HER TELEFONA SEN ÇIK ! w/ Ali Biçim

katma 9 May 2020
Merhaba Ben Mesut Can Tomay,
Bugünkü videoda Ali Biçim arkadaşım ile birlikte ünlü arkadaşlarımızı aradık ve onlardan bizim için bir şarkı söylemsini devamını da bizim getireceğimizi söyledik. Şarkının devamını getirenin ''1'' puan getiremeyen ''0'' puan aldığı bu yarışmada biz çok eğlendik umarım sizler de izlerken çok eğlenirsiniz. Herkese keyifli zamanlar... (:
Videoda bize eşlik eden;
* Zeynep Bastık
* Merve Özkaynak
* İlayda Alişan
* Başak Karahan
* Berkcan Güven
* Unlost (Cantuğ Özsoy)
* Davut Güloğlu
* Reynmen (Yusuf Aktaş)
* Tomay Baba' çoooook teşekkür ederiz.
VAY ANISINI #2 : trtorrent.info/watch/hGlpqtFueZyFZaI.html
İşte yine karşındayım. Kanalıma abone olmak ister misin?
Sen kanala abone ol ben de senin için videolar çekeyim.
Bütün merak ettiklerini sor ben de anlatayım. Yalnızca sen ve ben... :)
Bu arada Yanmayalım mı Ertan şarkımız çıktı
Tüm Dijital mağazalardan ulaşabilirsiniz: hyperurl.co/53n1cj
+ TRtorrent'dan dinlemek isterseniz: trtorrent.info/watch/lYR4oZpopGp5mKo.html
🛎TRtorrent Kanalıma Abone Olmak İçin: bit.ly/33WkGho
🛎 Keyto TV Hizmetinizde: trtorrent.info/PFlMrx0j-efo-E0BXLAWD-w

Diğer Videolarımı İzlemek İsterseniz;
🎥 https:/trtorrent.info/watch/ppiNk66ulZKCl8g.html
🎥 trtorrent.info/watch/hoWGarOpoJ2fmdA.html
🎥 trtorrent.info/watch/lZ2EgrWjo3tzo5E.html
🎥 trtorrent.info/watch/hKZvmLmfhKSVn7Y.html
🎥 trtorrent.info/watch/nJ5tZpqxmnqDaMg.html
🎥 trtorrent.info/watch/eWSgiph5pnh6qKI.html
🎥 trtorrent.info/watch/pZp4YsyDkoebepk.html
🎥 trtorrent.info/watch/roGEf9KenH2UYao.html
🎥 trtorrent.info/watch/i2iNkNanmWelo8w.html
🎥 trtorrent.info/watch/raqKgdqxcn9zZ5E.html
🎥 trtorrent.info/watch/Y3uqlLKGnmeTaZk.html

🛎 Ali Biçim TRtorrent: trtorrent.info/PrsvIrDNVZ0j1FsJH64yUkA
🔭İnstagram: bit.ly/2RsFk66
📬İletişim: mesutcan@welogsocial.com

YORUMLAR

  • Jsjsjsopspspspslsllslslslslslzzplzkzkzkzkzkzkkzkzozo

  • Jxjzjskskzkzkkzkzkz

  • Kskskzkzkzkkskzkzkkskskzksıskskzkzkzkkzkzkkzkzkzlzz

  • Baya güzel olmuş izlemeli bence ✊

  • 25:53 33:12

  • AL SANA ALİ ABİ ALKIŞ 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

  • lan çabuk 300 BİN LİKE GELSİN hkjdhfhkjıu

  • Mesut can.. massaka taklidinin devamını bekliyoruz. İyi yakaladın:))

  • helal ya size abi

  • Reynmennnn❤❤❤❤

  • 35:12 yi açın görün nasii 😁

  • Mesut babanı 1 geceliğine kiralar mısın

  • Sea

  • #23:22 Münasebetsiz kankam

  • 300 bine 100 bin kaldì 300 bin olsun sike sike yedirtecez !!!

  • 50 dakikalık videoyu bunca insana izletebildiyseniz bu gerçekten büyük başarıdır. Çok eğlendim izlerken teşekkürler bu enerjiniz için, seviliyosunuz❤

  • Sizi o kadar seviyorumki😍

  • 9.13sn Zeynep Aliye Aşkım demiş aq 😍😍🙄😮😂😂😂😂❤

  • Allah rızası için bi 300.000 like gelsinde Ali abimiz tuvalet terliği yesin doya doya zıbabs ıvjjj😏

  • No one: Ali biçim: EĞeR sIçamAzsan Ben KaZanIyoRum

  • Sarışın birine maske giydirmişler BEGE DİE SATIOLAR

  • Ultra premium kürt şarkısı söyledi adam yeni nesil kürtler bile bilmiyor hdjssjjs

