Çukur 4. Sezon 7. Bölüm 1. Fragman

katma 15 Eki 2020
Show TV TRtorrent Kanalına Abone Ol → showtv.tv/AGqcyj
Senaryosunu Gökhan Horzum’un kaleme aldığı Çukur’un yönetmenliğini Sinan Öztürk üstleniyor. Çukur’un kadrosunda; Aras Bulut İynemli, Barış Arduç, Perihan Savaş, Nur Sürer, Mustafa Avkıran, Erkan Kolçak Köstendil, Rıza Kocaoğlu, Öner Erkan, Necip Memilli, Damla Sönmez, Berkay Ateş, Cihangir Ceyhan, Kubilay Aka, Hazal Subaşı, Burak Dakak, Hare Sürel, Kadir Çermik, İrem Sak, İrem Altuğ, Boncuk Yılmaz, Mustafa Kırantepe, Ece Yaşar, Cem Uslu, Aytaç Uşun, Ferit Kaya, İlkay Akdağlı, Çağrı Atakan gibi başarılı oyuncular yer alıyor.
#ShowTV
#Dizi
#Çukur

YORUMLAR

  • Çukur fragman sezon 1

  • Enex bey aboneol

  • Yamaç is Finishing mi yoksaaa

  • 43 saniye = abin oğlumu öldürdü yamaç 😒

  • Vallah Yamac artik Serenide hamile biraksa hic sasirmam

  • Çukurrr

    • Çukur izlerken tam heyecanlı yerinde araya reklam girer gibi olmuş bu neeee bu kadar uzun fragman koymayın kardeşim 😒

  • Neden türk dizilerinin başarısı yok ? işte kanıtı... Aslan gibi oyuna sokup, kedi gibi harcamak... Artık bitirin diziyi, ne vizyon bıraktınız, nede kalite...

    • @bilinas mini aynen 2-3 bölüm daha izler sonra bırakırım... iyice patatese bağladı...

    • Yamaçin yüz ifadesi 😮😱(hadi canım bilmiyoduk sanki 😂😂😂)

  • İçine sıçtınız bu nasıl fragman

    • Çukur izlerken tam heyecanlı yerinde araya reklam girer gibi olmuş bu neeee bu kadar uzun fragman koymayın kardeşim 😒

  • La cara del pobre Yamac, padece el maltrato de Cengiz😢

    • Bir de başlama saati 20.00 diyorlar lan biraz yalan atmayın 21.15 gece başlıyor

  • Abi gidin ali sürücüyü izleyin dediği her şey doğru çıkıyo tavsiye ederim

  • Beğen son rakamına bak; aslan parçası benim kanala bakıp abone olsan 1=Yamaç Koçovalı 2=Cumali Koçovalı 3=Vartolu 4=Azer Kurtuluş 5=Aliço 6=Arık Böke Erdenet 7=Akın Koçovalı 8=Selim Koçovalı 9=Cengiz Erdenet 0=Kahraman Koçovalı

  • Instagram'a Story mi atıyorsunuz? Hiç atmayın daha iyi!!

  • وااااا الاعلان حماسسسس 💃💃🌚

    • مين عربي هنا يثبت وجوده ب لايك 👍😉😊

  • Gençler yamaç çıkıyomuş Çukur dan doğrumu

  • Arkadaşlar daha yaratıcı yorumlar yapn fragmanda bir şey yok hiç olmada yorumlar güzel olsun

  • 👉 *ERSİNYEKİN* *VURALÜZÜL* *İLE* *DENK* *GELİYOR* *İZLEMEKİÇİN* *PROFİLİMEGİR*

  • Sneak peak olması lazım değil miydi?

  • 4 sezondur izliyorum böyle fragman görmedim arkadaş emeğe saygı....?

