SADECE KIZLARIN ANLAYACAĞI KOMİK ŞEYLER || 123 GO!’dan Kızların Karşılaştığı Zorluk Ve Sorunlar

katma 17 May 2020
Uzun bir günden sonra kızlar tek şey ister. O rahatsız, insanı daraltan sutyenleri çıkarmak! Yalnızca kızların anlayacağı birçok şeyden sadece biri.
Eğer bir kızsan, bu tuhaf durumlardan en az biri tanıdık gelmiştir.
Bu videoyu kız arkadaşlarınla paylaş ve bunun gibi daha fazla eğlenceli paylaşım için 123Go TRtorrent kanalına abone olmayı unutma!

#123GO #komik #kızlar

123Go! Turkish Kanalına Abone Olun: bit.ly/2WGFeKQ
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Müzik, Epidemic Sound: www.epidemicsound.com/
Stok malzemeleri (fotoğraflar, çekimler ve diğer):
www.depositphotos.com
www.shutterstock.com

YORUMLAR

  • arkadaşlar nasıl abone sayınızı artırıyorsunuz?

    • hiç doğru düzgün video paylaşmayan ama yüzlerce abonesi olan kanallar var?

  • ilkk

  • erkek olan yorum kız olan like ata bilirmi🤗🤗🤗

  • Çok güzel olmuş ojenabla😀😀🤫

  • ❤❤❤

  • E y lul

  • Çok mitlu işlrr🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗

  • Terbiyesizlerrr

  • Neresi komik

  • 😁😁😁😁😁

  • Yamalar apwlşakkkş

  • Liliy seni çok seviyorum

  • LiLi çok güzelsin💞❤🎀🌸🌹💎🌠🌟⭐

  • LiLi çok güzelsib❤

  • Sofdiyo

  • Biraksaydında sadece reklam izleseydk aq

  • Bisey diycem niye tuvaleti gosteriyusunuz çok ayıp yaaaa

  • 😌😌😌

  • Netfix BİZDEDE VAR 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🌹🌹🌹🌹

  • .

  • Abla ben çocuğum ammaaaa ayakkabısını bağlarken ayağını kırdddıı

  • Sadece kızlar anlar diye doğru d emişler

  • <a href="#" class="seekto" data-time="124">2:04</a>

  • <a href="#" class="seekto" data-time="165">2:45</a> telefonu açık hoparlörlere alsa daha güzel olcak

  • Tək anlamadığım şey niyə Azərbaycan da bu video trenddir:D?

  • 🦾

  • Liliy aferin sana maskeyi çıkardın💝💖💗💓🥰😇😡💞💞😡✌️💝💖💗

  • "Bunu okuyan kişi" İnşallah yarın istediğin her şey olur AMİN 1356 aboneyim 1400 yaparmıyız?

  • İyide neden öyle gösteriyorki

  • ❤❤❤❤❤❤💖💖💖💖

  • En sevdiğim vidyolar

  • Merhaba hocam ben sana haber veririm ben sadede bir

  • Ojeyi parmağına değil tırnağına sürüyon neden açmıyon telefonu

  • Aynen

  • Qizlar babat seydi😅😅

  • 2.15 ojenin üzerinde sofia yazio

  • 👙👙

  • <a href="#" class="seekto" data-time="264">4:24</a> iyi yaptın Sofia djdbsjdbs😂🤣

  • <a href="#" class="seekto" data-time="123">2:03</a> ayib yahu

  • Əla🌺🧡🌈🌹❤🥰

  • En son korku videoları izliyodum buraya nasıl geldim?

  • <a href="#" class="seekto" data-time="167">2:47</a> acaba bu kızın parmağının içi yok mu ne?

  • E jel ojehemenmikuruyor

  • O. Sudyen ve gostermesi ayıp deyilmi🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔

  • sadece salakların anlayacağı saçma sapan şeyler

  • Ya Erkekler gördüyse çok ayıp olur👇

  • 😝😃😗🙂 Dila abla senhangiülkedeoturuyorsun

  • ELERİNİZESALIK😍

  • Sofia beni çok güldürüyor😂😂

  • Lili ve Sofia çok komiksiniz😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣😅😅😅😅

  • Dili abla

  • Bu makyajı nasıl yapıyorsunuz ?

  • Lili çok güzel

  • 800 aboneniz hayırlı olsun

  • 5.55 Liliyin amcığı sulandı ohhhh

  • 👍👍👍👍👍👍👍👍🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩

  • En son ibrahim tatlisesi dinliyodum buraya nasil gəldim aq

  • ❤❤❤❤❤❤😄🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • ç₺ ,

  • Siz nerede yaşıyorsunuz bunu söyleyebilir misiniz. 📧📧📧📧:-) :-) :-) =-O 🔑🔑🔑🔑🔑🔑🔒🔒🔒

  • Bu kadar bu nedenle

  • Gjtupydıofsu

  • Sof😂😂😂😂

  • Ve emiyide seviyorum söylemeyi unuttum

  • Ben de lili viki sofya ve lanayı çooook seviyorum

  • Bende❤❤❤

  • 😊💐🐻🌹❤️👑💐

  • Benim pavarim LILI❤💋💋💋❤❤❤♥️♥️♥️♥️

  • Hərkəs bu videonu mütləq izləsin trtorrent.info/watch/i5-LaLWDlZuqqZk.html

  • Sizi çok seviyorum.♥️♥️♥️

  • Ben en çok sofia'ya bayılıyorum

  • Bu Gün Mənim Ad Günümdür😊⚡ Bəyənin Xatirə Qalsın😊 . . . . . . . . . 9 aydır youtube'dəyəm ama əziyyətimin qarşılığın ala bilmirəm, əgər bu ad günümdə mənə hədiyyə etmək istəyirsinizsə kanalıma abonə olaraq mənə dəstək ola bilərsiniz, dəstək olan hər kəsdən Allah razı olsun, Var Olun⚡

  • Hepsini anladım

  • Sofua cok tatli 🤰🤱

  • Yanlız telefonu parmağın ucu ile açabilirsin sonra hoparlöre alabilirsin zaten evde kimse yok.Hem tırnakların bozulmaz değilmiii?

    • 0ıııĺll8ııııpppöooo£€€p888€€&klklll888ıırıo777öppp8p887

  • Hepiniz çok güzelsiniz ve de eğlenceli

  • Kesinlikle doğru(hepsi)

  • Lili çok güzellllllllllllllllllllllllll💜💜💜💜💜💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💚💚💜💜💜💜💛💛💛💛💛💛💛💛💌💌💌💌💌💌

  • Beğen ve son rakamına bak 1. Sofia 2. Lili 3.lana 4.Amy 5. Sofia 6.Jess 7.olivia 8.Wicky 9. BELLA 10. KEVİN KİM ÇIKTI YANITLARA YAZMAYI UNUTMAYIN ❤

  • Lili ' yi çok seviyorum