CANLI YAYINDA Pomodoro Tekniğiyle Birlikte Çalışma

25 dakika ilk seans - 5 dakika ara - 25 dakika ikinci seans - Bu yayında konuşma yok. İlk 2 dakika size yazarak "Pomodoro Tekniği"ni açıklıyorum. Sonra 25 dakikalık ilk seansta kendi çalışma rutinimi uyguluyorum. 5 dakikalık arada su ve diğer ihtiyaçları karşılayıp, esneme hareketleri yapıyoruz. Daha sonra ikinci 25 dakikalık seansta kendi okumalarıma devam ediyorum. Bu videoyu saat gibi kullanabilir ve benimle birlikte çalışabilir ya da okuyabilirsiniz. Böyle bir yayını yapma sebebimi şu videoda açıkladım: trtorrent.info/watch/pXNnktWoi2SGe64.html

YORUMLAR

  • 24 saat olsa yine izlerim tekrar bekliyoruz 😊

  • Bro şu saat sesi beynimi kemirdi kusura bakma 2. bir 25 dk ya katlanamam.

  • Barış bey bişey merak ediyorum konumuzla alakalı değil ama sizin yorumunuz tatmin edici olcak benim için eminim buna.yıldızların patlamasıyla altın olşuyor ve yeryüzüne geliyor neden bizim evin bahçesine yada evimizin çatısına hiç düşmüyorda hep akarsulara düşüyor.beni aydınlatırmısınız rica etsem.teşekkürler başarılar.

  • Daha uzunlarını da bekleriimm

  • Ikincisi gelsin

  • çok güzel olmuş .ama keşke melodi falan olsaydı .ama çok beğendim

  • Tabletin sağındaki mavi ışıklı süs eşyası galiba onun adını bilen var mı ?

  • Abi önündeki masa lambasını andiran içinde yukarıya doğru su baloncukları çıkartan alet nedir nerden bulabildim onu 😊😊

  • 1.seans özdeşlikler çözüldü 2.seans kitap okundu.

  • Daha uzun bir şekilde olursa daha güzel olur çünkü mükemmel bir motivasyon kaynağı

  • Barış Abi İyi günler masanın üstündeki gece lambası gibi birşey var onu nereden temin edebiliriz

  • Lütfen yine yaparmısınızzzzz

  • Farkında mısınız, çocuk ingilzice olarak yüzük kardeşliği okuyor? Tebrik ederim harikulade çocuk yetişirmişsiniz. Ben bütün tolkien kitaplarını okudum ama türkçe, keşke ingilizce olarak okuyabilseydim. Saygılar diliyorum...

  • Baris abi bi daha çekebilir misin lutfen

  • <a href="#" class="seekto" data-time="1680">28:00</a>

  • 1. Seans yaptığım surların dekor duzenlemelerni ve saglamliklarini ayarladım . 2.seans gidim 10 okcu kulesi 4 top ve surların etrafina lav havuzu yaptım. 3.Seans yer altına odaklanıp köyün altına mahzenler ve kaçış tünelleri yaptım . 4.Seans cam kubbe ve ağaçlar yapay göller yaptım ve yoruldum bıraktım teşekkür ederim artık mükemmel bir minecraft mapim var abi...🤣😁👍

  • Hepsi bir yanada abi şu masanın üzerindeki yanarlı mavi mavi olan zavazingo nedir??

  • sufi en güzel eseri okuyorsun 2 kere oku :D

  • Abi kısaca çoklu evren evrenin bölünmesiyle başka evrenlerde farklı olaylar yaşanması

  • <a href="#" class="seekto" data-time="1749">29:09</a> adam arada bile kitap okuyor içindeki hevese bak

  • Çok yararlı oldu süper 👍 😊😊

  • Merhaba Barış bey, gene her zaman ki gibi çok güzel bir video yapmışsınız. Rica etsem pomodoro sayacı için kullandığınız uygulamanın ismini yazabilir misiniz?

  • 19.29 daki Sherlock Holmes kitabı ama hangi yayınevi araştırdım bulamadım . Sanırım Ingilizce . Kitabı bilen var mı ?