  • Yazıklar olsun

  • Bir de başlama saati 20.00 diyorlar lan biraz yalan atmayın 21.15 gece başlıyor

  • Çukur izlerken tam heyecanlı yerinde araya reklam girer gibi olmuş bu neeee bu kadar uzun fragman koymayın kardeşim 😒

  • Yamaçin yüz ifadesi 😮😱(hadi canım bilmiyoduk sanki 😂😂😂)

  • ‏﷽ ۝ إِنَّ اللَّهَ وَمَلائِكَتَهُ يُصَلُّونَ عَلَى النَّبِيِّ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا صَلُّوا عَلَيْهِ وَسَلِّمُوا تَسْلِيمًا ۝ ♡♡♡♡♡آلَلَهّمً صّلَ وٌسِلَمً عٌلَا سِيَدٍنِآ مًحًمًدٍ وٌعٌلَآ آلَهّ وٌآصّحًآبًهّ آجّمًعٌيَن طيب الله جمعتكم وسائر ايامكم بكل خير🌹 *◌͜͡༄ ​╰┈┈✧┈┈╮ ​​​​◌͜͡ *בִםα۶ 🕌 םȷLִ⁠ɹڪα* *◌͜͡༄ ​╰┈┈✧┈┈╮ ​​​​◌͜͡༄*

  • SADECE Oğlunu vurduğu sahneyi tekrar gösterseydiniz zahmet etmeseydiniz

  • Bunu fırsat bilen yamaç bu kızıda elden geçirir😂

  • frakman yoki .Bu ne fragman eskiden olsa 4gözle beklerdim batırmışlad abi

  • Mahsum Mu hic gostermediler Zaten arik kotu tarafti Birazda aksiyon olmali bn ce

  • مين عربي هنا يثبت وجوده ب لايك 👍😉😊

  • Bu ne fragman mı şimdi bu

  • Biz burda Azerbaycan muharibe apaririq siz burda ama fraqman pesindesiniz nasil kardeslik bu

  • fragman kisa ise bu bölum cok fena demektir harika

  • Lan kimse anlamadiki, bu kiza fragmana herkez kiziyor laf sokmayi biliyor ama kimse ne demek istedigni anlamadiki, anlayin cengizin 4 kelimeleri cukura ne hale getircek yamac onu anliyor ve anladi siz anlamadiniz mq

  • Bence Arik olmemiw o yuzden bele kisa fragman olmuw

  • Demek ki, Palojnaysıymış ! ))

  • Arkadaşlar Arik kim lann?!! Diziden koskoca Idris Koçovali geçti Siz burda arik diyonus

  • Hiçte beklemiyorduk fragman çok heyecanlandırdı

  • Çukur mal yamaç çukurdan dhaa mal bırak ne olursa olsun

  • Zaten bu fragmanı seyirci aklında canlandırıyordu.

  • Bu fragman, “Zeka nedir” sorusuna Dunya capinda , tokat gibi cevaptir.

  • Saçma bir fragman bende güzel bişey gelecek sandim

    • @Ramazan kuzay bende öyle düşünüyorum şu anda

    • hiç bişey verilmeyen fragmandan korkcaksın bence büyük olaylar olcak

  • Ön izlemeyi fragman diye atmışlar resmen

  • Artık çukurun tadı kalmadı iyice saçmalamaya basladilar

  • Ramo bin basar bu diziye!

  • 🖕

  • Fragman tüm bölümü anlatti bence

  • Nejat işler böyle dizilerin adami

  • Arık kaldigi yerden devam etsin yaz aşkı dizilerine cagatay gelsin..

  • 1. Show TV filmi tanıtımı yaparken o çiçek gibi logonun iki tane yaprağından vermek kötü duruyor 2. çukur yeni bölümü ile Show TV'de diyen o adamı değiştirin..

  • Ulan onu bizde biliyoruz zaten bize desen bizde bunu sana soylerdik

  • Vlyyy

  • Yeni bölümü izlemeye gerek yok yeterince sey biliyoruz fragman sayesinde

  • Cengiz erdenet amcaları cumali koçovalı çıkmasın ? Belkide bu yüzden değerli yamaç

  • Yamacın o girişini yapın artık ajeje

  • Sende ölücen cengiz sonunda neyi dert ediyon

  • İyi de biz bunu zaten biliyoruz bizene :) böyle fragman mı olur ya

  • 🇹🇷🇹🇷🇦🇿🇦🇿🇦🇿

  • Harika bir fragman!

