La Casa de Papel: 4. Kısım | Tanıtım Fragmanı | Netflix

La Casa de Papel 4. Kısım. 3 Nisan'da yayında. Yalnızca Netflix'te.
Abone ol: bit.ly/39azdcd
Netflix Hakkında
Netflix, 190'dan fazla ülkede 167 milyonu aşkın ücretli kullanıcının farklı türlerde ve dillerde diziler, belgeseller ve sinema filmleri izlediği, dünyanın eğlence odaklı lider yayın hizmetidir. Üyeler yayınları istedikleri kadar, istedikleri zaman, istedikleri yerde, internete bağlı tüm ekranlarda izleyebilirler. Yayınların tamamını reklamsız olarak ve herhangi bir taahhütte bulunmadan oynatabilir, durdurabilir ve daha sonra izlemeye devam edebilirler.
INSTAGRAM: netflixturkiye
FACEBOOK: netflixturkiye
TWITTER: netflixturkiye
La Casa de Papel: 4. Kısım | Tanıtım Fragmanı | Netflix
trtorrent.info

YORUMLAR

  • ÇIK ARRRRRTTTIKKKKKKKKKKKKKKKK

  • Yeni sezonda Berlin:NE ÖLMESİ KARDESIM BAYILMISIZ AQ

  • Tutmayin kücük eniste Rioyu

  • Dizinin başlamasına seviniyorum ama tek seferde sezonu paylaşacaksınız 1günde bitecek yine bekleyecez

  • Berlin yaşiyor gidin bakin linki:trtorrent.info/watch/po-Ge8alo4tmqcw.html

  • Netflixte en sevdigim dizi la casa de papel bana önerebileceğiniz bu benzeri sevdiginiz dizi varmı?

  • 2020:Arturito ölür 2021: Arturito Merhabalar AQ

  • profösörün dışardan topladığı sırp ekiple içeri girip kontrolü tekrar sağlayacağından şüphe eden varmı ?

  • Berlin gerimi geliyor

  • Virüs var Profesör artık ne yapacağız Denver:Virüsü sikeyim jsjzjz😂

  • Sierra:rehineleri derhal serbest bırakın Profesör:bu zaten planın bir parçası Akif öğretmen:saat 8'e kadar vaktiniz var.😂😂

  • MARDİN YAŞIYOOOOOO RİZE YAKALANDI AMAAAAAAAAAAAAAAA O NOOOOO :D

  • Tarih geldi çattıı

  • Son 6 gün olduğu için <a href="#" class="seekto" data-time="22">00:22</a> <a href="#" class="seekto" data-time="22">00:22</a> De durdurup kapatıyorum <a href="#" class="seekto" data-time="22">00:22</a>

  • 5 sezon gelirmi acaba yoksa bu son sezon mu?

  • son 5 gün be özledik be reyizzz

  • Raquel tokyonun yaptığı gibi polis kıyafeti giyip içeri girecek fragmanda gozukuyor

  • Profesör - Polisleri vurmamıza kim sebep oldu? Gizem - Ben yaptım hocam

  • artık kimse Akif hocayı durduramaz

  • Arkadaşlar 3 nisanda Bir kısım mı paylaşicaklar 8-9 bölümlük yoksa tek bir bölüm mü paylaşıcaklar 40 dklık

    • Bütün sezonu paylaşıyorlar 7 8 9 artık bu sezon kaç bolum çekildiyse hepsini tekte paylasiyorlar

  • Yaw koca 1 sene yeni sezonun çıkmasını bekliyoruz. Sonra..... 1 senedir beklediğimiz bölümler çıkınca 1 günde bitiriyoruz. Where is the adalet????