  • Arkadaki çocuk ipad'i ile oynuyo sanmıştım meğer 1 saattir ki kitap okuyomuş BU NASIL Bİ AİLE

  • Sanırım focus keeper kullanıyor az önce pro lisanslı aldım iosta

  • 1. Seansta yapılan:RNA ve DNA 2. Seansta yapılan:The hot zone:true story of the ebola vırus(kitap).Seviliyorsun

  • İzlenme süresi artıyor bu şekildr

  • İlk baktım dedim noluyo , sonra anladım böyle oluyor

  • 1. seans = TyT Türkçe testi çözüldü 2. Seans = Konu Anlatımı yapıldı

  • toplam 65 soruluk bir deneme yapıldı: ilk seans 45 soru sözel ikinci seans 20 soru sayısal ^ #birlikteçalışalım

  • Barış özcan yemin ederim adamsin

  • Lütfen bunu bi seri haline getirelimm daha fazla gelsin bu videolardan.

  • Barış Abi arka plana müzik koymadığın çok iyi olmuş o saat sesi küçük takır tukur sesler klavye sesi vs. gibi şeyler daha güzel. Bazı kişiler rahtlatıcı müzik koyuyorlar bence dikkat dağıtıyor tabi bu kişiden kişiye değişir. Böyle bir video yaptığın için teşekkürler çok güzel olmuş.

  • Kitabın bi alt satırlarını bi üst satırlarını okuyosun barış abi :D

  • Acaba TRtorrent olmasa gene aynı şeyleri yaparmıydı Barış Bey :D

  • Kulaklıkla dinleyince ASMR videosu sandım bi an

  • Gitar çaldım

  • Farkındalık yaratmak adına: Diş macunları kutusuz da satılabilir. İzlanda'da kutular kullanılmıyor. Küçük gibi görünebilir ama çok önemli bir hareket. Kutuya ihtiyaç yok. Gelecekteki çocuklarımız için, kendimiz için dünyamızı koruyalım 🙏❤️Umarım bu fikir yayılır ve kutular boş yere üretilmez. Sevgilerimle 🌿

  • Abi TRtorrent'dan ne kadar para kazanıyosun bi video da anlat bize lütfen . Helal olsun diyelim bir şey kaybetmessin hatta çok kişiyi kazanırsın, bu dürüstlüğü yap bize.

  • Paragraf .çözdüm

  • <a href="#" class="seekto" data-time="1188">19:48</a> ‘i tekrar tekrar dinleyin

  • İşte böyle ebeveynler olduğu sürece çocuklar okumaya alışır

  • Ben buvyayını beğendim tekrar böyle bir canlı yayın isterim

  • 4 gündür buraya geliyorum barış hocam yeni bir canlı yayının zamanı geldi bence :)

  • Ne kadar verimli ve bir o kadar da herkese örnek olması gereken davranış biçimi, sizin kesinlikle eğitim seminerleri, insanlara insan olunmasını öğretici konferanslar düzenleseniz; Türkiye'de eğitimcilere, "nasıl eğitim verilir" başlığında özellikle çok faydalı olurdu ve ne güzel olayların arkası, devamı gelirdi. Herkes bu videoyu beğensin lütfen, destek olalım 4 milyonu aşkın abone varken bu beğenme oranı bu emeğe azdır.

  • Barış Bey lütfen 2.si hatta mümkünse 3. sü de gelsin

  • 2. pomodoroyu yapın çok güzel :)

  • ne kadar yazık... ilk gördüğümde arkada çocuğunuzun tabletle oynadığını sandım. ama kitap okuduğunu görünce bu düşünceye sahip olmamı sağlayan aileler ve toplumumuz adına utandım bir an. çok iyi bir babasınız ve eminim ki iyi bir eşsiniz de. bunun yanında sizi her izlediğimde içimde oluşan küçük umutların sahibi bir rehbersiniz :-)

  • <a href="#" class="seekto" data-time="60">1:00</a>:17, the lord of the ring Wow!! En sevdiğim kitap serilerinden biri.

  • Başlığı yanlış anlayanlar

  • <a href="#" class="seekto" data-time="1858">30:58</a> çocuğun kolu kepçe gibi yamuluyo la

  • 5 gündür açıp açıp kitap okuyorum videoyu ezberledim artık.

