BiPlayTv

BiPlayTv BiPlayTv

  • 73
  • 11
BiPlay TV
Yeni nesil bir TRtorrent şirketinin kanalı olan "BiPlay Tv" karşınızda. TRtorrent'un genç ve organik yapısı ile yılların televizyon geçmişini bir araya getirerek harika bir kanal kurduk. Tam anlamı ile bir ENTERTAINMENT kanalı olan BiPlay TV'de aşina olduğunuz birçok ismi bugüne kadar hiç görmediğiniz şekilde izleyeceksiniz.

İçeriğinizi Hakettiği Yere Ulaştırıyoruz !
Sizde BiPlay TV çatısı altında program üretmek istiyorsanız bize fikirlerinizi ulaştırın. Fikirleriniz bizim için çok değerli!
İletişim:
- [email protected]
- [email protected]
İg: bit.ly/34Ouyw7

Video

14:19SORGU ODASI 2. SEZON | BEST OF |
SORGU ODASI 2. SEZON | BEST OF |görünümler 6 BAylar önce
22:52EVRİM KEKLİK: HAKKIMI ALAMADIM !!! | SORGU ODASI |
0:54EVRİM KEKLİK | SORGU ODASI | FRAGMAN | 18.08.20
16:15GEL SANA Bİ' | ARDA TURAN İLE FIFA | BÖLÜM 4
15:14FAZLA CESARETLİ ŞİŞE ÇEVİRMECE | SÜLÜN SİSTERS
20:51SORGU ODASI 1.SEZON | BEST OF !!!
SORGU ODASI 1.SEZON | BEST OF !!!görünümler 8 B10 aylar önce
17:00AMA KAFAMIZ NASIL GÜZEL BAŞKAN  !!! | SORGU ODASI
17:46SORGU ODASI & SİNAN AKÇIL | BiPlay Tv
SORGU ODASI & SİNAN AKÇIL | BiPlay Tvgörünümler 80 BYıl önce

YORUMLAR

  • Ikonci el arabada nemi oluyor milletimiz biribirini kazikiliyor kimse kazanamaz sattiğin arabanin yerine daha iyisini ayni fiyattan alamassiniz iki ucu boklu değnek

  • doğan abi M3 ile Ferrari 458 i kııyaslıyor hayalindeki arabaları :D 12:00

  • sen yeteneksiz beceriksiz estetikli bebek salak kıskanıyorsun nidayı sen evrim hazmedemiyorsun her onu seviyor peki sen okumuyorsun ama nisa yetenekli becerikli peki sen estetik kilolu bebek

  • Abi daha eğlenceli videolar bekliyoruz

  • Ayyyy yazık kıza

  • Neden bu kadar iticisin

  • Bu kadını istiyorum😂😂😂😂

  • adamsın king of youtubers :)

  • Yeter...... Devamını oku

  • süpersin ya :)

  • Abi kadının suratına niye bakmıyosun konuşurken

  • Hem hamster hem kel hemde itici. Boş konuşmuş... Ertemde boş kelimesinin ete bürünmüş hali

  • Duygu abla senin hep arkandayım onlarsana isterlinç atsın ister dilike atsın senne hissetersen bende onu hisseterim seni sırtından vuranı bende sırtındanvururum biz hep senin arkandayız 😘😘❤❤❤😁😁💙💙

  • doğal değil

  • çok yapmacık değil mi nalet bebe? gereğinden fazla?

  • Aşkım kapışmak ile olan diyalog harikaydı cok net tertemiz muhabbet bayıldım

  • Kral çok güzel program olmuş ve bölüm çok güzel. Günümüz ilişkilerinin problemlerini gayet güzel değinmişsiniz. Bu tür problemleri daha çok işlemenizi tavsiye ederim.

  • 3:18 erkekten hoşlanıyor

  • Kardeşim çok güzel.aşhım gabışmah diyorsun .

  • Bundan sonra adres belli aşk 👉❤️👈

  • Hayırlı olsun Ömer’im. Bahtı açık olsun inşallah...

  • Boş yapmışlar

  • Geceden gündüze geçer gibi Aydınlandım 😬

  • 13:14 abi gülmekten öldüm ya jddjdkdlfkfk

  • Acaba Burak Akkula çok fazla erken mi entübe yapıldı. Şimdi yeni yeni şeyler duyuyorum. Doktorlar ve sağlık çalışanı kendilerini korumak adına hastaları çok erken entübe ediyormuş ve Corona virüsü gidinceye kadar ciğerler düzelse dahi entübe tedavisi devam ediyor diye düşünüyorum. Bu tedavi sürecinde de erken ölümler olabiliyor. Komplikasyonlar çıkabiliyor. Bence 21 gün değil de, 5 gün falandı asıl entübe tedavisi. Gerisi fazla erken ve fazla uzun tutulmuş hali..

