Osman, kellesini aldı! - Kuruluş Osman 22. Bölüm

katma 20 May 2020
Kuruluş Osman 22.Bölüm Özeti:
Geçen bölümde Moğollardan kaçarken yaralanan Osman Bey, gördüğü rüyanın ardından Şeyh Edebalı’nın manevi desteğini alarak tüm cephelerde hürriyet mücadelesini başlatıyor! Osman Bey, Dündar-Alişar ittifakının planına nasıl karşılık verecek? Osman Bey ve Bala Hatun arasındaki sürpriz gelişme ne olacak? Dündar, Kayı Obası’nda planladığı darbe başarılı olacak mı? Osman Bey ve Alplerinin Balgay ve Moğollara karşı hamlesi ne olacak? Alişar’la evlenen Aygül, Osman Bey’den intikam almak için ne yapacak?
O, kömür karası gözleriyle, gaza ve hürriyet ateşini tutuşturacaktı.
Adı, Ertuğrul Gazi oğlu Osman’dı…
Karanlığın içinde ona yol gösteren “aşk” oldu…
Kan ve gözyaşıyla sulanan topraklarda, gök ekini gibi biçilen; yedi göğü, yedi yeri, dağları, denizleri aşacak bir milletin rüyasını “aşkla” gördü.
Gücünü kılıcından değil, “aşktan” aldı… Zorbalığa adaletle; köleliğe hürriyetle direnen, tarihin gördüğü en büyük imparatorluğa adını “aşkla” verdi.
72 milleti kıran bozuk düzene karşı başkaldırı, mazlumların sessiz çığlığına umut, Kuruluş’un adı oldu…
Kuruluş Osman… 400 çadırlık bir obadan, “ilahi aşkla” kurulan bir cihan imparatorluğuna yürüyüşün hikayesi.
Abone Olmak için ; bit.ly/2t8pQdU
atv Resmi TRtorrent Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/dmrDLN

YORUMLAR

  • Hainler için yaşasın cehennem 🇹🇷😂

  • Dizide Ölen çocuk bir zamanlar kvp de muro'nun adamiydi😃

  • Faltan los subtítulos

  • Konnurun hançer kullanışına hastayım

  • <a href="#" class="seekto" data-time="162">2:42</a> Dumrul Alp sanki içinden "Haddini bil Melik" der gibi bakıyor

  • #BurakÖzçivit❤️❤️❤️

  • Alisar se quedó sin su perrito fiel..

  • #KurulusOsman👑👑👑👑🙏⚔️

  • Cuánto Power #Osmanbey💪💪💪

  • 💪💪💪💪💪💪💪

  • Hani kellesini almadı

  • Bu kinoya bayilirim

  • <a href="#" class="seekto" data-time="80">01:20</a> osman ilk adamı öldürdüğünde kan efekti çıkıyor ama sesi gelmiyor onu unutmuşlar heralde

  • Bu ne

  • kelle nerede reis

  • 30 35 bir sahne

  • خلتر

  • Ulan eray hemen öldün bee.

  • Dedeler den. Alp olurmu

  • Bu kadar bölüme gelene kadar Ertuğrul’un ağabeyi gündüz bile Titus gibi bir düşmanın kellesini aldı siz daha Osman beye anca çeri kestirin kelle alma bile yok ortada

  • Ertuğrul oğlu Osman müziği çok iyi

  • 🔥

  • Muronun adam öldü ya la.

  • Biz bunları istiyoruz işte gözünü seveyim yok yakala yok konustur tekrar elinden kacir tekrar yakalı bu ne ya koca Osman bey yakaladı mi vur kellesini😃😅

  • Saçmalardan seçmeler

  • <a href="#" class="seekto" data-time="107">1:47</a> osmanın alpi kafa sallamaya başlıyor <a href="#" class="seekto" data-time="124">2:04</a> devam ediyor <a href="#" class="seekto" data-time="161">2:41</a> ve son :D

  • Keşke Abdurrahman onun kellesini alsaydı✊👊

  • Waa fulay doqon somali'ye 'de bugün

  • Bölüm gerekli düzeyde değildi, Osman iyi performans göstermedi ve oyunculuğu sahte

    • Tamam elimizde Çağatay Ulusoy, Kıvanç tatlıtuğ var dilediğinle değiştirelim 😂😂😂

  • İyi avçi şimdi av oldu meliki diyorum

  • Gerçekte de Osman gazi kaşlar cımbızla alınmış sakallar ustura ile çizilmiş miydi. Mehmet bozdağ ???

