Gazapizm35

Gazapizm35 Gazapizm35

  • 69
  • 855
Organizasyon & İletişim:
Argo Yapım - 0533 092 27 46

Video

5:23Gazapizm - Yol (Official Video)
Gazapizm - Yol (Official Video)görünümler 2,6 Mn9 gün önce
4:56Gazapizm - Unutulacak Dünler
Gazapizm - Unutulacak Dünlergörünümler 124 Mn8 aylar önce
3:57Gazapizm - Efkar ft. Deniz Sungur
Gazapizm - Efkar ft. Deniz Sungurgörünümler 4,9 Mn8 aylar önce
3:33Gazapizm - Bu Rüya Benim
Gazapizm - Bu Rüya Benimgörünümler 2,3 Mn8 aylar önce
3:53Gazapizm - Yaşanırsa Diye ft. Cem Adrian
Gazapizm - Yaşanırsa Diye ft. Cem Adriangörünümler 2,8 Mn8 aylar önce
4:25Gazapizm - Sağı Solu Kes
Gazapizm - Sağı Solu Kesgörünümler 52 Mn8 aylar önce
3:20Gazapizm - Perişan ft. Gaye Su Akyol
Gazapizm - Perişan ft. Gaye Su Akyolgörünümler 7 Mn8 aylar önce
4:16Gazapizm - Yol
Gazapizm - Yolgörünümler 3,4 Mn8 aylar önce
3:23Gazapizm - Pisliğin Üstüne Basmışlar
Gazapizm - Pisliğin Üstüne Basmışlargörünümler 3,9 Mn8 aylar önce
3:12Gazapizm - Çöplük
Gazapizm - Çöplükgörünümler 2,3 Mn8 aylar önce
5:10Gazapizm - Dayan
Gazapizm - Dayangörünümler 7 Mn8 aylar önce
0:21Gazapizm - Ölüler Dirilerden Çalacak (Teaser)
4:32Gazapizm - Kalbim Çukurda ft. Cem Adrian
Gazapizm - Kalbim Çukurda ft. Cem Adriangörünümler 96 Mn2 yıl önce
3:44Gazapizm - İsminizi İstiyorlar
Gazapizm - İsminizi İstiyorlargörünümler 33 Mn2 yıl önce
0:19Gazapizm - Heyecanı Yok (Teaser)
Gazapizm - Heyecanı Yok (Teaser)görünümler 736 B3 yıl önce
0:25Gazapizm - Gece Sabahın  (Official Teaser)
Gazapizm - Gece Sabahın (Official Teaser)görünümler 180 B4 yıl önce
7:50Gazapizm - Bir Gün Her Şey (Albüm Tanıtım)
3:25Gazapizm - Sanki Bir Halkın
Gazapizm - Sanki Bir Halkıngörünümler 7 Mn5 yıl önce
3:56Gazapizm & Boykot -  Kutlu Olsun Günün (8 Mart)
2:43Gazapizm - Kafandaki Silah
Gazapizm - Kafandaki Silahgörünümler 2,9 Mn5 yıl önce
3:17Gazapizm - Yeraltı Edebiyatı
Gazapizm - Yeraltı Edebiyatıgörünümler 10 Mn6 yıl önce
3:53Gazapizm - Kafam Karışıyor
Gazapizm - Kafam Karışıyorgörünümler 12 Mn6 yıl önce
4:01Gazapizm - Kayıp Kelimeler
Gazapizm - Kayıp Kelimelergörünümler 9 Mn6 yıl önce
3:21Gazapizm & Cashflow & Monoman - Argo
Gazapizm & Cashflow & Monoman - Argogörünümler 901 B7 yıl önce
1:51Gazapizm - Dart Noldu? (Performans)
Gazapizm - Dart Noldu? (Performans)görünümler 3,6 Mn7 yıl önce
4:35Gazapizm ft. Gardiyan, Zorba - Durduk Yere
Gazapizm ft. Gardiyan, Zorba - Durduk Yeregörünümler 68 B7 yıl önce
3:05Gazapizm ft. Sayedar & Despo - Hepsi Gereksiz
Gazapizm ft. Sayedar & Despo - Hepsi Gereksizgörünümler 51 B7 yıl önce
4:01Gazapizm - Yan Etkiler  (2009)
