İstanbul'un EN İYİ Sosisçileri VS İKEA SOSİSİ!

Herkese Merhaba, Bu video İstanbul'da bulunan en iyi sosis restoranlarına gittim. İstanbul başta olmak üzere farklı şehirlerde de hot dogcu yani sosisçiler açıldı ve gerçekten bilinen tatların da dışında farklı lezzetlerle birleştirerek güzel sunumlar ve tatlar ortaya koydular.
beni instagramdan da takip edin !!
firatsobutay
iş birlikleri; firat.sobutay@temagency.com

facebook sayfamız; tamervefirat

Videolarımı beğendiyseniz kanalıma "abone olup" bildirimleri açarak diğer videolarımdan haberdar olabilirsiniz.
Hepinize selamlar ben Fırat Sobutay :) . Kanalımda sizleri bol eğlenceli videolar bekliyor . Gülerken sizleri de güldürmek , sizleri de eğlenceme ortak etmek en büyük amacım :) Videolarımdan haberdar olmak için kanalıma abone olmayı unutmayın !! Görüşmek ve “Gülüşmek” üzere :)
İstanbul'un EN İYİ Sosisçileri VS İKEA SOSİSİ!

YORUMLAR

  • Fırat abi 'yi sevenler +1

  • Yemek kanalını hâlâ bekliyoruz abi 😍

  • #fıratsobutay10milyon

  • Fırat sobutay Enes Batur sungurtekin Turgut Ekim Murat sungurtekin TRtorrent'yi adanalılar ele geçirdi Sifjlarjlwndcnbdifytiwodmfbdkdk

  • Vava ya bi günde bizi götür kızımla abi 👍🏻

  • Hayatımda hoc hot dod yemedi :D sosis yedim ama öyle sosisli yemedim

  • Orkun : sonradan görme Fırat : sonradan gömme

  • #Firatsobutay1Million

  • Sosisli normalde ekmegin icinde olmuyormu

  • Maşalah çokk yiyorsun

  • Abi İstanbul çok pahalı vallaha Eskişehir çok daha ucuz

  • Ben 33₺ ye gider 10kg sosis yerdim shshhs

  • Arkadaşlar abone olalım Fırat abimize

  • Hi

  • ADANA YA GIT VE SOKAK LEZZETLERINI TAT DIYENLER +1

  • Bu adam kel değil miymiş aq

  • Küregin sapı nerede?

  • Sosisin kralını Kadıköy Haldun Taner Sahnesi'nin yanındaki büfede yaparlar.

  • Oo

  • Anca ye sen zaten

  • Seviliyorsun, farklısın

  • Abicim %63 un içinde bende vardım . Şimdi abone oluyorum . Trabzon'dan selamlar 😊 Seninle pide yeme kapışması yapabiliriz. Sürmene pidesi tabiki 😊 Lütfen dön bana abiii

  • İkinci hesabım abone oldum

  • Abi ali abiye git 1 Kilo cigkofte yeeee

  • Kız Erkek herkes gelebilir sunucumuza davetlisiniz.discord.gg/2RBtGW

  • Vava :D

  • Su adamı 1 milyon yapalım hadi yaaa

  • Makarnalari dene

  • 👍👍👌👌

  • yemekten anlamadığın ve sırf reklam için yaptığın çok belli ( kırmızı et nasıl 1. olur ) moda’da ki mekan şu zamana kadar yediğim en iyi yerlerden. böyle acemiliğini görünce üzülüyorum 🤷🏻‍♀️

  • 370 mili metre ne laaaa

  • Abi Vava bizim mekan yine bekleriz

  • Kameramanınada alıp cimrilik etmeyen adam gibi adam

  • 5 tl ekmek arası patatesli tavuk döner + kola benim zevkim Bu arada acıkınca bu yemek videolarını izleyenler?

  • pahalı yav :D 40 TL ye sosis ayran :D

  • <a href="#" class="seekto" data-time="167">2:47</a> milimetre mi?? :)

  • Abi çok karizmasın yüreğin çok temiz çok iyi kalplisin adamsın seni seviyorum

  • Benim yaRRam da 35 cm yiyecen mi sldndojdskjw

  • <a href="#" class="seekto" data-time="284">4:44</a> SEN NASIL GÜZEL ADAMSİN BE FİRAT. HELAL OLSUN GERÇEKTEN SANA.

