Ceren, bebeğini kucağına aldı! - Zalim İstanbul 36.Bölüm

Ceren, bebeğine kavuşmanın mutluluğunu yaşarken Cenk’in bebeği kabullenmemesi Ceren’e büyük üzüntü yaşatır. Cemre ise Cenk’ten bebeğe ve Ceren’e sahip çıkmasını ister. Şeniz bulunduğu duruma dayanamaz. Peki Cenk, şimdi ne yapacak?
Zalim İstanbul yeni bölümüyle Pazartesi 20.00'da Kanal D'de!

YORUMLAR

  • ÇİFTLER: CENK CEREN NEDİM CEMRE CİVAN DAMLA AGAH SEHER +1

  • İki dunya arasında kı aslı bu

  • 😂😂

  • Neden hep ceren üzülüyor o ağlayınca ben de ağlıyorum

  • Nurten ve başak ne oluyo ben tam izleyemedim diziyi de

  • Allahim öldum alamaktan Ceren/Cenk🙏❤️

  • Haltı yediriyolar sonra ortamın gerilimini yükseltip masumlaştırıyorlar ahlaki yozlaşmanın ayak seslerine bak

  • İşləmək üçün vaxtiniz yoxdur?Evdən çixmağa imkan yoxdur?Ailelisiz işləyə bilmirsiz?O zaman bize qoşulun.Biz size evden,işdən idarə edəcəyiniz iş təklif edirik. Qeydiyyatlar davam edir✓ Wp:0705615666

  • Bu kadında her dizide birisinin bebeğini çalıyor geri veriyor sonra 🤣🤣🤣

  • Agah beye ne oluyor acaba?

  • Mən budizidə okucucuk cocuka acyorm canımbenim ya yerimseni 😥😥😥🤔

  • dəli di cemreni cocuku kedin alıyor hərkəs cıldıryor 😥😥😥

  • Ya Başağa çok sinir oldum benim bebeğim diyo ayyyyy

  • Cereni ne kadar sevmesenizde ben bayılıyorum ve evet midesizim var mı?

  • Amma benim bebeğim geri gelmicek kesin(((((

  • Ceren’i bu kadar gıcık yapmak zorunda mısınız? Bu kız yaşadığı hiç bir şeyden mi ders almaz?? Azıcık yontulmaz! Bebeğine kavuştu, o bir anne artık, biraz daha iyi huylu, daha az aç gözlü yazsanız olmaz mı?!

  • Ceren ağlattın be

  • Bu kinonun senarisdi superdihec bir sirr gizli qalmir coxda maraqlidi

  • Ahh Fasulye

  • Bahar şahin süperrrrr oyunculuğu...güzelliği...

  • Daha hüzünlü bi sahne beklerdik göz yaşları sel olmalıydı çok normalmiş gibi davranmışlar hiç duygu yok. Gerçek bi anneye öldü sandığı bebeğini verseler bu tepkiyi mi verir yani insan çıldırır

  • Ay bitirin artik su diziyi. GINA GELDI SACMALIKTAN.

  • Keşke bebeğin doğumundan alsaydın videoyu admin daha kısa olurdu.

  • Cok duygulandim

  • Bu dizini niye tek parca yuklemirsiz?

  • Ya şu virüs o kadar psikolojimi bozdu ki kırılan aynayı yarasaya benzetiyorum 😂😂

  • Şu Agah bir kez de Ceren’e şefkat göstersin be!

  • Bu sahneyi daha ağlamalı beklerdim o duyguyu alamadim

  • Ceren bebegini kaybetmemişmiydi

    • Öyle dendi ama Oya bebeği yaşatmış.

  • Ay Allah belə zinadan əmələ gələn uşaqlar olduqca dünya hər növ xəstəlikər görəcək ayib bə bir dəfə də günah deyin sözdə müsəlmanıq axi

  • Çocuk cenke benziyor )

  • Bebeği görünce bugün rüyama giren yeğenim aklima geldi evden çıkamadığımızdan onu da göremiyoruz 😔

  • Off dizideki herkes kötü ya bi Fasülye masum

  • Ağladımmm😭😭

  • KUSURA BAKMAYİN BEBEK DOGMADAN SATTİ COCUGUNU ONUN İCİN HAK ETMİYOR BENCE PARA ONUN İCİN DAHA ONEMLİYDİ EVLADİNDAN BİLE!!