  • Neden netflixte big Bang theory yok ekleyin

  • Gandia vs Denver

  • Geliyor gönlümün efendisi

  • Yine tokyo yakalandı ya ya rio ya tokyo, 😠

  • Nairobi uyanıyor

  • Nano'nu burda ne işi var amk

  • O en son çıkan ses nairobinin ölümü hissedebiliyorum 😪😪😪

  • Az kaldı çık artık şu polis kadn da gebersn amk

  • يمعودين وين الكاه مترجم

  • Uy ne ölmesi da içim geçmiştur. -Nairobi-

  • Palermo abimizden güzel sahneler bekliyorum👌👌

  • Olm adamlar o kadar uğraşıyor sezon için ben 1 günde bitiriyorum kendimi kötü hissediyorum amk

  • Ortalığın amınakoyacaklar

  • Son 7

  • bu aq virüsü ebemizi sikti

  • 7 gün kaldı biraz dayanın :,)

  • Lan Nairobi yaşıyomu aq??

  • Sabirsizlikla bekliyoruz bir günümüz iyi gececek en azindan

  • Profusor bi oksurcek Hukemet tamam Alin gidin parayi

  • Arturo, çetenin bir üyesi olmazsa bende birşey bilmiyorum. Adam zaten inceden inceden istemem ama yan cebime koyun diyordu😀

  • trtorrent.info/watch/eKmCZMlsoHykma4.html Uzaktan eğitim

  • 1 senedir bekle basladi zaman hepsini ayni günde izle sonra yine 1 sene bekle

  • Gelemez çünkü raqel virüse yakalandı

  • Kesin 10 gün sonra falan dimi ertelenmez beleş üyelik alcam ona gore

  • tokyo sihirbazlar çetesi filmine de çok yakışır yaa

  • Lan 1 yıldır bekliyorum diziyi unuttum mk

  • Nairobi : Merhabalar AQ 😂

  • kaç bölüm olcak aq araştırdım bulamadım

  • Fon müziğin adini bilen var mı :) Varsa söyler misiniz Admınn

  • Rio nerde? Nerdeeeeeee???

  • La casa de papel 'in yokluğunu biraz olsun öğretmen dizisi giderdi

  • Lan gel artık evde sıkıntıdan patlıcam lannn

  • Berlin yaşasın ve ekibe geri gelsin çok mu şey istiyoruz

  • Gel de evdeyken seni izleyek bari

  • Diziyi Sabırsızlıkla Bekliyorum Yaa Valla 3 Nisan Gelsin Artık !!

  • de partizano

  • Bazen adam demediklerimiz berlinin ölüm sahnesinde olduğu gibi adamın ham maddesi çıkıyorlar

  • Off yine 1 günde bitiricem

  • Artuhorcuga nazik davran

  • Biran önce gelsin

  • Piç senarist berlini öldürmeyecektin ortalığın amına koyacaktı

  • Gönlümün efendisi gel gayrı 🤦🏼‍♂️

  • inş o zamana kadar hayatta kalırız

  • umarım nisan ayında herşey yoluna girer

  • Berlinin ölümüne aranızdan kim sebep oldu ? akşam saat 8 e kadar vaktiniz var.eğer 8 e kadar berlinin ölümüne sebep olan kişi ortaya çıkmazsa içinizden bir kişi ölücek.düşünün...

  • Unutmadan gel artık

  • ulan virüs mevzusuna paranında ırzına geçiceksınız hee kralsınız valla ne izlenicek sımdı bu varyaaaa :D

  • Profesör: Zafere Giden Yolda Seks Mübahtır Ragu

  • Benim diyarbakırlım ölmesinnnnnn yaaaa :(

  • kaç bölüm olcak

  • Bu palermo çok tilt ediyor ya berlini çok özletiyor berlinin değerini anlayın diye falanmı yaptı acaba senarist

  • Nairobi yaşıcakmı lan

  • NAİROBİ YI OYNAYAN KARAKTERİN ADI İSTANBUL OLMALIYDI HİCBİR ERKEK İLİŞEMEDİ KIZA

  • Nairobi ölürse bırakırım diziyi agaa..

  • 4. sezon 12-13 bölüm olsun en az nolur yav

  • Ha sikomennnnn geliyor gelmekte olannn işte bu yüzden akif öğretmen 😂

  • Kardeş yakıcaklar ortalığı 🔥🔥

  • Ah ah bu sezona bir berlin lazımdı amk

  • Nairobiye birşey olursa o senaristi bulur sikerim herkesin haberi olsun