Ali ve Yaprak Sevgili Rolü Yaptı - 4N1K Yeni Başlangıçlar 8. Bölüm

katma 21 May 2020
4N1K Yeni Başlangıçlar 8. Bölüm - Ali, Yaprak'a hissettiklerini anlatıyor.
FOXplay Resmi Sitesi: www.foxplay.com.tr
FOX Resmi Web Sitesi: www.fox.com.tr
4N1K Yeni Başlangıçlar: www.foxplay.com.tr/4N1K-Yeni-Baslangiclar
4N1K Yeni Başlangıçlar’a abone olmak için: bit.ly/2PWBaQx
FOX Resmi Facebook Hesabı: FOXtelevizyonu
FOX Resmi Twitter Hesabı: FOXTurkiye
FOX Resmi Instagram Hesabı: FOXTurkiye
Ailelerinden uzakta üniversitede yeni hayatlarına adım atan çete yine bir aradadır. Her biri farklı üniversitelerin farklı bölümlerini kazansa da, lisede hayalini kurdukları gibi aynı eve çıkarlar.
4N1K Yeni Başlangıçlar FOXplay’de!

YAPIM: FABRiKA YAPIM
YAPIMCI: ÖNER ARSLANEL
Oyuncular:
Yaprak: Gözde Mutluer
Ali: Atakan Hoşgören
Sinan: Cihan Şimşek
Gökhan: Sina Özer
Oğuz: Cemrehan Karakaş
Barış: Burak Yörük
Daha fazla video için abone olun: trtorrent.info
Bizi sosyal medyadan takip edin:
4N1K Yeni Başlangıçlar Resmi Facebook Hesabı: 4n1kfox
4N1K Yeni Başlangıçlar Resmi Twitter Hesabı: 4n1kfox
4N1K Yeni Başlangıçlar Resmi Instagram Hesabı: 4n1kfox

YORUMLAR

  • Peki barış😂😂

  • Sinan nasi bi adamsin yhaaa😂😂😂

  • Alinin hanım teyze oturuşu peki kaç puan fankuşlar💜

  • Devam mı ediyor bu dizi?

  • Vestel buzdolabı daha iyi rol yapıyor..

  • ●■•▪︎.

  • NE ZAMAN BAŞLIYCAK ?

  • Oğuz ünal cok iyi ama yaa

  • Ya sinana ne olmuş öyle cin çarpmış gibi yalnız barışa koptum

  • Barış nasıl kıskandı ama diğerleride nasıl terledi 😅😅😅😅😅😅😅😁😁😁😁😁

  • Barış nası kıskandı Jdkdkfkf

  • Naz yaşıyo mu mfmfmflflf

  • Bizde sevgilimle kanal açtık yavru ördek hediye videom için abone olursanız çok sevinirim

  • 😂😂😂

  • Rolde Ahsen' in Yaprak'ın kılığına girmesi ve sevgilisi gibi davranması😁😁

  • Artık altyazı ekleyin

  • O sevgi sözlüklerinden sonra Barış😂😂😂

  • Tam kurtulamadık heralde

  • Fırtınalar koparsa kopsuuuunn

  • #teamAli

  • <a href="#" class="seekto" data-time="249">04:09</a> Yaprağın bakışı der susarım 😉

  • Ya benim barışım nasıl kıskanıyor ya Barış ile Yaprak olmalıydı

  • 1 kız çok çirkin 2 manasiz 3 (bu kişisel) kıza öyle bir küfür ettim ki beddua ile corona kapıp ölmezse iyidir 4 gerçekten çok çirkin

  • Bu filmi mi dizisi

  • #teamali

  • Ne bu 2. Kitap mı

  • Barışın tam kurtulamadık heralde demesi 😂😂😂 ya nasıl kıskanmak o ya

  • *Gö*tuşu* 😅😅

  • Ayyy barsinn suratinaa bak yaaayerm seniii

  • Bunlar yeni bölüm lermi ya ben bırakmıştım hatırlamıyorumda

  • Ya bence televizyona çıkan versiyon daha iyiydi bu da iyi ama ne bilim . Eski yaprak daha iyiydi yani daha erkek gibi giyiniyordu şimdi saçı salınık makyaj yapıyo yani filmin konusundan sapmayalım yönetmene sesleniyorum 1 : eski yaprakı isteriz 2: televizyonda yayınlanmasını isteriz 3: eskiden okulda bir sürü video çektiniz bundanda çekin Birde Ali gerçek annesini öğrendi ama ne oldu sonrasını bilmiyorum 🤔

  • Arkadaşlar Selin Bas in kanalina abone olur musunuz hak ettigi yerde değil:(

  • Elmada oksijen var.

