SURVİVOR 83. BÖLÜM FRAGMANI | SURVİVOR YENİDEN BAŞLIYOR!

katma 20 May 2020
#Survivor Tv8 ekranlarında yayınlanan ve “Acun Medya” tarafından hazırlanan Türkiye 'nin en çok izlenen en heyecanlı yarışma programı...
İzleyenleri her sezon ekrana kilitleyen Survivor 2020'nin bu yıl ki yarışmacı kadrosu nefesleri kesiyor.
Ünlüler Takımı: Ersin Korkut, Uğur Pektaş, Aycan Yanaş, Derya Can, Parviz Abdullayev, Elif Gören, Barış Murat Yağcı, Şaziye İvegin Üner, Mert Öcal, Tuğba Melis Türk
Gönüllüler Takımı: Fatma Günaydın, Burak Yurdugör, Meryem Kasap, Sadık Ardahan, Evrim Kekik, Cemal Can, Makbule Karabudak, Ceyhun Jay, Tayfun Erdoğan, Nisa Bölükbasi, Yasin Obuz
#Survivor ıssız bir adada hayatta kalma mücadelesi veren yarışmacıların zor yaşamı ve birincilik mücadelesi.

YORUMLAR

  • Berkan her an Kâmillerrrr diycek gibi

  • Sampiyon yasin bumm ❤🤴😍🌴

  • ❤❤❤🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

  • Yasin sampiyon

  • Yasin bumm

  • Yasin sampiyon bumm ❤

  • Merhaba ben gelecekten geliyorum. Benim tuttuğum takım kazandı.7/6 Gönülülüler.

  • Berkanla ardahana kısacası bütün gönüllülere acayp uyuzum

  • Anlat bakalimi niye paylaşmıyorsunuz ya

  • Nisa karakter olarak çok çok ayrıcalıklı🙏🙏

  • Yunus Emre nin yolculuğu başladı inşallah giden o olacak

  • Son 2 videom survivor İzle pişman olmazsın

  • 😍😍😍😍👍👍👍👍👍👍

  • y

  • Tadı kalmadı şike ve kurgu dolu

  • sercan:bende olmayan Ben : beyin

  • Sercan: Bende olmayan? Cevap:BEYİN

  • Yazık ulanhahshs sergen;bende olmayan ahhshshs

  • Berkandaki enerji bi çocukta bile yok ehfjdjssjjsjss

  • Bir anket olursa ağzında jet motoru olup hiç susmayan kişi hangisidir?

  • Neden gönüllüler işaretle birseyi anlatınca sayılmıyor herzaman Sercan ya ağzını ya dilini ya saçını gösteriyor öyle herkez bilir adamın eli kolu durmuyor hileyle oyun almaya bakıyorlar birde karşı tarafı suçluyorlar herşeye bir bahane buluyorlar birde gönüllüler verilen görevleri titizlikle yapıyorlar onlar olursa olur diye yapiyo kazanamayinca laf ediyorlar ama görevindede neden Nisa çalışmasın onunla.kazaniyorlar diyor böyle sacmalik mi olur onlarda bir gurup isterse Nisa tek çalışır onlara ne onlarda çalışsın böyle bir terbiyesizlik yok sevimsizler illa birer bahane buluyorlar kendileri atamaz agamaz derken iyidi karşı taraf söylediğinde yapmayın diye kiziyorlar dengesizler anlaştılar anlaştıkları halde yine aynısını yaptılar böyle saygisiz insan görmedim kakasına yazdi diye küsen bir mert onada yar olmadı orası çokta iyi oldu eşinin elenmesine sebeb oldu Allah onuda orda bıraktırma sinsi sarı yilan herşeye bir bahane buldu sanki orayı o yönetiyor acuna bile güveni yoktu dengesiz insanları geçtik güneşe bir bahane buldu hiç oyun kazanamıyor dua etsin erinin sevenleri birinci yapiyodu ve güzel bir ders verdiler eşinin yerinde olsam.boyle birisiyle ömür boyu konuşmam konusmasinda

  • Barış Ve Nisa çok mutsuzlar e haklılarda

  • Yunus Emre qit artık

  • Adam eni sonu kendi yaptı bende olmayan

  • Y.emre inşallah ilk ele sen olursun çıkınca bu yorumları okursun nekadar Yalama ve kalektersiz olduğunu görürsün

  • berkan şımardın he

  • Fragman : Survivor Yeniden Başlıyor. Gerçekte : Akasya Durağı.

  • <a href="#" class="seekto" data-time="6">0:06</a> :)))))))))))

  • Antipatiksin Sercan

  • Sıtğvuy.

  • Adaların birleşmesi Barış'a hiç yaramıcak adamı zaten çoğu sevmiyor. Barış tek kalcak yine

  • Sercan: Bende olmayan Demek istediğim:Beyin

  • Ben nisanin yerinde olsaydim bende olmayan dediginde Beyin derdim ssjsjs

  • Yasin: hep yanında durayım hep destek vereyim ayakkabısını suya atınca bile yüzerek getireyim yemeyeyim yedireyim içmeyeyim içireyim onu herkesten koruyayım kendimden çok onu düşüneyim. Nisa: zor günümde yanında olduğu için cemal can diyorum...

