Unutulmaz Anlar - Yasak Elma 3. Sezon

katma 17 Nis 2020
Yasak Elma'nın 3. Sezonunun unutulmaz anlarını sizler için derledik.
Yasak Elma Resmi TRtorrent Kanalı: goo.gl/7AqfHc
Yasak Elma ailesine katılmak için linke tıklayın; bit.ly/2txfwwf
Oyuncuları:
Talat Bulut
Şevval Sam
Eda Ece
Nesrin Cavadzade
Şafak Pekdemir
Doğaç Yıldız
Barış Aytaç
Buçe Buse Kahraman
İlber Kabaoğlu
Serkan Rutkay Ayıköz
Barış Kılıç
Gökhan Alkan
#yasakelma #unutulmazanlar #medyapım #fox

YORUMLAR

  • Şevval sam çok iyi oynuyor ben onu çok seviyorum

  • diyenler 1 like

  • EN YIL kombinleri gelsin

  • ❤❤ jldis

  • hemen su 22 temmuz gelsinde yeni bölümleri izleyelim yaaaa😀

  • <a href="#" class="seekto" data-time="71">1:11</a>:47 ‘de dondurup bakar mısınız, sanarsınız yiğit’in yüzüne tükürmüşler. 😸😸

  • bu diziyi bitirirseniz yani final yaparsanız sizi doğduğunuza pişman ederim (kötü anlamda söylemiyorum mizah olarak)

  • loo

  • Ender ile Yıldız'ı sevenler like atsın lütfen 👍👍👍👍😳😳😳😳😳😢😢😢😟😟😟

    • @İdil Zengin evet üzgünüm çünkü bazıları bana like atmıyor ve ben bu duruma çok üzülüyorum bazılarına bakıyorum saçma bir şey yazmasına ramen resmen 622,576,856 gibi like görüyorum ve çok üzülüyorum 😢😢😢😢😢😢😢😢😢kimse bana like atmıyor sen atar mısın? Ne olur

    • @Ela Arslan diyorum ki ağlayan emoji koymuşsun onları neden koydun üzgün müsün

    • @İdil Zengin niye ki?

  • 75 bölüm gelsin artık

  • 👋

  • <a href="#" class="seekto" data-time="245">4:05</a> herkes de paraya ne merakliymis

  • Üşenmeyip izleyenler 1+ilke ve ❤️yada💜

  • Bebeğimizi babasının nişanına getirdim Allahım şu yıldızın rahatlığından ver

  • 🎄🎏🎏🌹🐬😭🚶‍♀️🏃‍♀️🤽‍♂️🍧🍋🗾 *İsa öldü ve bize sonsuz yaşamı Give ölümden yükseldi Tanrı'nın Oğlu olduğunu.* *O da vücudunuzun iyileşmek için söz verdi.* *Bu gerçek aşk!!! (gökyüzüne bak ve sor)*

  • 🎄🎏🎏🌹🐬😭🚶‍♀️🏃‍♀️🤽‍♂️🍧🍋🗾 *yalnız sevgiye dayalı. Allah bizim yerimize ölmek Oğlu İsa gönderdi. Sonra üçüncü gününde O'nu ölümden yükseldi.* *Şimdi, yalnız İsa olsa. Tanrı bize sonsuz yaşam ücretsiz hediye vermiştir. O'nu sorarsan, sizi kurtaracak ve iyileşir.* (gökyüzüne bak ve sor)

  • Çok Özledik be 🥺😭😭😭

  • Lütfen kanlalımı izleyin ne olur 😊

  • Ya ben şu Ender le ufak tefek cinayetdeki Merve nin karşılaşmasını çok görmek isterdim be ,olay olurdu kesin iki muhteşem kadın

  • Ya artık başlasın şu dizi karantina yüzünden ara verildi ya çok üzgünüm😢😢😢😢

  • Yıldıza asılan

  • Şu ueni gelen adamı niye aldınız o yokken daha güzeldi

  • Ben en çok Halit'in Yıldız'ı beş parasız sokağa attığı sahneyi unutamıyorum!

  • <a href="#" class="seekto" data-time="627">10:27</a> kaya o imza ne jsjsjajabsjdjsjsj

  • Çok iyi. Devamı gelsinn

  • Peki finalemi girdi

  • EnKay Güzelliği ❤❤❤

  • <a href="#" class="seekto" data-time="95">1:35</a>:20 işte burda ağlamaya başladım nedenini bilmiyorum ama Halit ne kadar küstah ve kaba olsada yine de acıdım üzüldüm. Yıldızın boğazı düğümlenmiş bi şekilde konuşması fln ne biliyim iste...:( Gerçekten tebrik ederim bu senaryoyu yazani cidden insanın içine işliyor çok gerçekçi allahım yaa:( şuan yazarken bile Ağlıyorum bi dizide ilk defa böyle bir şey yaşıyorum :(

  • Halit e bak....bir nişan icin...yıdıza da tek nıkah

  • Nobody : Ender: KOCALARINIZA SAHİP ÇIKIN

  • Emeyinize salig cox beyendim 1 sezonu 2 saata yigmisiz

  • <a href="#" class="seekto" data-time="154">2:34</a> erime bak Chucky gibi laan!