  • Ali sevmeyen tek benmiyim baryap mxmxnxnx cidden barışa aşığım

  • Yaprak birini seç bence #teamali

  • O pembe peruk ne lan LBXOPJCOHCPHCPCH

  • Hiç rol yapamıyorlar.

  • <a href="#" class="seekto" data-time="139">2:19</a>gökhan 😂😂😂

  • Barış kudurdu mu ne?

  • Bence çok saçma

  • Ya ben eski yaprağı özledim

  • Alikuşun yakışıklılığı 😍

  • Ali:oh kurtulduk (barış ellere bir bakış atara ve derki) Barış:tam kurtulamadık herhalde

  • Gökhan o adam sana benziyo derken ki tepkisi

  • ×:sırık ayır şunları Barış:kız haklı ayrılsanıza siz Hdisbsushsyhdusydudhh

  • Çok iyi kıskandı barıs

  • Yorumlar +Barış çok kıskandı +Barış çok kıskandı diyenler ++++

  • Rol yapmalarına gerek yokki;)

  • *En yeni ve devam eden 4n1k klipleri için kanalıma göz atabilirsin :)*

  • ya bu kız Ali'yle mi oluyo barış la mı spoilerların hepsine açığım izlemeye pek niyetim yok spoilerlayın beni nolur

    • @weirdoipek sanırım ben Ali'yle olsun istiyorum ama çok umrumda değil yine nsnflsjflkdf

    • Ben de onu arıyorum ama ali glb🤦🏼‍♀️

  • Yeni bir sezon cikicak mi??

    • Sanmıyorum barış ve yaprak küşmüşler.

    • Lutfen cevap verin

  • Şu bölümleri Ali ve Yaprağı sevgili olarak izlemek vardı ama siz saçma bir zaman atlaması yapmayı tercih ettiniz #alyap #teamali

  • Oooo trendlerdeee

  • Gökkuş oldu sana Göttuş

  • Bu rüzgar nerden geliyo la

  • Ali niye öyle nonoş gibi oturmuş?

  • Tam kurtalamadik heralde kejenej😂

  • Bacım saçını pembe boyayacagına yiyeyinde belki pamuk şeker tadı gelirdi

  • BARIŞ KISKANÇLIK MOOD: ON djjfjdjfjfjcjfjfuf

  • Ya yeni sezon ne zamaaaan?? He bide şu kitabı okuyan yok mu yaa kimi seçio yaprak lzmzlzmz

  • Keşke Sibili de böyle kıskansa

  • O uras benlioğlu degilmi

  • Çok güzel bir dizi keşke bidaha çıksa hepinizi çok őzledik 🤗🙏👏👍😍🤗

  • O değilde haala bunu izleyenler fkflfl her seferinde Aliye hayran kalıyorum. Nasıl da saklayabiliyor. Müq. Gerçek oyunculuk aslında o. Ama kimse farkında bile değil. 👻

  • Hangisi ile sevgili olurdunuz? Ali +1 Baris -1

  • Çok Cringe

  • dünyanın en salak dizisi

  • ♥️♥️♥️🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🌺🌺🌺🌺👍👍👍👍👍👍👍🇹🇷

  • Asıl göktuş ne yaaa

  • Özlemişim be

  • Bu dizi bitti mi???? Bilen biri yazarsa sevinirim

  • Ya pembe peruk taktığın belli oluyo ama onun dısında hersey hos

  • O kız ne alaka pembeli

  • Hala izliyorum biliyormusunuz...

  • Ya devam etmiycek mı bilen biri söyleyebilir mi

  • Ali ve Yarrak

  • Bu kız Aliyimi seviyor gerçekte yoksa barışı mı? İlk filmde aliyi seviyodumsanki dizide barışı mı? Nedir?

  • trtorrent.info/watch/l5KnlZF5eZyGe5k.html 😊😊😊

  • Ne yani dizi herkes öpşünce bitti mi???

  • Yeni bölüm salın bea artık televizyona 619 çekmeyi planlıyorum