Maria ile Mustafa 14. Bölüm Fragmanı

katma 29 Kas 2020
#mariailemustafa #marmus
Kolombiya’dan Türkiye’ye gelen Maria ile Ürgüp’ün tanınmış ailesinin veliahtı Mustafa’nın aşk hikayesini konu alan dizi, bu aşk içinde üst seviyede bir gerilimi, imkansızlığı ve yaşadıkları büyük zorlukları ekranlara taşıyor.
Yapımını NTC Medya’nın, yapımcılığını Mehmet Yiğit Alp’in üstlendiği, sezonun en iddialı dizisi, “Maria ile Mustafa”nın başrollerini Hilmi Cem İntepe, Jessica May ve Tamer Levent paylaşırken, projede Ezgi Çelik, Haki Biçici, Haldun Boysan ve Hülya Gülşen gibi birbirinden başarılı birçok oyuncu rol alıyor.
Maria ile Mustafa TRtorrent Kanalına Abone Olmak İçin; bit.ly/3fTLxAt

YORUMLAR

  • Acaba şu senorist kafan mı hos marinanın bebeyini öldürerek eline ne gecti tam tersi goncayla halibin anne babasi ölecekti ki pişman olacaktılar bunu yaparken

  • Patlama oldu kimsede yanık yok

  • yeni bölüm gelsin çok geç koyuyorsunuz

  • Yasin okuyalım hepsinin ruhuna baya ölen oldu

  • Ne zaman çikicak ya

  • Bütün iyi insanlarin hepsi aptal kötü karakterler ise çok akıllı biraz daha gerçekçilik bekliyorum eski esprisi kalmadı dizinin🤔

  • Yeni oyuncu severiz :))

  • Galipin ana babasida benje o'ldu

  • Melek da o'ldu

  • Oh be gitti sonunda eda

  • Herkesin içinde tek mariaya birşey olmuş ama dizi çok güzel ilerliyor

  • Artık 2. Fragman bekliyoruz ah maria❤mustafa nisan ❤rüzgar YENI BÖLÜMDE İYİ ŞEYLER OLMASI DILEĞILE...sevgilerle.🖤❤🖤

  • Ne zaman 14 bölümün 2 . fragmanı geliyor

  • Maria 1.bölümde bir sevgilim vardı ve yalancıydı demişti bu o adam olabilir mi acaba

  • Ya hadi 2. Fragmanı çıksın artık lütfen!!

  • الله احب المسلسل يارب تزيد المشاهدات 😭😭❤️❤️.

  • Bebek olmedi ruya

  • Marianın bebeğinin ölmesine üzülenler ben şahsen çok üzüldüm 😦birde kos koca patlamada küçücük doğumamış bebek tek öldü

  • Yeni oyuncuyu merak edenleri bir görelim 👇

  • Bu adamın gelmesi çok heyecan verici

  • Gonca kolay kolay bırkmiycak bunları gıcık

  • of ya niye marianın bebeği öldü bu arada o yeni gelen adam kesin mariaya aşık olacak

  • Bu yeni kişi kim be İnşallah maria ile mustafa nın başını belaya sokmaz

  • Ya shaka gibi

  • Arkadaşlar Gelin Maria ile Mustafa dizisine destek olalım reytingi 5-6 olsun yeni bölümü kaçırmayın inşALLAH reytingi 5-6 olur izlerseniz sevinirim

  • Bence hoş olmamış bebeğin ölmesi 😢😢😢😢😭😭😢😭😢😢

  • Son gelen kişi marianin eski sevgilisi diyenlerrr Begeninde sayımızı bilelim.

  • Salam

  • сох мухтешем

  • Bence fragmanfaki gizli adam Marianın eski sevgilisi bence.... ( Ama çok kötü birine benziyor. ) MARİA 💕❤️MUSTAFA

  • MariaileMustafa fandom #Zümrüdüanka fandomunun sizin yardımınıza ihtiyacı var ve tabii ki fandom olarak biz de aynısını yapacağız. Çarşamba günü bizi izlerseniz, Pazar günü de sizi izleriz! Bir araya gelirsek ikimiz de reytingimizi artırabiliriz. Ne dersin?🙏🏻

  • Bu gonca ne yapıyorsa yanına kalıyor be

  • uruguaylı damat bu diziye girmeli. reyting rekorları patlar.

  • İyicene içine ettiniz bu dizinin de maria nın karnı büyümedi ama bebeğin mezarı var ne saçma

  • Qué pena le hicieron perder al bebé de Maria 😭😡 esto nos deja sin ganas de seguir viendo esta historia

  • Nadireeee nerdesin

  • bebeğin zaten düşme tehlikesi vardı ama kaeşke düşmeseydi

  • Diziye katılan Ceyhun mengiroğlu Görkem adıyla katılacakmış

  • Bravo gerçekten Bravo şu bebeği öldürmeden duramicaktınız dimi

  • Ya bu kadar da olmaz ama bir tek bebek mi öldü. Olmadı bu bir anlamı ifade etmedi. Bari eda filan ölseydi.

