Rengine. Saçların resmen 😝

  • Arto ne olur program yap 😂😂çok eğlenceli 😂enerji müthiş😂

  • Arto. Ve. Nihat. Doğan. Lerzan. Mutlu olsun ucu. Bir. İyi. Gider