Zalim İstanbul 36. Bölüm 2. Fragmanı

katma 31 May 2020
Aramızda gizli saklı ne kaldı ki oğlum!
Zalim İstanbul 36. Bölüm tekrarıyla Pazartesi akşamı 22:30’da Kanal D ekranlarında..
Ceren bebeğine kavuşuyor. Cemre şimdi Cenk'e nasıl tepki verecek? Ceren'in çocuğu babasız mı büyüyecek? Cenk'in son kararı ne olacak?
"ZALİM İSTANBUL" tüm bölümlerini izlemek için tıklayın; trtorrent.info/LPLGq8JCkcsJKCq8ZZriKo9DkvHH1hxGfil.html
Her bölümden diziye özel kamera arkası görüntüleri, röportajlar ve çok daha fazlası için ZALİM İSTANBUL TRtorrent kanalında.
HEMEN ABONE OLUN; trtorrent.info
Avşar Film TRtorrent kanalına abone olarak yüklenen tüm videolardan anında haberdar olabilirsiniz.
HEMEN ABONE OLUN; trtorrent.info
Oyuncular:
Fikret Kuşkan (Agah Karaçay), Deniz Uğur (Seher Yılmaz), Mine Tugay (Şeniz Karaçay), Ozan Dolunay (Cenk Karaçay), Simay Barlas (Damla Karaçay), Berker Güven (Nedim Karaçay), Bahar Şahin (Ceren Yılmaz), Sera Kutlubey (Cemre Yılmaz), İdris Nebi Taşkan (Civan Yılmaz), Ayşen Sezerel (Neriman), Gamze Demirbilek (Nurten)
Yapımcı: Şükrü Avşar
Yönetmen: Şenol Sönmez
Öykü: Sırma Yanık
Senaryo: Aysun Erdoğan - Seda Çakır Avunduk - Özlem Taşağal Yakıcı
Görüntü Yönetmeni: Cengiz Fazlıoğlu
Sanat Yönetmeni: Canan Özkan
Resmi Sosyal Medya Hesapları:
zalimistdizi
zalimistdizi
zalimistdizi
#zalimistanbul #fragman #dizi #avşarfilm #kanald

YORUMLAR

  • Zalim İstanbul 37. Bölüm 2. Fragmanı YAYINDA!💥💥💥 ŞİMDİ İZLEYİN; trtorrent.info/watch/p36In5yKiqujbNQ.html

  • yas😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

  • Nedcem görmek istiyoruz

  • Umarim Nedcem aşkı izleriz..🌞

  • Sey pazartesi yaziyo peki 37 ne zaman??

  • Ceren cidden çok güzel

  • bu 2. fragman değil ki

  • #cenk 💛💕💚💕💙💕 #cemre💛💕💚💕💙💕 #cenk 💛💕💚💕💙💕 #cemre💛💕💚💕💙💕 #cenk 💛💕💚💕💙💕 #cemre💛💕💚💕💙💕

  • cenk 💛 cemre #cencem

  • CENK 💛 CEMRE #CENCEM 💕💕💕💕

  • cenk 💛 cemre #cencem

  • cen 💛 cem #cencem 💕💕💕💕

  • cencem 💛 cencem 💕💕💕💕💕💕💕 #cencem

  • #cencem 💕💕💕💕💛💛💛💛

  • #CenCem 💛💛💛💕💕💕

  • #cencem 💛💛💛💛💕💕💕💕

  • #cencem 💛💛💛💕

  • Bu zamanlarda sezon finaline cikan diziler sezon vakti basliyo hey corona corona

  • Hep aynı masal bıktırdıniz

  • Zalim İstanbul full bölümleri tek parça ve HD kalitede Avşar Film TRtorrent kanalında!✨ ŞİMDİ İZLEMEYE BAŞLAYIN; trtorrent.info/LPLGq8JCkcsJKCq8ZZriKo9DkvHH1hxGfil.html

  • trtorrent.info/watch/jopsdLCch616mtA.html efsane ötesi

  • Cencem var

  • İyide bebeği düşmemiş miydi?Bu bebek nerden çıktı djhhdd

  • Agah diziden çikti malesef

  • Zalim İstanbul 37. Bölüm Fragmanı YAYINDA!🔥🔥🔥 ŞİMDİ İZLEYİN; trtorrent.info/watch/gJmcprxpaJ57aNA.html

  • Zalim İstanbul’un dizi çekimleri başlamış

  • Bu bolumu izlememishmiydik zaten??

