Mert, Şahika'dan neden korktu? - Yasak Elma 74. Bölüm

katma 23 Mar 2020
Mert, Şahika'nın çok tehlikeli bir kadın olduğunun farkına varır ve Kerim'i bunun için uyarır.
Yasak Elma Resmi TRtorrent Kanalı: goo.gl/7AqfHc
Yasak Elma ailesine katılmak için linke tıklayın; bit.ly/2txfwwf
Oyuncuları:
Talat Bulut
Şevval Sam
Eda Ece
Nesrin Cavadzade
Şafak Pekdemir
Doğaç Yıldız
Barış Aytaç
Buçe Buse Kahraman
İlber Kabaoğlu
Serkan Rutkay Ayıköz
Barış Kılıç
Gökhan Alkan
#yasakelma #yasakelma74 #aşkolsun

YORUMLAR

  • Mert akıllı çıktı ŞAHİK umarim Kerim' e birşey yapmaz

  • .

  • Kadın seri katil zaten Mert korkmakta haklı

  • Mert'i öngörüsü... 👍🏻👍🏻👍🏻

  • Bence bu Mert dolandırıcılık yapmak isteyecek ama Kerim Yıldızlandığı için bir süre sonra vazgeçip onu yarı yolda bırakacak Mert de bunlara düşman olacak.

  • Kerim'in amacı ne bilen varmı

  • Korkulacak bi tipi yok onun yav mutlaka korkulacaksa ölüm yarışındaki kadınları dikkate alabiliriz.

  • *Gelir gelmez anlaması ne kadar zeki olduğunu gösterir 🤣*

  • Şahikanın seri katil olduğundan habersiz zavallı kerim korkma diyor sen nereye düştün bir bilsen

  • Zehirler sizi bencede korkun

  • Ben bu merti niye caner zannediyorum yav

  • Mert Caner 'in kardeşi gibi sjsjxjkxkx

  • benim karşımda anti zehirci şahika olsa bende korkarım 😱

  • Yalniz Mert ve caner çok benziyor birbirlerine

  • Şahika hepinizin sonunu getirecek

  • Bence Mert Kerimden daha akıllı ve korkarımki Kerim herşeyi aldıktan sonra Mert ona ihanet edecek ve herşeyi geri alacak.Buna bir sebepte Mertin sonradan Yıldıza aşık olması olacak.Hatta Kerimi yene bilmek için Halitlede iş birliği yapa bilir.Neticede Halitde Yıldızı seviyor.

  • yanlış kişiden korkuyorsun mert enderden kork bence

  • Bir zehirlerse görürsün kerim😂😂😂🙌🏻

  • Şahikayı tanımadan önce yorumum : Yok be oğlum, korkma hiç bir şey olmaz, rahat ol 😆

  • Mert: Burası karışır kardeşim. 😂

  • ay mert çok yakışıklı değil mi

  • Kerim mukemmmeligi ♡

  • sahika bunlarida zehirler

  • Bunlar dolandırıcı güya ama yani düşmanlarını tanımıyorlar.. Yani bu kadınlar şeytana pabucunu ters giydirir. Bunlar daha dolandıracakları adamın fettan eski karısını tanımıyor..

  • Bence Mert ile Zehra bi şekilde bir araya gelecekler görürsünüz 🤣🤣🤣🤣

  • Oyunculuk 0

  • Of dizide hep yakisikli erkekler ve guzel kizlar.

    • En yakışıklıları halit hahah🤣🤣🤣

  • Mertle sahika olacak kesin.hatta mert kerime ihanet edecek bence

  • Mert 👍🏻

  • alihan ve hakan'ın yerine gelmiş sanki bu ikisi

    • Alakaları yok Alihan çok karizmatikti bu yanında geçersiz kalır kedi yavrusu gibi.

  • Mert Yıldız olsun. Kerim'le hiç yakışmıyorlar.

  • Bunların dolantirici olmasi hoşuma gitti bakalım bizi ne bekliyor kerimle mert

  • Lütfen 2 capulcu erkege kurban etmeyin su kızlari nolursa olsun sahika da ender de yıldız da guclu kadin karakterleri ruhumuza işlediler 2 serseri yuzunden herhangi biri dagilirsa üzülürüm

  • Yeni bölüm yok mu haftaya fragman verilmedi

  • Halitin yeniden yoksul olmasini isxtemirem...!!!

  • Ya bu mert dr.sinan degilmi ilk bölümlerdeki

  • Nobody : Me:fragman nerdeğğğ?