Gazapizm - Yan Etkiler (2009)görünümler 260 B7 yıl önce
3:08Gazapizm - Korkma
Gazapizm - Korkmagörünümler 2,3 Mn7 yıl önce
1:52Gazapizm - Ağabey (2012)
Gazapizm - Ağabey (2012)görünümler 2,4 Mn8 yıl önce
3:19Çağrı Sinci & Gazapizm & İndigo - Keşke (2012)
2:54Gazapizm - Durum Nedir (2011)
Gazapizm - Durum Nedir (2011)görünümler 618 B8 yıl önce
3:04Gazapizm - Yangın Yeri (2009)
Gazapizm - Yangın Yeri (2009)görünümler 787 B8 yıl önce
3:36Gazapizm ft. Hanhukei - Durmam Yürürüm (2012)
3:29Gazapizm - Kaçanlar Onlar (2010)
Gazapizm - Kaçanlar Onlar (2010)görünümler 618 B8 yıl önce
2:53Gazapizm - Nerden Geldi (2012)
Gazapizm - Nerden Geldi (2012)görünümler 2,1 Mn8 yıl önce
2:14Gazapizm - Terk-i Alem (Sözleriyle Birlikte) (2010)
2:31Gazapizm - Kimse Alınmasın ( Canlı Performans )
3:59Gazapizm - Yasaklıdır Gülmek (2011)
Gazapizm - Yasaklıdır Gülmek (2011)görünümler 1,2 Mn9 yıl önce
2:51Gazapizm - Sevmedim Söylediklerini (2010)
Gazapizm - Sevmedim Söylediklerini (2010)görünümler 14 Mn9 yıl önce
4:12Gazapizm ft. Sansar Salvo - Kimse Alınmasın
Gazapizm ft. Sansar Salvo - Kimse Alınmasıngörünümler 427 B9 yıl önce
6:17Gazapizm ft. Rapangels, Zorba - 35 Konvoyu
Gazapizm ft. Rapangels, Zorba - 35 Konvoyugörünümler 74 B9 yıl önce
3:54Gazapizm ft. Talking Gunz - Ha Ha Ha!
Gazapizm ft. Talking Gunz - Ha Ha Ha!görünümler 44 B9 yıl önce
3:46Gazapizm ft. Rapangels - Konu Savaş
Gazapizm ft. Rapangels - Konu Savaşgörünümler 81 B9 yıl önce
2:49Gazapizm ft. Narkoz - Tamamen Bıraktım
Gazapizm ft. Narkoz - Tamamen Bıraktımgörünümler 99 B9 yıl önce
3:31Gazapizm ft. Gardiyan - Yerlerde
Gazapizm ft. Gardiyan - Yerlerdegörünümler 78 B9 yıl önce
3:42Gazapizm - Nefsime Hükmet
Gazapizm - Nefsime Hükmetgörünümler 814 B9 yıl önce
1:14Gazapizm - Prolog
Gazapizm - Prologgörünümler 167 B9 yıl önce
2:48Gazapizm - Hastane
Gazapizm - Hastanegörünümler 106 B9 yıl önce
3:01Gazapizm - Korkuyorlar (2009)
Gazapizm - Korkuyorlar (2009)görünümler 4,5 Mn9 yıl önce
2:56Gazapizm - Katil Paranoya
Gazapizm - Katil Paranoyagörünümler 143 B9 yıl önce
2:59Gazapizm - Geceleri Konuşanlar
Gazapizm - Geceleri Konuşanlargörünümler 110 B9 yıl önce
2:48Gazapizm & Gardiyan ft. Zorba - Biten Olduk
Gazapizm & Gardiyan ft. Zorba - Biten Oldukgörünümler 1,7 Mn9 yıl önce
4:05Gazapizm & Gardiyan - Mektup (2008)
Gazapizm & Gardiyan - Mektup (2008)görünümler 3,6 Mn9 yıl önce
3:02Gazapizm - Radikal Sevdalar (2009)
Gazapizm - Radikal Sevdalar (2009)görünümler 2,7 Mn9 yıl önce
3:06Gazapizm - Bulacağız Belamızı (2009)
Gazapizm - Bulacağız Belamızı (2009)görünümler 402 B9 yıl önce