  • Ay yabancı izlemekten Türkçe tuhaf geldi birden

  • Bu final olmamış mıydı ya😂😂

  • arapça öğrenmek için 💐🤩👍🏻size bekliyorum

  • Cemned

  • Vermiyo amma bekliyorum yaa

  • Başlıyormuuuuu LÜTFEN

  • #cencem🌹🔥

  • Cemre❤️Cenk

  • #cemned Close your eyes. Close your eyes. Close. Close your eyes! Please! Like a taught you. Never forget. Remember. I´m there when your close your eyes. I am on your side. Whatever they do to us, no matter what they do to us, whatever happens to us...I´m always there for you.

  • This series is too intense every chapter 😓

  • When u gonna update episode 37?

  • Ya bu Şeniz 9 canlı mı

  • Gerçek fragman zannettim..

  • Off yeni fragman zannettim ya

  • Ceren❤Cenk

  • Bu serefsizsin demek mal

  • Bi bitmediniz. Bıkmadınız ülkenin ahlakına saldırmaktan.

  • Yazıklar olsun sana, Cenk! 👎🏻👎🏻👎🏻

  • abi ben anlamıyorum kız zorla cenkle birlikte oldu Cenk’in sarhoşluğundan faydalandı sanki tek suçlu cenkmiş gibi davranılıyor tek suçlu net ceren sinirlerim bozuldu mandkanxk

  • Fikret Kuşkan olmadan dizi eksik olur çok başarılı bir oyuncu

  • Agah yine ne ögrendi acaba

  • #cencem 👏👏👏👏

  • Burdan Avşar film şirketine sesleniyorum lütfen zalim İstanbul devam etsin inşallah reytinler artacaktır

  • eski bolum my???

  • Wukur seriallar bawlayir

  • Oya Nedimin kardesi degil miydi ona ne olacak acaba

  • Fikret kusan yoksa desene dizinin 9nemi yok severek izlediğimiz dizi çok beyenerek ailece takip ediyoruz sezon finali olsun bari

  • Trendlerdemiyiz ne💫

  • Bak cenk diyoki sevdiğim kadın cemre diyoki konu biz deyiliz ikisi bir birlerini seviyo

    • Birbirlerini mi seviyo😂😂😂

  • #cencem

  • #cencem

  • #cencem

  • #cencem

  • rezil bölümü utanmadan tekrar veriyorlarmış👎👎👎

  • gerçek çiftler harcanıyor diyorsanız +1 #cencer #cemned #cenceryoksayokuz #teyzebabailişkisiistemiyoruz

  • Cencem ozledik ❤️❤️❤️

  • Olayları unuttum bile

  • Cok güzel diziya Nedim Cemre bir birine çok yakişiyorlar 🤩

  • CenCer😍😍

  • #cemned

  • agah olacakmı çünkü ayrıldı diye haber yapıldı

  • Ah canım cenkim ♥️ cemre gözünü açmaya başladı gibi

  • Ohhhhh be!!!

    • 37. bölüm fragmanı bugün yayınlanacak mı?

  • Axırki bu serial bir tərpəniş etdi. Xeyirlisi 👍

  • Elinizde Bahar Şahin gibi bir bomba oyuncu varken zorla gözümüze Cemreyi sokmaya çalıştınız aklınızı kullansanız reyting tavan yapardı ki buraya kadar dizinin gelmesi de sadece ama sadece Bahar Şahinin oyunculuğudur!

    • Ve Berker Güven'in oyunculuğu! Bu dizi zaten Bahar'la Berker sayesinde tuttu! Herkes diziyi Bahar ve Berker için izliyor! Dizinin en sevilen karakterleri de Ceren ve Nedim zaten!

    • 37. bölüm fragmanı bugün yayınlanacak mı?

  • #cencem çok özldek 💙.

  • Okadar cok canımız sıkılıyo ki hemen baslarda izleriz

  • Caan cemre her kese ağil vermekden filosof olacaksin bu cenkin seni rahat biraxmasi icin get nedime artiq oh diyek bizde ...

  • Agah is gonna die 😔

  • Noluyo burda iyice bozdu bu film

  • Ya ben Bu diziyi Cok Özledim 😍❤

  • Sahip cikican tabi lan dallama

  • #CemNed ❤️