  • Barış Hocam birlikte kitap okuyalım

  • Bu ülkenin "Barış" ları çok güzel... Barış Manço Barış Akarsu Barış Özcan

  • Abi MaşAllah çok güzel bir aileye ve insanlığa sahipsiniz , bence böyle etkinlikler artmalı , çok güzel bir etkinlik olmuş :)

  • 1.Seans: Tiyatro hakkında notların %40’ı tamamlandı. 2.Seans: Tiyatro hakkında notların %90’ı tamamlandı. Gerçekten çok başarılı. İzlediğim en motive edici video.

  • Background'taki Kitap okuyan Atakan detayı güzel düşünülmüş.

  • teşekkür ederim bu video için, ben sınav öğrencisiyim ve son zamanlarda çok verimli çalışamadığımı hissediyordum. Bu video benim için çok faydalı oldu.

  • Barış abi seninle beraber kitap okumak çok iyi teşekkür ederim

  • Videomu izle

  • Teşekkürler 🌿 kendinizle ve o muhteşem ailemizle ne kadar övünseniz az.. Umarım Sizin gibilerin sayıları çoğalır. Saygılar...😊

  • Türkiye'deki izole günlerde bir süredir istemsizce ertelediğim tezim üzerinde bu yayın sayesinde saatlerce çalışma fırsatı buldum, artık hep bu şekilde çalışacağım sanırım :)

  • devam gelecek mi

  • trtorrent.info/watch/h3x9od2IYYZ6qZk.html

  • =)

  • cok sacma bir video olmus,bazen video lariniz iyi oluyo ama bunun kadar sacma ve zaman alici bir sacmalik gormedim

    • Kimse kafanıza silah dayayıp canlı yayında zorla tutmadıysa sizi hanımefendi, zaman alıcı falan diyemezsiniz.

    • @Çağan Irmak cok teskkur edıyorum daha faydalı bır vıdeo yapılırdı dıye dusunuyorum ve bu kadar kulturlu davranısız ıcın bende sıze saygım sonsuz

    • Genel olarak herkesde beğenmiş sizin fikrinizide saygıyla karşılıyorum.

  • BARış Özcanı sevenler bir LİKE atın hele

  • Cok tesekkur ederiz. Tekrarı yapılması ile ilgili çok talep olduğunu soylemistiniz ama yenisini yapana kadar ilgili arkadaşlar bu videoyu açıp birlikte çalışabilirler dilerlerse. Ve saatin sesinden rahatsız olanlar sesi kisabilirler🍀

    • Hayir bende odaklandim, ama ilhiki arkadaslar icin nacizane oneriydi:)

    • Saat sesi herhalde bir tek benim odaklanmamı sağladı.

  • 1.seans: 30 paragraf çözüldü 2.seans: 10 paragraf + 15 problem çözüldü.

  • Çok güzel bir video çok verimli bir şekilde çalışabildim tek sıkıntı saat sesi oldu benim için. Bilmiyorum belki de benimle alakalıdır ama bu tarz sesler hep rahatsız etmiştir beni. Devamını mutlaka bekliyorum videonun.

  • Ben buna canlı katıldım çok güzeldi👍 ve gerçekten konsantre olabiliyordum herkese tavsiye ederim😀

  • 1. Seans Türkçe 40 soru çözüldü 2. Seans Türkçe 40 Soru Çözüldü Ödev Bitirildi 🤗

  • Harika

  • barış abi bence haftada bir bunu yap

  • 1.pomodoro=ingilizce 30 soru 2.pomodoro =fen bilimleri 50 soru

  • Abi lütfen arada böyle yayınlar yap. Gerçekten çok güzel oldu. Açıp açıp senle çalışıyorum artık😂

  • Çok iyi geldi.Hem motive etti hem de adapte oldum.Teşekkürler 😊

  • pornodoro çalışma tekniği diye okudum başlığı

  • Merhaba Baris Abi sizin sayenizde bende motive oldum ve plan cikararak kendimi gelistirmeye basladim sizin videolarinizi daima kesintisiz izliyorum benim adimda bu kadar bilgili insanlar bilmek beni mutlu ediyor

  • Yine olsun