YORUMLAR

  • Necip amir nabıyo lan orda. Kollamada ki

  • açken yağma isyan sayılır

  • Kulaklık ve son ses. Söyleyeceklerim bu kadar👍🔊❤

  • Kötü huyum çok, malesef işte böyle malesef fakat sen gibi yalan dolan bilmiyorum

  • Unutulacak dünlerrrr

  • 18 senede benim oldu babamı kaybedeli.. Hayel mayel hatırlıyorum anasız olurda babasız olmaz dediler, babasız olurda anasız olmaz dediler.. Terazi hata verdi anada olsa baba arandı hep.. Tatmadım yaşamadım o baba tadını.. Babanızın kıymetini bilin.

  • amazing

  • bahar sönmez resmen şarkıya can katmış

  • Sen bu dünyadan gittin ama ben tekrar geliceksin umuduyla bakıyorum hayata meleğim 🌸

  • 🤯🤣🍗🇹🇯😳👃🏼👃🏼🤧⭐👃😔🤫🔥💯💚♥️😝🇷🇸✋✔️😀😃😄😁😆😆😅😂🤣😭😊☹️😜😒🧐😞😯😢😴😯🌛👹👻👹🎃💖💕🖤🧡💚💋🤲🏾👎👤👁️✋👉🏿🤙✌️🤳🖖✍️👩‍🚒👩‍⚖️👩‍🌾👩‍⚖️👩‍🌾👩‍🔬👼👩‍💻👩‍🏭👦👳👩‍⚖️🧕👩‍🔬🍃🌴🍃🍂🌊🍁🌧️🦂🐠🐣🕊️🐳🦇🍞🥒🍞🥚🍠🥪

  • Mehmet özgür reis klipte bile konuşturmuş oyunculuğunu

  • var İNAN.

  • Ağa be. Sevgilim beni aldatıyomus vaybe 😔

  • Biri beğenirde gelip dinlerim inş

  • Biri beğenirde gelip dinlerim inş

  • bir insan her dinlediğinde duygulanırmı ben duygulanıyorum.Ve eminim benim gibi milyonlar

  • AYYYY ÇUKURU MU İZLİYORSUN DİYİP ELEŞTİRENLER. ŞARKIYI AŞKI MEMNUNDAMI DİNLEDİNDE SON SES DİNLİYORSUN

  • 👍👍👍👍👍👍👍 Süper

  • 3:29 poşeti yirtsana mal

  • HER şarkın o kadar güzelki tarif edemem teşekkürler dostum

  • 100. Bölüm pazartesi

  • Aşmış artık belli. :)

  • Adam gibi

  • Bu şarkıyı dinkerken gözlerimi kapatıp mutsuzlumu düşünüyorum duygulanıp bu hayatın ta ... Diyorum psikolojim çokk bozuk 💔💔

  • MODELLER ÇOK KÖTÜ

  • Şarkıya bağımlı oldum resmen replay Tuşuyla aşk yaşıyorum

  • 20 Milyon Da görüşürüz🥀🥀

  • Çok fena gaza getiriyo

  • Çukurdan gelmeyenler beğensin sayımızı bilelim

  • Seni unutmayacağım.Belki bunu ağlayarak dinliyorum ama birgün inanıyorum beraber dinleyeceğiz.Eck

  • 100M olunca haber verin ha

  • Ulan mine ,darbe gibisin,beni 50 yıl geriye götürdün....by tatu

  • Şarkı bittikce başa alıp dinliyorum

  • Bugünlerde annemi kaybettim hayatın ne kadar yalan ne kadar boş olduğunu anladım

  • Bu şarkıdan sonra sanırım herkes bi ayağını denk almıştır

  • Senin kötü bir şarkına denk gelemicekmiyiz be birader

  • Kyk çok dinledim bu şarkı çünkü yanımda kimse yoktu sanki beni anlatoyordu öyle yorgun sabahlar uyandik ki ve sonunda bitti inşallah güzel yerlere geliriz.....