  • Davut Güloğlu en çok eğlendiğim kısım yeminle 😂😂

  • Uququ

  • abi adamlar çoki yaa

  • O değil reynmen Bete nabeyi çok iyi söyledi lan

  • Kanalıma abone olmayı unutmayın 🙂

  • Allah size uzun ömürler verdin İnşallah lgs yi kazanırsın Allah ailene uzun ömürler veriri Amin 🤲🏼🙏 66 aboneyim 100 olurmu🥺❤️

  • TRABZONSPOR

  • en sevdiğim jessi kostümü kara şovalye jessi

  • Pinhani yıldızlar şarkısını da bilirsin ama be o kadar kavak yelleri oynadı tv de hiç izlemedim gerçi ama :D

  • Adaletinizi sikim

  • 17:40 bu kodu herkez kulandı

  • 47:15 de ki kürtçe şarkıyı bilen var mı

  • Ünlülerin de böyle saçma insanlara mal mal şeylere gülmesi beni mutlu etti

  • Ğ

  • Mesut Selda bağcana benziyorsun

  • 46:40 iyi dinleyin

  • 👋👋👏👏👏👏

  • Unlost adamligini yine gosterdi helal olsun adama

  • Reynemn kürtce sarkıyi guzel soyledi

  • Mesut un babası berkcan çak tım işi herkes ses değiştirmeyi biliyor

  • 4:40

  • Benim babamda böyle ve bizde karslıyız dlmslxmwldms

  • Arkadaşlar böyle şarkılar yok bunlar ne

  • Beyni bile Enes Batur'un yanında değil , babam yanında 😂😂

  • 46:37 Beyin error verdi. hahahahaha

  • 29:41 durdurun

  • Beyler yeni fark ettim 9:13 ile 9:14 arası saliselerde Zeynep ablamız, Ali ablamıza "AŞKIM" diyor. Mutluluklar Ali abla IVJJ

  • Ali yeter artık her şarkıyı uyduruyorsun ezberle bari rezil etme şarkıları

  • 15:44

  • 36:23 bide 44:4 çok komik

  • Abi bubları izlerken iq düşüklügü yaşayan tek ben miyim

  • Ulan Allahsızlar !!! Bu Davut guloglu sırasında Altima kacirmis olabilirimmm. kitapsizlar ivjjjj

  • 17:51 bizim okul zili bu AŞAĞWPÖAMAŞWÖAMDÖALWMÖALWÖSMDMALLWMSMFŞAPWÖSMDŞAŞWMMSÖAŞQMDÖALWMDÖAŞWÖSMFŞSÖS

  • 46:45 mesut mood

  • Reymenin abinin kedisi çooooookkkk tatlldegilmi

  • 45:47 de reynmenin hazreti yasuo ya dönüşmesi asşdkoşasldş

  • Seviyorum seni sisko

  • Aga beee reyn'i youtube platformunda görünce gözlerim yaşlandı

  • reymene kışkırtma.ceksene kral.aramiz bozuk mu

  • 47:26 mesut abiye haksızlık yaptılar aslında çok güzel söyledi

  • Ulan mesut arkadaki ekiple full teşkilat. Bilemedi ya hemen "bi hakkı daha vardı" djdjdjcjc. Alinin üzerine oyunlar oynanıyorrrrsss zıbab ıvj.

  • Mesut bi sorsana en son Zeynep Bastık ile şarkı söyleyecektiniz cıplak ayaklarla noldu ? :D

  • ali biçimin kafa acayip şekilsiz he :D

  • Ali abi 300 B like geliyor galiba :)

  • Mesutun hakkını yiyorlar yemeyin lan halk olarak mesutcan kazandı

  • abi sunu çok komik 😂😂😂😂😂😂

  • SİVASSSSSSS

  • İzlenme 2,4 milyon like 210B bu izlenmeyle bu like baya iyi

  • 2 güne Serdar Ortaç'dan telif gelir

  • Ulan Adama 40 yıllık şarkısını unutturdunuz helal olsun size 😂😂

  • KANALIMA GİRİP VİDEOLARİMİ İZLER MİSİNİZ

  • alinin çevresine bak mesutun çevresine bak aq asdsdsssddasdsad. alinin ki şamp ligi mesutun süperlig sasdsaasdsssddsa

  • Arkadaslar surekli şu sesleri kis ac kis ac yoruldum amk bagirmayin be bi argo kelimelere dikat edin annem geliyo bi vidoda prazerfetif diyonuz utandim amk 😂

  • Davut Güloğlu 10/10 char

  • Ali the last music bender

  • trtorrent.info/watch/qJSNfpiQhaN2asQ.html 280.000 ABONELIK KAPANAN KANALIMIZA INAT 💪 BASKANYT'den büyük çekiliş 👇😎 1.000 Aboneye özel 8.280 ₺ değerinde UC DAĞ ITIMI yapilicaktir arkadaşlar. Şartlar video açıklamasında 👍

  • 10.13nteki haller sjsjsjsj

  • Bu videodan da anladık ki kulaklıkla Ali ve Mesut izlememeliyiz.