  • Lan 1 saattir fragman arıyorum yorumlara baktım buymuş fragman tuuu

  • Gözlerim birden o balkondaki teyzeyi aradı

  • Bence cukurda biri olucek

  • BENCE AKIN KAHRAMANIN OĞLU ,KAHRAMAN SELİMİN KARISINA ÇAKMIŞ SELİM GAY OLDUĞU İÇİN.HATTA KAHRAMAN VURULMA ANINDA SELİM OKADAR TEPKİ VERMEMİSTİ HEM ÜZÜLMÜŞTÜM HEMDE KAHRAMANA KİNLİYDİ KARISIYLA İLİŞKİLİ OLDUĞU İÇİN.

  • Birbirine bakışlarını izliyoruz beş saniye adı fragman olmuş

  • ben bu yamacin 7 ci kovus dizisine bakmak isdiyorum ama baka bilmiyorumki

  • Fragmandan önce otomatik çıkan reklam fragmandan daha uzun. Daha anlamlı 😂

  • Arik oldu se dizi bitti arik yamacdan fazla sevdik

  • Cumali şerefsizlik yapdı istese kolayca öldürürdü Arık onu

  • Cengiz çukurun içinden geçe bilir

  • Abi gidin ali sürücüyü izleyin dediği her şey doğru çıkıyo tavsiye ederim

  • Sonuç belli cumali amca ortalığı kasıp kavuracak en sonunda ;))

  • Bu kadarını hepimiz tahmin ediyorduk fragman diye bunu vermenize gerek yoktu

  • Hayatımdan 43 saniye çaldı

  • Cengiz = Abin oğlumu öldürdü yamaç Yamaç= Hadi canım inanmam 🤣🤣🤣

  • Sacma frgman olmus

  • Atmasaydınız daha iyiydi gerçekten bu ne yaw

  • E3T 34U6C32C ZWF

  • Bunu yaparak diziye olan ilgiyi azaltıyorsunuz

  • 43 saniyenin sadece 7-8 saniyesinde konuşma var Fragmanı yollamasanızda olurdu😐

  • Bu fragman değil bildiğin bir sonraki bölümden kısa görüntü. Böyle birşeyi fragman diye vermenizi bölümde çok acayip şeyler olacak o yüzden saklıyorsunuz diye yorumluyorum. İnşallah öyledir.

  • Şu kellesi boyuk artık kafasına soksun cumaalinin yamacı takmadini sıkmaya başladı seneryo savaş acacaksa açsın

  • Cengiz Erdenet:Abin oğlumu öldürdü yamaç Seyirci:ne ney ne zaman nasıl aa biz niye bilmiyoruz Şaka mı bu fragman

  • Önceden çıkan reklam fragmandan daha uzun

  • AGA DÜZGÜN BİR FRAGMAN İSTİYORUZ 42 SANİYELİK FRAGMAN MI OLUR ?

  • Bu fragmanmı ya

  • Fragmanın fragmanı gibi olmuş

  • Cengiz erdenet:Yamaç Cumali yi ortadan kaldıracaksın...!

  • İzle izle bitiremedim yaaw🙄🙄🙄

  • Onu hepimiz biliyoruz , bilmediğimiz bir şey söyleyin

  • Bu ne lan kıpkısa fragman

  • Neyseki devamında alev alev tanıtımı yok

  • Merakta bırakacaklar işte dizi değil mi

  • Bütün sır bozuldu allahım ne günlere kaldık

  • Zaten dizinin iyice boku çıktı..Heyecan yok , konu yok. Salak bir kız hep aynı elbise ile ortalıkda dolasıp kovboyculuk oynuyor , öbür hanımlar hep hamile yice sasırmıs senaristler..

  • Git cumaliyi öldür yamaç dicek bence

  • Ya dizinin En Kotu fragmani bu

  • Biz 5sezon'de görmek istiyoruz

  • Çok iyi fragman👍😍 Çukur bomba oluyor💣👍

  • Yamaçta mermi yemişti hastanede kurtardilar arıkı neden o hastaneye goturmediler ki ? Saglık sigortasi mı yok 😁

  • YAMAC CENGIZE OLDIR LUTFAN

  • o konuşmada Serenin orda olması bana biraz garip geldi hadi hayırlısı

  • BİR CUMLELIK FRAGMAN MI OLUR😡😡😡