  • Selamlar

  • Yürüdüğün yolda seninle aynı menzile ulaşmayı hedeflemeyenler için hızını düşürme. Seninle aynı yere varmak isteyen mutlaka senin hızına yetişecektir.

  • [•••] {•••} (•••) <•••> #Çukur100

  • 💔

  • izleyen kaldıysa begenin yaa

  • gazapizm izleyen kaldıysa begenelim yaaa

  • Yürüdüğün yolda seninle aynı menzile ulaşmayı hedeflemeyenler için hızını düşürme. Seninle aynı yere varmak isteyen mutlaka senin hızına yetişecektir.

  • bir insanın bir insana duyduğu şu aşka bakın

  • çok sevdiğim bir abim derki ; Gazapizm Hayattır , Sokaktır . Gazapizm ADAMDIR

  • Hoşgeldin 18, bu şarkı sana ders olsun.

  • Ve bu yalnız olcak...

  • Unutulacak dünler yaşanılacak günler var öyle günler var inan yalanmış ziyanmis hayat deyip gitme ||||| Ben sana bu çiçekleri mezarlıktan çaldım

  • aga be aglamam geliyo ama annem yanımda üzmek istemiyon yoksa göl olurdu

  • ,,

  • Ne zaman umudum tükense buraya geliyorum bari bi not bırakayım "gelecekti ben umarım hayellerine kavuşmuş başka bi şehirdesindir ve umarım insanlara güvenmeyi bırakmışsınıdır"

  • Taşıdığım matara kaç dirhem su alır bilirim ama kimseyi taşıyacak halim kalmadı artık

  • 0:07

  • Gerçekten adam guzell soyluyorr hellal olsunn ben bu sarkiyi dinleerken kendimi arabada son gaz gittigimi hissediyorum

  • ben yine buradayım ama sen yoksun

  • Gece çökünce insan gölge veren ağarçları bile unuturmuş yeğen. Tuncel Kurtiz

  • Ve Paşa çukura geri döner 😎😎

  • çukurdan duymuşsundur ve bağımlı olmuşsundur

  • 2020 de izleyenler +1

  • Adammmmmm

  • Her yorumda bir kadının,bir annenin adı var. Liste uzuyor ve bu adalet sistemi ile devam edersek uzamaya devam edecek. Allahın emaneti eşlerine zulüm eden erkekler bilin istiyoruz: ÖLÜLER DİRİLERDEN ÇALACAK!

  • cukurdan sonra dinleyenler bir like

  • Gazapizm : Şarkı Yaptım güzeldi Çukur : Bizim Şarkımız

  • Adanaya hoşgeldin adanaya

  • bi yazi kış ettik bu kasım dön

  • Merhabayla yol vedalarla yol..

  • Allah bi şarkıyı kimseye adatmasın onun için gelenler anlamını bilir

  • bir dizinin milyonlara nasıl bir anda ulaştığının kanıtı..

  • Biraz sonra telefonumu satacağım son param ondan sonra ne olur bilmem son kez dinliyorum bir daha nerede denk gelirim bilemem... Kazanmak kirlidir kaybedelim insan kalırız :)

  • OLUM ARKADAKİ KORO ÇOK İYİ LA TÜYLERİM DİKEN DİKEN OLDU

  • ''Uykusuzluk Sen De Artık...''

  • Cok. Guzel

  • Adama bu yapılırmış lannn

  • Hamit Karasu

  • Ne yapıyorsunuz lan siz 🤬🤬 cam kırıyo adam düşürüyosunuz🤬

  • Sabah olmiyacak kalk .soldan ara sokakta beyaz Toros selektör korkcan....

  • Argo hizmet boykot 👏 🤗 🥀

  • Seni çok seviyorum ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  • Abi tek kral sensin