  • 3. cocuga niye ismarlamadin cimri herif?

  • frat abi abone oldum seni 1 milyon abone yapçağız

  • Bir Adanalı derki: eğer Adana'ya gidip kebabından yemediysen yazık sana

  • <a href="#" class="seekto" data-time="160">2:40</a> milimetre değil abi mililitre

  • abi sen asmr çı ol bence çok iyi youtubersin

  • o abone olmayayıp en başta hepsini izleyenlerdenim yeni farkettim ve abone oldum arada hatırlat bence :d

  • Sosyal medyada mesajlaşma şansı ney la hahahahahahaha

  • En faydalandigim video içerigi, bilgimiz oluyo nerede ne var :)bende ayiptir soylemesi bogazima düskünüm sevdigimiz seylerde hemen hemen ayni sagolasin emegine saglik.Kocaman İstanbul nerde ne var aramaya kalksan bi senede bitirmessin.

  • ulan 40tl sosiliye vereceğime gider Nusr-et te hamburger yerim

  • Ulan senin nezamandir beri saclarin var? Benim bildigim firo sacsiz

  • Bayiliyorum bu "herseyi kendimiz"yapiyoruz diyenlere. Aslinda düsündügün zaman,bir esnaf herseyi kendileri yapiyorlarsa ki ekmegini bile,ozaman fiyat 110 gramm sosise 33 TL Tam Kazigin daniskasi.!!! Cünki kendileri yaptiklari zaman daha ucuz olmasi lazim.

  • Fırat abi bize gel 20 cm ama muazzam

  • Araya video kaçmış abi ne güzel abone ol deyişini dinliyorduk

  • Senin verdiğin o sosli parasına gel bir porsiyon kebapçı yalçından ciğer ye

  • en sonda küreğin sapını direk kazık olarak vericekler sanırım

  • 8.01 anaaa sarı kafa😆😆😆😆

  • Abi heralde İstanbul çok pahalı bizim okulun kantininde 3 TL hat dog ben Bursa'da yaşıyorum

  • As

  • Anağaa sari gafa abi senin doğal anlık hareketlerine bayılıyorum ya seni doğal ve samimi gösteriyor kendini ileride sakına kendini robotlaştırma👌

  • Adamsın firat reis 1 milyon için çevremdeki herkeze abone olmaya davet ediyorum 😊

  • abi ne kdr saç olsada o kellik belli oluyor gözümde halen

  • Güzel bir video

  • 53 cm yerim wDAW:DAWDAWAWAWDAWDWA

  • İKEADA SOSİS ZAMANINDA 2 TLYDI SOSIS YIYEN SINIRSIZ ICECEK ICIYORDU VAY BE

  • <a href="#" class="seekto" data-time="168">2:48</a> 370 mili METRE şsdlxkxmnzmzmzl

  • Sosisliyle mayonez sıkanı vurmaları lazım

  • Sosis ekmek arası turşuyla oluurr

  • Bir baktım bende abone olmadan izleyenim ahada abone oldum sayın Sobutay başka bir arzunuz😀

  • Neden sandaviç kralına gitmedin ki abiii :(

  • bide benim sosoi ye fırat 30 cm

  • paralara baj amk

  • IKEA WINS

  • Fikir hırsızlığı

  • sanırım ümraniye ikea ya gittin , çocukken oraya bizi almazlardı küçüğüz diye bizde bir abiden rica eder yanında girerdik 1 liraya sosisli ve sınırsız içecek alırdık hey gidi günler :) tolga ile beni de götürebilirsin diğer yerlere :D ikeadan başka bir yerde sossisli yemedim :) :D

    • Bizimde zamanında çok gitmişliğimiz var sırf sosis ve sınırsız içecek için eski meydan avm başkaydı be

  • Abone oldum bildirimleri açtım video like yaptım reis

  • anca yemek ye yağ fıçısı gibi olmuşsun

  • Eski kellerden kim kaldı be

  • #firatsobutayibirmilyonyapiyoruz

  • hakan 53 cm

  • yıllar sonra ilk defa gördüm abi seni saçlı halin bir garip geldi aq

  • <a href="#" class="seekto" data-time="167">2:47</a> milimeyre :)