  • Keşke şu ender hamile olsa ilerleyen bölümlerde çok güzel olmazmıydı ya😂😂

  • Yaa bu dizi bitmesin

  • Bence Zehra Dua Lipa'ya benziyor

  • Ayni seyi 100 defa koymussun yaaa

  • Kerimi bi benmi sevmedim ya😕

  • Zur serial sevirum kazaqstannan salom

  • yıldızın leylanın saçını yolma sahnesi neden yok şskdğdöd

  • Mən Türküm amma Azerbaycanca öyrenmeye çalışıram ❤ 3 Türk kimi de Azerbaycanca yarışma videosu çextik mənim kanalıma baxabilersiz

  • ay heryerdeyim ayol lxhmshzmsjsmks

  • Endooo ❤️ Yildiz

  • Şahika. Neyaptın. Halit. İle. Yıldızın arasını. Bozdun. 😒😒😒

  • Классный фильм

  • Nerede Yasak Elma ailesi????? Şahsen ben sizi çok özledim yaaa

  • bişy dicö yıldız zehra evde youtube videosu çeksin lütfen

  • Yıldızın oglu için Endere bana yardım et demesi Enderin gözlerinin dolması sonra çox ugraştı Ender sayesinde bulundu eslinde çox gözel sahneler idi

  • Şahikanın özel anlarına baskınlar biri Yıldız biri Ender😀

  • Ama niye Eda Ece çıktı 😭😭

  • Neden bu kadar çok reklam çıkıyoo

  • Ay Bodrum Masalı izliyordum buraya geldim Şevval reisi kahkülsüz gördüm bi' garip oldum😂

    • Dimi ya insan çok değişik oluyor kzbzkzbzksksjzbzizbzj

  • Ender,Şahika...Siz ne asil ne güzel karakterlersiniz😍Yıldız da öyle tabii:)

  • Fak

  • Unutulmaz anlaarda Halitin çöküşü ......? Halitin yükselişi.......?

  • Arkadaşlar eda ece diziden ayrılmıyor böyle saçma sapan dedikodular yapacağınıza eda ecenin ve şevval samın canlı yayınlarını izleyin ikiside gitmeyeceğini söyledi 😒🙄

  • Tarihi filmi gerçekten çok beğendim. Arkadaş ol

  • harika film bu özbekistan san da beni arkadaş ol

  • Yasak elmanın tekrarlarını izliyorum yeni bir bölüm gelmiycekmi lütfenn

  • en sevdiyimiz dizi Azerbaycanda hic bitmesin cok kaliteli bir dizi

  • Şahika diziden çıksın diyenler bir like😡

  • Dünyanın en saçma dili Fransızca. Almanca, İspanyolca ve Felemenkçe bilmek yeter

  • En sevdim dizi sizi çok Seviyorumm Love You❤❤❤❤👏👏👏👏 👩🏼 Yildiz Ender👧CanimLar❤❤❤

  • Canın sıkılınca izle işte ne güzel

  • <a href="#" class="seekto" data-time="55">00:55</a> queen is the back ğşpfdkdxjmcfc

  • Yıldızzz candır suushshsh🌟🌟🌟🌟✨✨✨✨

  • Bir şey soyliyimmi arka sokaklar dan daha çok izleniyor bence bana göre öyle siz onaylamiyorsaniz yorum yazmayın bana 11 yaşındayım bana sapıkça cümleler atılıyor

  • 75. bölümü izleyemiyoruz bari neler olacağını bir yazı şeklinde bize aktarsalar hepimiz çok merak ediyoruz

  • Ender/Şahika çekişmelerini de derlesenize.😂

  • ender ve kaya❤❤

  • <a href="#" class="seekto" data-time="457">7:37</a> <a href="#" class="seekto" data-time="560">9:20</a> arası ağladım yaa 😥😢 hüngür hüngür ağladım 😭

  • Yildizin Leylayi yoldugu sahne yokmuydu yoksa ben mi kacirdim? En efso sahneydi o nasil koymazsiniz??? Ayrica EnKay kissini kesip koyarak ne elde ediyorsunuz bizi sinir etmekten baska anlam veremiyorum 😒

  • Leyla yanlışından iyi döndünüz, valla sırf onun sahnelerini izlememek için tv'den izlemiyodum. Son 3 bölümdür seve seve tv'den izliyorum. Gökhan Alkan da geldi vallahi tadından yenmez artık. İnş bi an önce düzelir durumlar da çekimlere devam edersiniz. Yıldız Kerim sahnelerini merakla bekliyorum.

  • Halit'e, Zehra'ya "Sen benim ilk göz ağrımsın, güzel kızım benim." dedirten hayat bize neler yapmaz?

  • When does the fifth season start ?

  • 0.55 herkezin şaşkınlık yüz ifadesi bu arada Allah Ebru Şallı nın oğluna gani gani rahmet eylesin Pars ın ruhuna el fatiha Kaç kişinin okumasına sebep olduysam çok mutlu oldum🙇

    • Ne priminden bahsediyosun ben beğenin demedim farkındaysan fatiha okuyun dedim boş yapma herkez sen degil

    • Prim kasmak için herşeyi kullanmışsın. Bee

  • yıldızın leylayı dövdüğü sahne var mı

  • Mükkemmel bir dizi yaaaa karantina anlarında bunları izliyorum 😍😍

  • Enderle yıldız harikalarr

  • Sevgili videoları hazırlayan arkadaş senden ricam Yıldızın komik anları ve Canerin unutulmaz anları 2 yaparmısın 1 ve 2 sezonunkilerini derlediğiniz videolar vardı ama şimdi 3 sezonkide olsun🥰

  • Endoşum bitdi demeden bitmez♥️