    • Koronadan dolayı çekimlere ara verildi fragman yok yani

  • Halitı bunlar cokertecek tekrar yazik

  • Mert umarım diziye karşılıksız aşk için gelmemişsindir

  • Siyah saçlılar aksaçlıları geçiyor oh be xjdvjdbendk

  • Kerim hırsız çıktı ya of ne kadar da saçma yaptılar ya Kerim ile yıldız olsun ya

  • Bir sonraki bölümde kerim zehirlendi 🤦🤦🤷😂😂

  • Maşallah Mert e 🥰 sibirya kurdu gibi göz rengi

  • Bence mert sahika olmalı 😂

  • Tabikide Şahika dan korkun , Türkiye zehirler derneği nin başkanı o .😅

  • حلووو

  • Evet Şa-hi-ka'dan Ender ve Yıldız dışında herkes korkmalı, kadın koronadan daha tehlikeli 😅😅

  • Zehraynan Mert sevgili olsa yaxşı olar

  • Kerim yakışıklı da ondan ölmeyeceğini biliyor.

  • Yildiz Mert .Yildiz Mert .

  • Bu mertle sahikanin arasinda bençe bir şeyler olçak

  • Koronanın üstüne şahikayı salmalıyız

  • Kerim Şahika olsun adam olana çok bile. Mert daha yakışıklıymış Yıldızla ship

  • Mert: Bu arada öbür kız ne oldu Kerim: Hangi kız?!?!? *Ne kadar çok varsa unutuyor çocuk* hahah 😂

    • Ya bi fake hesap açma malca oluyor

    • Kız Yıldız bu da senin eski kocan Halit gibi çapkın çıktı. Ne çektin kız bu çapkınlardan... 😂😂😂😂😂

  • *TAM SİYAH SAÇLI DAMAT ADAYLARI ARTIYO DİYORUM ŞAHİKA ORDAN TISLIYOR SENARİST UMARIM KERİMİ ŞAHİKA CADOLOZUNA YEDİRTMEZSİN !!!* 🐍🐍

  • Mert sen ne zeki şeysin ilk görüşte anladı Şahikanın korkulacak bir kadın olduğunu 😂🍎💫

  • *Videonun başlığı:* *Mert Şahika'dan neden korktu?* *Seyirciler:* *Ee yılan çünkü*

    • Yılan değil şeytan 😈😈😈 hghjhhhh

  • *Kerim güldükçe ben de gülüyorum* Gülüşü korona gibi bulaşıcı 😂😂🤣

  • Mert e bayagi yakışıklı dizide mert le Kerim'in yıldız için araları bozulmuş ikiside yıldıza aşık oluyormuş

    • Eveett yaaa yıldıza daha çok yakışıyor

    • ya bence Zehra'yla birlikte olsun Mert

    • Emine Devecioğlu yok kızzzzz sadece tahmin ediyorum keşke öyle bişey olsaaaaaaa

    • Nereden biliyorsun? Mert yıldızamı aşık olacak. Ay ne güzel olur iki adam yıldız için kavga ediyor 😍

  • Kaç kişiyi zehirledi öldürmeye çalıştı kork tabi

  • Mert : Neyse Allah’tan kadının sana ilgisi varda yerimiz sağlam Kerim : patronumla ilişki yaşiycamı düşünmüyorum 😉 . Çünkü sende yıldızlandın Kerim ♥️

    • @Mina Sancaktar tamam

    • @Emine Terlemez Ya okey Kerim dolandırıcı ama bu dizideki herkes dolandırıcı. Kerimin yaptığı diğerlerinin yanında masum bile kalır. O yüzden Yıldız Kerim sonuna kadar devam♥️

    • Kerim hırsız mış bırakalım uzak dursun

  • Valla bende olsam korkardım sonuçta tam bir sa hi ka

  • Vay be Şahikadan şeytanıdamı varmış başımıza taş yağacak

  • Bence o kadından herkes korumalı siz daha enyılı görmediniz

    • Bengüsu Karagöz Yıldız safın teki Ender akıllı sadece

  • Mert Kahin çıktı

  • Mertciğim sana tavsiyemiz ŞA Hİ KA nın korkundan adamı olmaman 🙂

  • Şahika Seven yorum Sevmeyen👍

  • kaç adam zehirledi bir bilsen kerim

  • Mert Şahika olucak rez alın.

  • Yine ilk ben izledim

  • İlkkk