  • Ay bu yeni gelen adam nasıl bir karizma yarabbim

  • off kaşki bebek ölməsəydi

  • Bebek için üzüldüm ama filmin sonunda belki bir bebekleri daha olur

  • Bombanın amacı bebeğin ölmesiymiş zaten...

  • Bence daha çok makyaj yapılabilirdi yanık olarak

  • Ceyhun Maria'nın eski sevgilisi olmaz umarım

  • Kımseye bısey olmadı sadece marıa ve bebegıne mı zarar geldı ne kadar sacma 👎👎

  • Bomba sçamlalık olmuş

  • küçükken balona su doldurup yere atar patlatırdık...heralde öyle bir bomba patladı...hahaha...o patlamada herkes yaşıyo bi maria nın bebeği öldü öylemi??dram değil tam bir komedi çekiyorsunuz...

  • Bir mucize olmuş yoksa böyle herkesin sağ çıkması İmkansız

  • O bombayı oraya eda mı koydu

  • Bende bebeklerinin kaybetmesine çok üzüldüm

  • هل من احد عربي؟؟

  • Tadını iyice kaçırdılar. Galip kötülükleri yapıp geziyor ohhhn ne ala memleket !!!O bombadan çok sayıda insan ölürdü tamamen saçmalık

  • Bu lap naqildiki.Mariyaya, insanlara bir wey olmadi, yalniz bebek oldu.Yonetmen burda cox boyuk sehv edib.Boyuk partlamada kimsenin burnuda qanamadi.

  • Ya bu gonca nisana ne demeye çalışıyor ''yakında benim neler hissettiğimi sende anlayacaksın ne demek ''gonca ne anlatmaya calisiyon Sen hala hala valla sakin rüzgara birşey olmasın ya😢

  • O degilde o arkadaki adam kim bilenler varmı?

  • Ulan galib sen nasıl birşeysin yine herşeyi mahvettin😤

  • Ya offf😢

  • Bari aralarından bi kaç kişide yaralansaydı daha inandırıcı olurdu ama üzüldüm mariyanın bebeğinle yazık ya😞

  • Nnnnnnnneeeeeeeeeee oho bu nasıl bi bölüm

  • Gelen adam maria' nın eski sevgilisi olmasın ? 🤔

  • gelinlik hala beyaz😁

  • Başrol bebekler ölmezzz amaaaa :(

  • Koskoca bomba patlıyo dışardan bile görünüyo ama bir tek maria.zarar görüyo yok artık yanii

  • Bu dizi bu bölümden sonra izlenir

  • Yorum yapppın

  • Gerçektende senarist izleyiciyi umursamıyor

  • sheref sozu ,daha iyidi ya nie final oldu yuh.

  • Dizi güzel aslın da niye hakettiğini alamıyor hala anlamış değilim

  • Que pena la de Maria... su bebe🙆‍♀️ y ahora este señor a que vendra??a llevarse a la señora incordio??

  • Vay be diziye Ceyhun Menguroğluda geldi. Bu ya Mariyanin abisi yada eski sevgilisi falan olacak.

  • Ne kadar saçma koskoca patlama oldu yüzünde gözünde bi duman izi bile yapmamışlar xndnx

  • Neden maria dışında hiç kimse yara almamış.

  • Yanıklar çok az biraz yapmacık olmuş herkesin yüzü yara bere olmalıydı

  • Yanıklar çok az biraz yapmacık olmuş herkesin yüzü yara bere olmalıydı

  • Yorumlar çok az

  • Baraj gibi aptal bir dizi varken bu final olmamalı

  • Barajı geçsin bu dizi

  • Bebek gitti final geldi yönetmen tam düzeltmiştin yeniden başa dönderdin😅🤔🤔😔

  • Senarist kendine gel o koskoca patlamada bir tek mari yanın karnındaki bebek ölmüş çok saçma

  • No q no pierda el bebé

  • Ay bu ne yaa yeter yaa bu nasil diziuya qonca her kezi olduruyoo artik bakmamm yaa iyrenc oldu

  • Eda kim?

  • Bir hafta beklemekden nefret ediyorum yaaa

  • Herkes sag bir bebekmi oldu ah senarist

  • Lan seyrcini aptal yerine koymanizdan bikdim. Allah bu diziye arka sokaklar ömrü falan verməsin. Yeni hayat ömrü versin😃😃😃😃😃 onca anne korumasina rağmen bebek öldü. Senarist aptalsin

  • Kim oldu?

  • Keşke yalcinogullari ölseydi. Gonca'yla Galip kendi tuzaklarına kendi düşseler. 😭😢

  • Gonca şeytan ötesisin

  • 👏👏

  • Çok saçma cidden orasi havaya ucuyo ama kimse yaralanmiyo merianin karnındaki bebek nasil zarar görüyo bari oranı insanlar biraz yaralansaydi. Çok saçma olmuş😖😖

  • Yeni gelen kesin goncaya kaldı

  • O bebeğin ölmesi saçma olmuş bence

  • 💛

  • "Çok canım acıyor "

  • Bu fragman olay olay

  • Çok iyi dizi

  • İzleyin izlettirin

  • Yorum yapın