  • kılikbeit var millet kellesini almıyo haberiniz olsun

  • Osman bey karekterini oynuyan kişi kendini çok kasıyor. Ertuğrul karekterini oynuyan sarı adam bu kadar kasmıyor du

  • Her karede poz vermeye devam abartılı ve doğallıktan uzak siz buna oyunculuk mu diyorsunuz? Çizgi roman veya foto roman gibi 😏

  • Bölüm un tekrarini seyretmek icin boynumuz yan döndü düz bı ekranda seyredemeyeciyiz

  • "osman kasap şu kelleleri istiyorum alişar ,Dündar,gey hatu.

  • Bunun Kelleyi alacakti . Ertuğrul kesin koparmisti kellesini.

  • Çok yazık adama

  • يجب وضع هذا النذل على الخازوق

  • kıymayın laa yıldırıma çetooo murooo deli hüsnüüü nerdesiniiiiizz

  • muzık superdı

  • cok guzedl bi sahnetdi

  • 👏👏👏

  • <a href="#" class="seekto" data-time="23">0:23</a> uff

  • Osman alisarin sag koluna her seyi anlattirsan alisarlan dundari alasagi ederdin niye kelleyi aldin

  • Dislike atanlar niye atıyo ozaman izlemeyin dislike atanlar

  • Nasıl sevindim bu similin geberdiğine

  • Ne oldu kortunmu azrail geldi

  • 23نبمر بھننا

  • Yeni müzik olmamış

  • Geyhatu gelsin

  • 👍👍👍👍👍👍👍

  • Abi kellesini almıyoki boğazını kesiyo

  • 2.21 osman bey demiyor ohman bey diyor farkedenler

  • Canıma deysin😂

  • HLŞHKGŞHL YORUMLARA BAK ÇILDIR 😂

  • Askarlar 😁

  • Bırakın istiyen herkez arkamızdan konuşsun gavurların bokuyla vatanımız kirlenmez . onların atom bombası varsa bizimde imanımız vardır

  • Dolusu nerde ya

  • sonunda bir kelle alma gördük

  • Love from chechenistan💪💪💪

  • <a href="#" class="seekto" data-time="79">01:19</a> da osman adamın bacağını kesiyor. Orda kesilme ses efektini eklememişler. Fark edenler

  • Lan bücür noldu len gırtlaği yedı pırt pırt gan akıyodu

  • Iiknbvvtc. 65rcfguh. Guterresand is

  • ISTE HAKIKIY BEY BOYLE OLUR OSMAN BEY GIBI ,,HAYINLARA ACIMASIZ DAVRANIR ,KI BASKALARIDA BAS KALKMASIN 🇹🇷IYI🇹🇷

  • Zâlimler için yaşasın cehennem...

  • Bücür nası korktu

  • yıldırım arkadaş dilililililiii

  • <a href="#" class="seekto" data-time="94">1:34</a> hahahahahahaha askerler deil ecelin geldi

  • Buna kelle alma diyosunuz gidin bi Ertuğrul un uralin kellesini almasını izleyin

  • Yasa.osman.isde.bu.hayinler.bòyle.lazlm.

  • 22. bölümü biter bitmez atmanız lazım hani yok!

  • 🤔🤔😅😅

  • Çok klas sahneydi.

  • Askerler deyişi güzel acıdım yaaa 😪

  • Yahu Osman geçen bölümde onca eziyet çekti yumruk yedi yerde süründü adamın yüzünde en ufak bir leke yok. Lütfen bu kadar kibar olmayın adamın yüzüne bir iki çamur sürün kan süsü verin.

  • <a href="#" class="seekto" data-time="94">1:34</a> ASKERLEER <a href="#" class="seekto" data-time="110">1:50</a> NOLDU BEYİM

  • cokkk mukkemel cekiliş....Osman rolunu senden basqasi oynaya bilmezdi.halal olsun.

  • Askerlerrrrrr:))