  • Sercan:bende olmayan Elif: beyin

  • Muratın memeleri ne öyle ya

  • Kim ne derse desin tadı kalmadı ıyce tiyatroya döndü elenen kişileri renk katıyomus meyersem gizem:) askm :) ve mert :) bunlar tuzu biberiymis gizem puan getiremeyince sinirlenirdik askimdan gıcık kapardik mertin strarejik planlarindan nefret ederdik işte bunlar izletiyomus artık izlemiyom işte

  • Yunusun berkana harekwti efssane yunus emre kadar survivora başka bişey asla zevk veremez

  • Yunus Emre'ye gıcık olan bu benmi varimm

  • Sercan : Ben de olmayan Elif: Saç baya koptu m orda ya😅😅

  • Mertin elenmesini isteyip sonradan keşke.elenmeseydi diyenler

  • Hadi bekletmeyin, 83. yayınlayın 🧐😇

  • Ne kadar Gicik varsa gönüllüler takimina dolmus,maalesef manyakca hareketlere, argo konusmalara,rakibi kücük görmelere,dalga gecmelere pirim veriliyor,yaziklar olsun be.

  • Ks

  • Toknulmazdıq Gönülər kazandı

  • Ben Rojda survivor izliyoruz

  • Muratın memelerine düştüm kfkfkfjdjd

  • Sercan: bende olmayan Elif: saç safjasfgaksdgadg

  • Dört kişiye yedi kişi bide seviniyorlar ben olsam utanırım eksik kadroyla yarışmaya onlar karşı karşıya getirene ne dersin

  • Sercan: bende olmayan Ben: beyin?

  • Merhaba benim adim Sena lütfen Ben den aycana selam

  • Meğerse bu yıl Survivoruru Survivor yapan bu Ersin ve Mert miş . Survivorun ne tadı ne kaldı ne tuzu

  • Yasin ne güzel gecirdi barisa magdur diye

  • Burdan herkese sesleniyorum bundan survivorun reytingi düşecek mert ve ersin i oyunla gönderildi survivorun tadı ben şahsen izlemiyorum aycana şunu söylüyorum mertin gitmesine sevinmiş ama artık oyun kazanamıyacaklar

  • Anlat bakalımda kıvanç ı nisanın nasıl bildiğini açıklayın bize yalan yanlış yarışma izletiyorlar. Gerçekliği yok harbiden Zeynep bastık kıvanç tatlıtuğ tanıtımı yapılıyor.

  • Birleşim oldu!! Yunus Emre de oldu!! Kızlara karşı!! Canım cicim!! Dokunmalar filan,iyice asılmaya başladı 🙄🙄😎, dengesiz hareketler!!! Tuhaf..

  • Yasinimmm

  • Gönüllüler kazanır inşallah gönülden isteyenler +1

  • Korona inşallah ülkemizden gider 1 leyin

  • <a href="#" class="seekto" data-time="67">1:07</a> kelcanın espirisine Nisa ve barışın gülmemesi 😂

  • Anlat bakalımda en kotu olan elif nasıl 10 tane bildi sıkışınca

  • Baris asla ama asla bireyselde finale ordakilerini yenerek gidemez sadece sms te gide bilir

  • <a href="#" class="seekto" data-time="65">1:05</a> ACININ TATLI TEBESSÜMÜ!ಥ‿ಥ *_(☞(☞ ͡° ͜ʖ ͡°)☞ _**_<a href="#" class="seekto" data-time="1">00:01</a>:05_**_!_*

  • Yunus Emre : vizesi olmayan giremez! Yasin : Yehuuuuu😂

  • Bu berkanada qıcık oluyorum bir şey söylemiyor kimse amma hemən atlıyor biz misafir diyiliz falan yasinse nasıl da sıcak yaklaşıyor rakib takıma

  • Dünyadaki en sevmediğim film

  • Şu başlıklara farklı bir şey yazın 5 kere survivorı yeniden başlattınız hfhhdjd

  • Nobody : ... Yunus Emre : Abi

    • eğer itiraz eden falan varsa programı izlemeye tekrar davet ediyorum dmskmcdskmcsk

  • Berkan ne olub indi geldiz Mert yoxdu sevinisen

  • Beyler zamanında mert le barış kavga etmişti mert demiştiki MERT: ben bundan sonra avantaja çıkıcam çünkü parkura ısınamıyorum BARIŞ: ben takıma avantaj sağlım diye çıkıyorum demişti bu yüzden kavga etmişlerdi şimdi ise BARIŞ:yok abi ben bundan sonra avantaja çıkıcam parkura ısınmam lazım

  • Arkadaşlar anlat bakalımı ünlülerin kazanmasını isterim ancak GÖNÜLLÜLER kazanacak. Kesin bilgidir....

  • Sercan:Bende olmayan CEMAL CAN:BEYİN

  • Merti hic sevmiyordum ama yoklugunu hisediyorum be hjjgdgsgshwhehhh

  • Berkani sevmeyen tek ben miyim

  • İdi mert osay di böyle olmaz di mert seni özledik senin karşi tarafla tartişmalarin dan

  • İdi mert osay di böyle olmaz di mert seni özledik senin karşi tarafla tartişmalarin dan

  • Sercan: Bende olmayan şey? :p Elif: Saç :D

  • İkici şapion adayim Sutlac Cemel can

  • Ödülden Mert çıkıyormuş 😂😂

  • Sercan:Bende olmayan. Elif:Beyin...he pardon saç.