    • Sahin Semra Hiç anne olmamış biri için bebeğini ilk aylarda satabileceğini düşünmesi ona normal gelir

  • 😍Ceren'in bebğine sarılmasıı 😍

  • Ceren Cenki korkusun kafasin kuma sokmuw😆🤣🤣

  • Cerenin bebeyine kavusma anini daha tesirli beklerdim🙂

  • BEBEK NEDIME BENZİYOR <a href="#" class="seekto" data-time="280">4:40</a>

  • harika sahneydi insana gerçek hissettiren başta Bahar Şahin olmak üzere bütün oyuncular hakkını vermiş, emeğinize sağlık 😢😊👏👏

  • <a href="#" class="seekto" data-time="521">8:41</a> dengesiz o nasıl kaldırma öyle sıfır oyunculuk ya böyle olmazzz

    • @Meryem meryem evet o yüzden uyuyan çocuk Ağlayarak uyandı ve sahne kesildi .

    • Ben uc cocuk buyuttum sizin gibi dusunmedim cok abartmissiniz .

    • He ya çocuğun bi tarafı çıkıcak resmen

  • Bebek psikopatin birinden kurtuldu digerine yapişdi

  • Izlerken agladm bu nasil guzel bir oyunculuk allhim . Cerene hayranim ama yeter artk uzmeyin su kzi benim canm aciyo yeter artikk!

    • Siz agah efendinin yerinde olsaydınız eşinizden yüklü miktar para almaya çalışan,sizden yüklü miktar para almaya çalışan,oğlunuzdan ve yeğeninizden yüklü miktar para almaya çalışan bir kızı daha evinizde ne kadar kalmasını isterseniz ki?

  • Sonunda Ceren bebeğine kavuştu Artık bebeğiyle hep mutlu olsun Ceren *BIKTIK*

    • Ama keski ceren bebeyi kulanmazdi senize satmisdi bebeyi sonrada bebeyi hiss etdi aygah elinden alicaq bakalim simdi ne olucaq

    • Cerenin aq

    • Kesinlikle

  • <a href="#" class="seekto" data-time="279">4:39</a> de bebek agızını siliyor yanlız bebek cok tatlı ya

  • Seher de kendine yol yapıyor 🤣

  • İçimden bi ses cemre agahın kızı diyor, cemreyle damla saf saf her şeyden uzak kardeşe benziyorlar aynı.

    • Ayy ne karışık bir sohbet 😂 birşey anlamadım 😂neyse son bölümlerde anlarız zaten final yaklaşıyo mayıs ayında

    • @elif sipahi oluyor ama o zaman @sevilgökbayrak ın dediğine göre bi bağları kalmıyor.

    • @Eliade aynen zaten son bölümde nerdeyse ilk defa damlayla cemre sarıldı, senarist bize ipucu veriyor bence.

    • @gsbsxhs hdhdbxh aynı anneden olunca aynı babadan olmayınca kardeş olmuyo mu

    • @Sevil Gökbayrak cerenin annesi seher sadece cemre ve ceren kardeş değil

  • Şu sahneden sonra bile çocuğu elinden almaya çalışıyorsun ya yazıklar olsun sana Agah bey

  • Cenk yavsağı ya

  • Ülke olarak rahatladık arkadaşlar

  • Agah beyle seher hanımda birbirini sevmezse bende neyim hadi bakalım agah bey bi farklı bakıyor seher hanıma😂

    • Aynən🤣

    • Aynen öyle olucak

    • @Havvanur Ayne öyle mende ilk bolumden Seher Bir bawqa baxiyor Agah Çiçek bahcasinde ta bu yana kadar bunlar Arsin bir yew olcaq dedim hadi bakalım senart qalmiw artiq🤔🤔🤔🤗

    • Ben ilk bölümden beri öyle düşünüyorum anadolu kadini diye tutturuyordu ilk bölümde. 36 bölüm iyi sabretti dhksjsks

  • Baby ceren😭😭

  • ilk baxisida ilk beyenmenide atan menem :)