  • Yanarsıınnnnnnnnnn 🔥🤣

  • K harfine tepki olarak dünyaya gelmiş ömer abimiz. Suraya osurugunu koysun onu da izlerim seviyoruz devamkeee

  • Çokn

  • Mekanın sahibi Enderdir

  • Ne guzel dedi trip cok sacma birsey insanlar konusarak anlasir. Trip atarak ne anlamamizi bekliyolar soylesenize derdinizi acik acik😁

  • Harika bir program oluyor.

  • İzmir'deki lüks gayrimenkullerin tanıtım videolarını çekiyorum. Sizlerle birlikte evin detaylarini özelliklerini inceliyorum.. İlk videomu dün yayınladım kanalı destekleyip abone olursaniz çok mutlu olurum

  • Aşkım Kapışmak 16 saat susmadan konuşsa dinlerim. Muhteşem biri.

  • Hee tamam oldu you tube poloooolandınnn

  • Kaliteli içerik

  • evet kadın sevdiğine trip atar ilgi istiyordur bi şeyleri konuşmak istiyordur susuyorsa bitmiştir geçmiş olsun

  • Konuklar , konu, bu bölüm tamamiyle şahaneeeee olmuş 👍❤

  • ❤️❤️

  • Killa ceza best nokta

  • Ulan bitane buluş yapan kadın söylesene erkek kadından daha zekidir

  • Abone olundu 👍👍

  • Hiç bir ülkenin 2. El araç fiyatları %100 artmadi.... neden türkiye??

  • Yılansın be dewamkee

  • Allah kadını ve erkeği aynı kapsamlarda aynı donanımda yaratmamıştır. Zaten şu yalana inanmıyorum 🙄 O bu erkek veya kadın bedenine hapsolmuştu ben cinsiyetimi değiştirme kararı aldım. Varsa aksini idda eden Sohbet etmeye hazırım.

  • Okadar saçma video üreten Kişiler milyon izleniyor şu yapılan emeğin karşılığı bukdr olmamalı gerçekten yazık ama Ömer yürüdüğün yolda devam et allah vergisi komiksin sonradan değil 👍

  • Yaşlandık, doyamadik ve artikkkkkk 4 büyük şehirde Kiev mahallesi var gitmelere gerek kalmadı Gralllllll....

  • Yaaa nasıl bi adamsın sen yaaa 🤣🤣🤣 🤣🤣

  • araç almak hayal oldu. iyi ki @ininalkart araç kiralamada kampanya yapıyor.

  • Aşkım Kapışmak her konuştuğunda “lan harbiden öyle” diyorum😂😂😂

  • Gralllll

  • 👍

  • NALET Bebe

  • GIraaaalll

  • ZORADAM😈

  • Lan bende diyorum niye kaybeden taraf hep ben oluyorum.Meğer mevzu buymuş.Dinle,onayla ve mevzuyu çözmeye çalışma.Şimdiye kadar izlediğim en bilimsel video 🤩😉

  • Pışpışlandın grallll nası özetlemiş yavhu sanki bizden biri hem gerçek hemde peri

  • Gercekten en iyi youtuber gerçekten cesur bi insansın cok iyi bi insansın kendini yanlız hissetme duygu abla biz senin yanındayız @duygukoseoglu

  • Adamın ham maddesi helal olsun killa abi 🔥🔥

  • Emeğine sağlıkkk Ömer kral, yapıyorsun bu sporu aşk 👉👈

  • Beni övme kardeşim bana para ver :D

  • İyiki varsın ömer abi ❤️❤️

  • 👊👊👊👊

  • 👊👊👊

  • 👊👊👊👊👊

  • 👊👊👊👊

  • 👍👍👍

  • 😄😄😄😄

  • Adamsin Ömeer

  • Dogru soylemis Kenan mı Kıvanç mı bencede Kıvanç 👍 rol çeşidi daha fazla Kenan hep ayni bakış aynı ifadeler tek düze

  • Basarilar

  • Nalet bebe bi yputube açması lazim kendi adına

  • Aynen kadınlar ilgi açıdır trip atar felan erkekler olmasa napardık nolur bize ilgi gösterin dislike bune ya

  • Allah yazsam kaç kişi beğenir?

  • Hayırlı olsun abi. :)

  • Çok güzel çok yararlı bir yayın olmuş abi böyle kaliteli yayınların hastasıyız devamını bekliyoruz 😍

  • Ertem Şenerle ne alıp veremediğiniz var lan. Çıkın siz röportaj yapın o zman çok iyi yapabiliyorsaniz uzaktan atıp tutmak kolay tabi

  • Grallllll

  • Ya alemde teksin abi👑

  • Psikologlarla daha çok video gelsin

  • Toplumun kanayan yarası 😁